Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 23:09



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Felicia 98 50kw MPI nejde nastartovat - imobilizer 
Autor Zpráva

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Klasika-nejrychlejší,min.práce a velký vývar.Supiku,bude pro tebe asi nejlepší,jak jsi psal,najít si elektrik. ať vše projede.čus

_________________
A máš kostru? - ,,asi jo"


2.10.06, 20:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
to je fakt pro elektrikáže pokud se ztratí z klíčku imobilizer, tak to chytne zdechne a pořád dokola a to není tvůj případ pokud máš v pořádku relátka po zapnutí klíčku do první polohy, celou pojistkovou desku, piny, v pořádku čerpadlo v nádrži a restartneš řídíí jednotku a pak to chytne, tak je to možné, řídící jednotka se dá půjčit na vrakecu, když dáš druhou chytne a zdechne musí se přístrojem VAG přispusobit imobilizér to sám neuděláš, já bych šel ještě pro klid duše po čerpadlu obnaž jeho relátko a podrž ho prstem jestli čerpadlo pořád jede a zda má tlak to poznáš že mírně ubere, jak jede naprázdno možná ti uletělo, ten tvůj náraz mi tam nesedí to musíš vyloučit u MPi ve tvém roce se čerpadlo umí zlomit nebo prasknout, pokut ti čerpadlo leží a máš tam před rezervou tak ti to nepojede a ten ventilátor jak ti hapruje ty relátka tam nepodcenuj já jsem měl zkoušečku 2 W a ta mně mnohokrát zklamala, napětí proměřuju 100 W žárovkou H3 mnoho štěstí miloš


3.10.06, 15:35
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
to je fakt pro elektrikáže pokud se ztratí z klíčku imobilizer, tak to chytne zdechne a pořád dokola a to není tvůj případ pokud máš v pořádku relátka po zapnutí klíčku do první polohy, celou pojistkovou desku, piny, v pořádku čerpadlo v nádrži a restartneš řídíí jednotku a pak to chytne, tak je to možné, řídící jednotka se dá půjčit na vrakecu, když dáš druhou chytne a zdechne musí se přístrojem VAG přispusobit imobilizér to sám neuděláš, já bych šel ještě pro klid duše po čerpadlu obnaž jeho relátko a podrž ho prstem jestli čerpadlo pořád jede a zda má tlak to poznáš že mírně ubere, jak jede naprázdno možná ti uletělo, ten tvůj náraz mi tam nesedí to musíš vyloučit u MPi ve tvém roce se čerpadlo umí zlomit nebo prasknout, pokut ti čerpadlo leží a máš tam před rezervou tak ti to nepojede a ten ventilátor jak ti hapruje ty relátka tam nepodcenuj já jsem měl zkoušečku 2 W a ta mně mnohokrát zklamala, napětí proměřuju 100 W žárovkou H3 mnoho štěstí miloš

To me zaulalo..jak se restartuje ridici jednotka? Odpojenim baterie? To relatko cerpadla ozkousim.. Cerpadlo upadly nebude..jezdim stale na rezervu (kdyz se rozsviti hladovy oko tak natanku ja 300 ) dneska jsem domu dojel s tak cca 3 litry benzinu a zadny problem. Uz 3 dny jezdim bez vynechani zapalovani treba se to opravilo samo..no to asi ne no. :)
Jinak jsem si ted ve spojitosti s touto diskuzi: http://cafe.auto.cz/viewtopic.php?t=4507 uvedomil ze pred dvema lety mi odesel regulator na alternatoru takze v soustave urcite bylo vetsi napeti nez je zdravo. ze by se to projevilo az ted?


3.10.06, 18:03
Profil

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Co se týče resetu,je hodně dohadů jak na to.Už vidím,jak tady rozpoutám diskuzi.Důkladný reset provedeš takto-super-vag s káblem pro verzi na MPI,
sof-tem resetneš a jak reset proběhne,vytáhneš pojistku č.1, vypneš klíček, zandáš pojistku a zapneš klíček.Pokud bude něco jinného než 1.00 ve skupině měřen.hodnot, reset se neprovedl.
Pokud potřebuješ resetovat bez vagu,postupuj stejně-zap.klíček, vyndat pojistku,vyp.klíček,zasuň pojistku.
Jak ti radí Miloš,je to pravé.Začít vylučovat postupně odzkoušené věci.
A jak píšeš o vyš. napětí,tak to je hodně málopravděpodobné.To by odešlo hned při té závadě.
Podle mého se drž té díry,co jsi do ní zavítal,a to mělo za následek -částečné utržení drátu,povolení konektoru,prodření izolace a podobně. čus

_________________
A máš kostru? - ,,asi jo"


3.10.06, 18:58
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
odpojováním baterie lze restartovat řídící jednotku pozor na code radio a centrál, proto je lepší odpojit jen skart na ŘJ čas 15 minut až hodinu, ty máš LPG tak udělej tento postup připoj ŘJ, přepni na benzín zapni klíček 30 vteřin, vypni klíček, zapni klíček 30 veteřin vypni klíček, zapni klíček 30 vteřin a start, když to popleteš tak celé znovu, pak to dej na mezipolohu a udělej to samé, pokud máš MPi je doré vyhodit objímku, která zajištuje sací hadici u filtru, kdyby ti to bouchlo, tak si nezničíš filtr a jeho obal, nevím jestli je to nejlepší způsob, ale je odzkoušený dlouholetou praxí, jestli málo tankuješ, tak tanku raději za 200 ale každý měsíc starý benzín se chová v nádrži jako rozpouštědlo a dělá v nádrži pěknou paseku, ten nejlepší režim je jedna nádrž benzínu a jedna plynu tak čau miloš


3.10.06, 19:17
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
supíku zrovna mi tu přitáhli MPi, celkem točila baterka, šlo čerpadlo i při startu. ale neházelo to jiskru a nestříkalo palivo, na baterce jsem naměřil 9.5V, kapacita 75 procent u všech článků, akuma stáří dva roky, dali jsme novou, chytlo našup a jel domů čau miloš


4.10.06, 18:13
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz