chvilkové zvíšenie vykonu pridaním O2
Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
kazdej typne a Sadra to vyskousi na svym letadle ja typuju tak 30 vterin a pak prulet pistu kolem ISS
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
2.10.06, 15:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to kachnis nevyzkoušim potřebuju aby eště chvilku vydrželo
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.10.06, 15:22 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Sadra17 píše: to kachnis nevyzkoušim potřebuju aby eště chvilku vydrželo
Kdybysis to rozmyslel, tak ti pucim kyslikovou bombu od autogenu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.10.06, 15:30 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to je moc velký kam bych to c autě dal
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.10.06, 15:31 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Sadra17 píše: to je moc velký kam bych to c autě dal
No sklopis sedadlo spolujezdce a das ji tam nalezato ne? Ja v tom nevidim problem, aspon ti ten kyslik jentak nedojde
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.10.06, 15:33 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.10.06, 15:42 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
To ne, ten acetylen neni zas az tak vyhrevnej (kdyz nema kyslik)
zajimavy by bylo tam cpat acetylen i kyslik zaroven ale to by kolem ISS (jak rika kachnis) neletel jen pist ale cely auto
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.10.06, 16:06 |
|
|
Ondra
Příspěvky: 203 Bydliště: Brno
|
Dyž chcete levny nitro tak si sestrojte přisavaní vody nebo vodní pary do válcu,použivalo se to už u stíhacích letadel za 2.sv.valky a u WRC se to taky tuším používalo. Pří plnym víkonu a přidani vody do spalovaní se voda rozloží na vodík a kyslík.Ale nesmíte ju tam lit proudem,stači jen přes malou trysku.Bezpečnější je ta pára ale ta je zas složitější technicky.Každopadně to za idealních podmínek funguje,slyšel sem že to někdo měl už na hundrtce.
_________________ Škoda 136 GL,67KW,r.v. 88,karb.dabl dell orto 40
|
3.10.06, 21:24 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Ondra píše: Dyž chcete levny nitro tak si sestrojte přisavaní vody nebo vodní pary do válcu,použivalo se to už u stíhacích letadel za 2.sv.valky a u WRC se to taky tuším používalo. Pří plnym víkonu a přidani vody do spalovaní se voda rozloží na vodík a kyslík.Ale nesmíte ju tam lit proudem,stači jen přes malou trysku.Bezpečnější je ta pára ale ta je zas složitější technicky.Každopadně to za idealních podmínek funguje,slyšel sem že to někdo měl už na hundrtce.
Taka jednoducha a super vec. Preco to este nikto nemontuje seriovo?
|
4.10.06, 08:01 |
|
|
jarda11
Příspěvky: 89 Bydliště: Praha
|
Peter50kw píše: Taka jednoducha a super vec. Preco to este nikto nemontuje seriovo?
Protože úpravy, které podstatně zvyšují výkon, také podstatně snižují životnost motoru. Týmy, které kdysi se Š 120 jezdily rally, dokázaly motory upravit na výkony přes 80 HP, ale na každou sezonu byl potřeba nový motor (a po půlce sezony se dělala generálka).
|
4.10.06, 10:23 |
|
|
Kybergreg
Příspěvky: 263
|
Ondra píše: Dyž chcete levny nitro tak si sestrojte přisavaní vody nebo vodní pary do válcu,použivalo se to už u stíhacích letadel za 2.sv.valky a u WRC se to taky tuším používalo. Pří plnym víkonu a přidani vody do spalovaní se voda rozloží na vodík a kyslík.Ale nesmíte ju tam lit proudem,stači jen přes malou trysku.Bezpečnější je ta pára ale ta je zas složitější technicky.Každopadně to za idealních podmínek funguje,slyšel sem že to někdo měl už na hundrtce.
Tohle měl kámoš na erku, udělal to jednoduše - flašku s vodou do kapsy u podběhu, z ní hadičku zakončenou injekční jehlou, tu zapíchnutou do hadičky od podtlakový regulace. Samo si to přisávalo trošku vody (už si to moc nepamatuju, ale myslim, že to zhruba vycházelo na litr vody na 100km). Výsledek byl ten, že to trochu líp jelo, ale to byl jen subjektivní pocit, nijak jsme to neměřili, podstatnější pro nás tehdy bylo, že klesla spotřeba asi o půl litru až litr.
Jinak to vstřikování vody se používá (používalo) proto, aby se vnitřek válce při nasátí směsi víc ochladil (odpařením nasáté vody), k rozkladu na kyslík a vodík tam nedochází, nebo ne v takové míře, aby to bylo významné. Naopak blbý je to, že ta voda napomáhá ke korozi uvnitř válce.
Každopádně krátkodobě si to můžete vyzkoušet, udělat to je extrémně snadný a když s tim budete jeden nebo dva měsíce jezdit, tak nic nepokazíte.
|
4.10.06, 10:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|