Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 26.11.24, 12:17



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 5 místo 4 =) 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 367
Bydliště: kousek od Třebíče
Příspěvek 5 místo 4 =)
Zdar,
měl bych otázečku.. Je velkej problem narvat do 120 5q místo 4q ??

_________________
Škoda felicia 1.9D kombi,rv 1996


1.7.08, 22:22
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Koukám ročník ´85, tak mokrej určitě, jen nevim jak suchej, nevim od kdy tomu byly uzpůsobený, ale mokrej jde jak záměna díl za díl. :wink:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


1.7.08, 23:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
kokni na http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=386 :wink: ale toto je na suchu neviem ako je to u mokrej musi byt nadrz +hrdlo na 5q inak ti to bude mlatit a to by nebolo moc dobre :shock: ale niesom si isty :roll:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


2.7.08, 19:44
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
BAZ 120R 1985 no problem.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


2.7.08, 20:09
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4576
Bydliště: Citov Ol.Kraj
Příspěvek 
Všecko co je potřeba na výměnu mám....
:wink:

_________________
Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka
Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko
Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/
Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.


2.7.08, 23:01
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
5q jde dát i do poloemek bez jakéhokoliv řezání do karoserie. (model 1984 a výš)

pozn - model 1984 mohl být vyroben už na konci roku 1983.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.7.08, 11:48
Profil
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Šemik píše:
5q jde dát i do poloemek bez jakéhokoliv řezání do karoserie. (model 1984 a výš)

pozn - model 1984 mohl být vyroben už na konci roku 1983.


Dokonce mě říkal jeden mechoš,že to jde aj do užovek,bez řezání(jenom výměna nádrže + zkrácení táhla)...tvrdil sem mu že je to blbost,ale on ma o 30 let praxe vic,tak sem se snim moc nehadal...Ale já myslim že to nejde. Rozhodně zkoušet to nebudu,výměna převodvky je nejhnusnější práca na autě,hned po výměně nádrže :lol: :lol:

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


6.7.08, 11:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
pokud má velký kladivo tak to de i bez řezání :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


6.7.08, 12:10
Profil ICQ
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Sadra17 píše:
pokud má velký kladivo tak to de i bez řezání :lol:


tak toto mě napadlo jako první :lol: :lol:

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


6.7.08, 13:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Jako já nad 5q dumal, ale odradila mě ta výměna všeho a hlavně to řezání a převařování tunelu, dělal jste to někdo , na ouže, takže "zpátky na stromy a všechno znova" ?

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


6.7.08, 14:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
mám to na užovce 105L 1978, jezdí to s 5kv velice hezky.... okolo 7l spotřeba, 150 po rovině fičí normálně, do kopců výrazně lepší oproti 4kv páč 4ka je tam dost kratší, na 5 zase mnohem menší hluk při vyšších rychlostech..

musíš: vysekat z nějakýho M tu část příčky tunelu před převodovkou, sehnat si trubky chlazení M (nebo napojit hadicema jako já), natáhnout hadice topení trochu jinak... sehnat M nádrž, sehnat táhlo a kulisu řazení z 5kv, v tunelu rozšířit montážní otvor, aby se tam 5kv. kulisa vlezla... (rozteče šroubů jsou stejný), poloosy necháš normálně užovkový, příčka pod převodovkou je stejná, ostatek stejnej... při vaření řezání příčky tunelu (to před převodovkou) si auto podlož pěkně), protože je to nosná část, aby se ti nehla kastle... práce provádet pečlivě.

v nouzi lze použít řadící kulisa ze 4kv. ale časo pak jsou problémy s řazením a vypadáváním zpátečky

podotýkám že jde o zástavbu "mokré" převodovky 5kv. tudíž na kyvadlovou nápravu (užovky krom garde ani jinou neměly) tyto převodovky byly ve š120l, lx, ls gls, 105l aGL na přání, ve š 125l standartně...

pokud s autem počítáš do delší budoucnosti, tak to za tu práci stojí, protože lepší dynamiku a spotřebu, dále lepší akustickej komfort uvítáš... počítej ale, že i hodně zručnej mechanik pod tím bude ležet 3-4dny....

od doby co jsem udělal tuto úpravu jsem najel 70000km, jsem spokojen...

moje auto zde.. http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 8&start=15

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


23.1.09, 01:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Dovolil bych si oponovat do 105 se nikdy 5q nedával a 120 LX měla suchej 5q. Jinak na 5q se zatím nechystám, teď se snažim skloubit vlečku, pak hřebenový řízení. No a pak třeba 5q. Ale zas přeskládávat ze dvou převodovek jednu :roll: . Protože 130ková s SP 3,9 mi přijde moc dlouhá na 120, a sehnat suchou s SP 4,22 je takřka nemožné.

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


23.1.09, 01:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
do 105 se 5q dával na přání, za příplatek, jsou uváděny i jeho provozní údaje...

krom dokumentů výrobce i v andrtovi...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


23.1.09, 23:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Pech. píše:
do 105 se 5q dával na přání, za příplatek, jsou uváděny i jeho provozní údaje...

krom dokumentů výrobce i v andrtovi...


To se mi nezdá. :o

EDIT: Tak prej jó no, ale stejnak se mi to nezdá. :lol:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


24.1.09, 00:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Šemik píše:
5q jde dát i do poloemek bez jakéhokoliv řezání do karoserie. (model 1984 a výš)

pozn - model 1984 mohl být vyroben už na konci roku 1983.


To je ta moje? (83, fotka vlevo...)

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


24.1.09, 08:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz