Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 08:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Motorek sterace a tlacitko? 
Autor Zpráva
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek Motorek sterace a tlacitko?
Zdar, mam tu motorek zadniho sterace na favo. Jsou tu tri vodice, modry, cerny a cerveny. Co se pripoji kam? Nemam favo takze mi nerikejte ze dorej na modrej atd :-)

A ta druha. Existuje seriovy prepinac kterej kdyz se da zmacknout i prepinat(ostrik a pustit sterac). Jako myslel jsem ve stylu 120 prepinacu(vetrak, svetla varovny atd)?

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


Naposledy upravil Majlanky dne 11.7.08, 18:58, celkově upraveno 2



11.7.08, 15:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Tam to zase take zlozite neni. Cervena a cierna su trvale napajanie (dobeh) a modry bude spustanie stieraca

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


11.7.08, 16:21
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Sem si to myslel ale nevedel tak sem se radsi zeptal...

Hledal jsem to v Andrtovi a Malinovi ale nenasel jsem to tam...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


11.7.08, 17:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
kwiko píše:
Tam to zase take zlozite neni. Cervena a cierna su trvale napajanie (dobeh) a modry bude spustanie stieraca


ee, favo zadný motorček má mať iba dva vývody a tretí je kostra, ten by mal byť biely, ostatné by som musel ešte pozrieť, z hlavy to neviem.

inak keď sa pozrieš na motorčeku ktorý kam ide tak by si to mal pochopiť...

ten čo ide na jeden pól motorčeka priamo je impulzový plus, druhý čo ide iba po prevodovku je trvalý plus (pri zap. zapaľovaní) a ten samostatný čo ide na druhý pól motorčeka je kostra...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.7.08, 17:30
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jestli je ten valec motorek tak k nemu jdou dva a to modrej a cernej. Ten cervenej jde na takovej ten "jazycek"(tech jazycku je tam vic konkretne tri). Neboli vsechni tri draty jdou na "jazycky" a cernej a modrej jdou jeste do toho valce(motorek) a cervenej je jenom na tom jednom ze tri jazycku. Tak jak to teda pripojit?

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


11.7.08, 17:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Majlanky píše:
Jestli je ten valec motorek tak k nemu jdou dva a to modrej a cernej. Ten cervenej jde na takovej ten "jazycek"(tech jazycku je tam vic konkretne tri). Neboli vsechni tri draty jdou na "jazycky" a cernej a modrej jdou jeste do toho valce(motorek) a cervenej je jenom na tom jednom ze tri jazycku. Tak jak to teda pripojit?


modrý by potom mal byť kostra a ak nieje cviknutý na konci by mal mať očko, a červený je plus pre dobeh a čierny impulz na rozbeh...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.7.08, 17:51
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
michalkatka píše:
modrý by potom mal byť kostra a ak nieje cviknutý na konci by mal mať očko, a červený je plus pre dobeh a čierny impulz na rozbeh...


jj je to tak diky moc... Jeste jsem koukal ze ten modrej jde primo do motorku a pak je pripojen taky na odpor kterej jde potom na jeden z jazycku. Nevite proc? Popr. co dela? Ma prouzky takze kdyztak presctu kolik ma jmenovitej odpor...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


11.7.08, 18:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Majlanky píše:
michalkatka píše:
modrý by potom mal byť kostra a ak nieje cviknutý na konci by mal mať očko, a červený je plus pre dobeh a čierny impulz na rozbeh...


jj je to tak diky moc... Jeste jsem koukal ze ten modrej jde primo do motorku a pak je pripojen taky na odpor kterej jde potom na jeden z jazycku. Nevite proc? Popr. co dela? Ma prouzky takze kdyztak presctu kolik ma jmenovitej odpor...


ten odpr tam je, to viem, ale načo je to neviem, možno nejaké pohltenie indukčných špičiek, alebo mŕtva zátaž, možno odrušenie....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.7.08, 19:05
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A to tlacitko? Jak jsem doplnil dotaz do prvniho prispevku abych nemusel zadavat novy topic :-)

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


12.7.08, 11:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Majlanky píše:
A to tlacitko? Jak jsem doplnil dotaz do prvniho prispevku abych nemusel zadavat novy topic :-)


stačí ti jedno jednopólové tlačítko s ktorého vývody na rozbeh a ostrekovače oddelíš diódami, alebo nechápem ako to myslíš.
Favo páčka má páčku na zadný stierač dvojpolohovú, keď potiahneš k sebe do polovice ide iba stierač, keď potiahneš k sebe na doraz ide aj ostrekovač...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.7.08, 13:59
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Je to tak. Ale je to zvláštní. Červený by měl být trvale pod proudem, modrý jen po zapnutí páčky, to znamená až po zapnutí klíčku a černý by měl být kostra. Alespoň já to tak mám. Může to být ale různě přeházené, mohl to už někdo předělávat nebo to ve fabrice dělali jak se jim chtělo. Kolikrát jsem se setkal s tím, že byl červený kostra a modrý nebo černý káblík plus. normy pro čecháčky neplatí.


12.7.08, 14:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
varok píše:
Je to tak. Ale je to zvláštní. Červený by měl být trvale pod proudem, modrý jen po zapnutí páčky, to znamená až po zapnutí klíčku a černý by měl být kostra. Alespoň já to tak mám. Může to být ale různě přeházené, mohl to už někdo předělávat nebo to ve fabrice dělali jak se jim chtělo. Kolikrát jsem se setkal s tím, že byl červený kostra a modrý nebo černý káblík plus. normy pro čecháčky neplatí.


no, norma predpisuje iba zeleno/žltý ten musí byť vždy ochranný, a nesmie sa použiť na iný účel, ostatné norma iba odporúča...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.7.08, 15:45
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Jo takovýhel udělátko je když dáš cyklovač z kila, doma ho mám, ovšem jesli je funkční, to je otázka.

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


12.7.08, 16:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Majlanky píše:
Zdar, mam tu motorek zadniho sterace na favo. Jsou tu tri vodice, modry, cerny a cerveny. Co se pripoji kam? Nemam favo takze mi nerikejte ze dorej na modrej atd :-)

A ta druha. Existuje seriovy prepinac kterej kdyz se da zmacknout i prepinat(ostrik a pustit sterac). Jako myslel jsem ve stylu 120 prepinacu(vetrak, svetla varovny atd)?


Pokial viem, 120tka stlacitelne prepinace nema, niektore prepinace boli stlacitelne v kilu. Konkretne viem, ze to mal v doplnkovej vybave spinac stieracov, ktory po stlaceni robil elektricky ostrek skla a este nejaky dalsi spinac, ktory mal tu polohu ale nezapojenu, len sa dal stlacit.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


12.7.08, 17:37
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz