Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 15:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Alternátor - co se stalo? 
Autor Zpráva
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Ajej - zahády začínaj...

Tak určitě bych je zkusil přes žárovku zatížit aspon na pár ampér a proměřit - prosvítit...

No pak nevim jak proměřit vinutí...atd

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


3.7.08, 15:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 136
Bydliště: Skalica.....momentálne BA
Příspěvek 
cyz píše:
Tak jsem rozebral celý diodový blok, proměřil jednu diodu po druhé. Všechny mají cca 400-500mV, proražená není ani jedna. Regulátor jsme dávali v NL nový a moc to nepomohlo. Co vás napadá dál? Jedině jsem si říkal dát ty diody do trouby a zahřát je na nějakých 70°C což je teplota při které to napětí nejvíc stoupalo. Nemůže na to mít vliv ta součástka s kondenzátorem a zenerkou která nevím k čemu slouží?


To chce vysokonapäťovým meračom izolácie premerať vinutie - určite preráža a preto sa to prehrieva ...Tento prístroj má každý Revízny technik elektro tak skús cez známych alebo niekoho nech ti to premerá...

_________________
VAG-COM 704.1 CAN HEX, alarmy,centrál,elektrické okná,PDC,autoelektrika..


3.7.08, 15:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Šéf má megmet, měří tím signálové kabely, zkusím to. Stejně jsem snad ještě neslyšel že by na tomto alternátoru shořelo vinutí.....


3.7.08, 15:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 136
Bydliště: Skalica.....momentálne BA
Příspěvek 
cyz píše:
Šéf má megmet, měří tím signálové kabely, zkusím to. Stejně jsem snad ještě neslyšel že by na tomto alternátoru shořelo vinutí.....


Známy revizák v SI má digitálny ohmmeter so skúšobným napätím nastaviteľným do 500V takže niečo podobné hladaj ;-).Neshořelo :) uvedom si že vodiče v rotore alebo statore sú izolované medzi sebou len tenkou vrstvou laku a ten vekom stráca svoje vlastnosti...

_________________
VAG-COM 704.1 CAN HEX, alarmy,centrál,elektrické okná,PDC,autoelektrika..


3.7.08, 15:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
To je mi jasné, ale i tak....rozhodně to není častá závada.


3.7.08, 17:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 136
Bydliště: Skalica.....momentálne BA
Příspěvek 
Ja už sa nedivím ničomu...odvtedy čo robím autoelektriku fakt ničomu :)

_________________
VAG-COM 704.1 CAN HEX, alarmy,centrál,elektrické okná,PDC,autoelektrika..


3.7.08, 17:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
no já se tomu taky trochu věnuju a máš pravdu, divit se nedá ničemu....a čím novější auto tím větší divy :D


3.7.08, 18:39
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
cyz píše:
To je mi jasné, ale i tak....rozhodně to není častá závada.


ale je na delších trasách jsem viděl na vlastní oči že byla baterka jak papinuv hrnec, záprtky na kilometr cítit, řešit to nemá cenu starý za 500 a repas 1000, pokud se chceš tomu problému vyvarovat nový 2200 miloš


3.7.08, 18:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Nový už mám, koupil jsem ho v Holandsku za 1000,- originální PAL. Pravda že ten alternátor se choval divně už nějakou dobu, proto jsem ho nedávno dával na test, ale na nic se nepřišlo. Ten průser nastal až po cca 1000km jízdy na jeden zátah, poté co jsem altík odpojíl a nechal vychladnout sice zlobil a nebylo to tak hrozné.
Tady u tohoto bádám jenom tak, abych zjistil co se stalo, příp. že bych si altík zrepasoval a vozil jako náhradní. Spíš si ale seženu nějaký schopný 55A a budu si ho vozit jako náhradní, připadají mi spolehlivější.

Edit: Miloši, jak moc častá závada to je? Příp. kolik let je ten altík spolehlivý...


3.7.08, 18:47
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
cyz píše:
Nový už mám, koupil jsem ho v Holandsku za 1000,- originální PAL. Pravda že ten alternátor se choval divně už nějakou dobu, proto jsem ho nedávno dával na test, ale na nic se nepřišlo. Ten průser nastal až po cca 1000km jízdy na jeden zátah, poté co jsem altík odpojíl a nechal vychladnout sice zlobil a nebylo to tak hrozné.
Tady u tohoto bádám jenom tak, abych zjistil co se stalo, příp. že bych si altík zrepasoval a vozil jako náhradní. Spíš si ale seženu nějaký schopný 55A a budu si ho vozit jako náhradní, připadají mi spolehlivější.

Edit: Miloši, jak moc častá závada to je? Příp. kolik let je ten altík spolehlivý...


to se nedá tak říct já jel z ústi dva toky felda 70 A a na dálnici cca po 200 km monbat vařila syčela, KO, minulé léto jsme jeli z čalova a v senici ve fářku baterka syšela, sírné lázně, altíku neprospívá, kolona,déšt. to jsou stěraše a ventilátor na plné pecky, volnoběh a ventilátor chladiče, protože kde kdo má v háji M5 a tím je kostra v hájí a regulátor hodí altík na max miloš


3.7.08, 18:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz