Autor |
Zpráva |
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Motorek sterace a tlacitko?
Zdar, mam tu motorek zadniho sterace na favo. Jsou tu tri vodice, modry, cerny a cerveny. Co se pripoji kam? Nemam favo takze mi nerikejte ze dorej na modrej atd
A ta druha. Existuje seriovy prepinac kterej kdyz se da zmacknout i prepinat(ostrik a pustit sterac). Jako myslel jsem ve stylu 120 prepinacu(vetrak, svetla varovny atd)?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
Naposledy upravil Majlanky dne 11.7.08, 18:58, celkově upraveno 2
|
11.7.08, 15:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Tam to zase take zlozite neni. Cervena a cierna su trvale napajanie (dobeh) a modry bude spustanie stieraca
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
11.7.08, 16:21 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Sem si to myslel ale nevedel tak sem se radsi zeptal...
Hledal jsem to v Andrtovi a Malinovi ale nenasel jsem to tam...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
11.7.08, 17:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kwiko píše: Tam to zase take zlozite neni. Cervena a cierna su trvale napajanie (dobeh) a modry bude spustanie stieraca
ee, favo zadný motorček má mať iba dva vývody a tretí je kostra, ten by mal byť biely, ostatné by som musel ešte pozrieť, z hlavy to neviem.
inak keď sa pozrieš na motorčeku ktorý kam ide tak by si to mal pochopiť...
ten čo ide na jeden pól motorčeka priamo je impulzový plus, druhý čo ide iba po prevodovku je trvalý plus (pri zap. zapaľovaní) a ten samostatný čo ide na druhý pól motorčeka je kostra...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.7.08, 17:30 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Jestli je ten valec motorek tak k nemu jdou dva a to modrej a cernej. Ten cervenej jde na takovej ten "jazycek"(tech jazycku je tam vic konkretne tri). Neboli vsechni tri draty jdou na "jazycky" a cernej a modrej jdou jeste do toho valce(motorek) a cervenej je jenom na tom jednom ze tri jazycku. Tak jak to teda pripojit?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
11.7.08, 17:43 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Majlanky píše: Jestli je ten valec motorek tak k nemu jdou dva a to modrej a cernej. Ten cervenej jde na takovej ten "jazycek"(tech jazycku je tam vic konkretne tri). Neboli vsechni tri draty jdou na "jazycky" a cernej a modrej jdou jeste do toho valce(motorek) a cervenej je jenom na tom jednom ze tri jazycku. Tak jak to teda pripojit?
modrý by potom mal byť kostra a ak nieje cviknutý na konci by mal mať očko, a červený je plus pre dobeh a čierny impulz na rozbeh...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.7.08, 17:51 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
michalkatka píše: modrý by potom mal byť kostra a ak nieje cviknutý na konci by mal mať očko, a červený je plus pre dobeh a čierny impulz na rozbeh...
jj je to tak diky moc... Jeste jsem koukal ze ten modrej jde primo do motorku a pak je pripojen taky na odpor kterej jde potom na jeden z jazycku. Nevite proc? Popr. co dela? Ma prouzky takze kdyztak presctu kolik ma jmenovitej odpor...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
11.7.08, 18:34 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Majlanky píše: michalkatka píše: modrý by potom mal byť kostra a ak nieje cviknutý na konci by mal mať očko, a červený je plus pre dobeh a čierny impulz na rozbeh... jj je to tak diky moc... Jeste jsem koukal ze ten modrej jde primo do motorku a pak je pripojen taky na odpor kterej jde potom na jeden z jazycku. Nevite proc? Popr. co dela? Ma prouzky takze kdyztak presctu kolik ma jmenovitej odpor...
ten odpr tam je, to viem, ale načo je to neviem, možno nejaké pohltenie indukčných špičiek, alebo mŕtva zátaž, možno odrušenie....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.7.08, 19:05 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
A to tlacitko? Jak jsem doplnil dotaz do prvniho prispevku abych nemusel zadavat novy topic
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
12.7.08, 11:33 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Majlanky píše: A to tlacitko? Jak jsem doplnil dotaz do prvniho prispevku abych nemusel zadavat novy topic
stačí ti jedno jednopólové tlačítko s ktorého vývody na rozbeh a ostrekovače oddelíš diódami, alebo nechápem ako to myslíš.
Favo páčka má páčku na zadný stierač dvojpolohovú, keď potiahneš k sebe do polovice ide iba stierač, keď potiahneš k sebe na doraz ide aj ostrekovač...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.7.08, 13:59 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Je to tak. Ale je to zvláštní. Červený by měl být trvale pod proudem, modrý jen po zapnutí páčky, to znamená až po zapnutí klíčku a černý by měl být kostra. Alespoň já to tak mám. Může to být ale různě přeházené, mohl to už někdo předělávat nebo to ve fabrice dělali jak se jim chtělo. Kolikrát jsem se setkal s tím, že byl červený kostra a modrý nebo černý káblík plus. normy pro čecháčky neplatí.
|
12.7.08, 14:53 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Je to tak. Ale je to zvláštní. Červený by měl být trvale pod proudem, modrý jen po zapnutí páčky, to znamená až po zapnutí klíčku a černý by měl být kostra. Alespoň já to tak mám. Může to být ale různě přeházené, mohl to už někdo předělávat nebo to ve fabrice dělali jak se jim chtělo. Kolikrát jsem se setkal s tím, že byl červený kostra a modrý nebo černý káblík plus. normy pro čecháčky neplatí.
no, norma predpisuje iba zeleno/žltý ten musí byť vždy ochranný, a nesmie sa použiť na iný účel, ostatné norma iba odporúča...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.7.08, 15:45 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Jo takovýhel udělátko je když dáš cyklovač z kila, doma ho mám, ovšem jesli je funkční, to je otázka.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
12.7.08, 16:09 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
Majlanky píše: Zdar, mam tu motorek zadniho sterace na favo. Jsou tu tri vodice, modry, cerny a cerveny. Co se pripoji kam? Nemam favo takze mi nerikejte ze dorej na modrej atd :-)
A ta druha. Existuje seriovy prepinac kterej kdyz se da zmacknout i prepinat(ostrik a pustit sterac). Jako myslel jsem ve stylu 120 prepinacu(vetrak, svetla varovny atd)?
Pokial viem, 120tka stlacitelne prepinace nema, niektore prepinace boli stlacitelne v kilu. Konkretne viem, ze to mal v doplnkovej vybave spinac stieracov, ktory po stlaceni robil elektricky ostrek skla a este nejaky dalsi spinac, ktory mal tu polohu ale nezapojenu, len sa dal stlacit.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
12.7.08, 17:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|