Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.9.24, 16:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 ŠKODA 125L vs. 120L 
Autor Zpráva
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek ŠKODA 125L vs. 120L
Mnoho z vas pise ze 125L a 120L se lisi pouze prevodovkou, ja sem jineho nazoru, doufam ze me nebudete kamenovat. Osobne muzu srovnat oba vozy a lisi se krom prevodovky i mnoha detaily. Podotykam ze sou od sebe ani ne 4 roky.
Napr.: material palubky, plastovy kryt pod volantem, predni maska, trochu jine odvzdusneni nadrze, operky hlavy vpredu, jine pasy atd ....

Kamos ma 120L a je tam uz z vyroby 5q, nechapu proc by vyrabeli dve auta ktera by se lisila jen stitkem na zadnim celu :shock:

Nemate k tomu nekdo vice informaci :?:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


4.10.06, 15:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27223
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ten 5q e nej rozdíl

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


4.10.06, 15:51
Profil ICQ
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
No já osobně si myslím, že motor je ve 120 i 125 úplně stejnej, 125 má sériově pětikvalt. Jenže ke konci výroby se objevovaly i stodvácy s pětikvaltem... Jedině jestli není třeba rozdíl v nápravě, že by 125 měla vlečku?! Nebo aspoň jinej stálej převod? Ale taky si tím nejsem vůbec jistej...
Každopádně by ale 125 L být v podstatě to samý co 120 LX, která se vyráběla dřív.

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


4.10.06, 16:48
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ja mam na obou autech kyvku :cry: , no zas na druhou stranu je to jednodussi na opravy nez vlecka :wink:
Prevod rozvodovky sem zatim nezjistoval.
Este sem si vzpomel ze 120L ma zrcatko jen vlevo :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


4.10.06, 16:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27223
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Matthes píše:
Este sem si vzpomel ze 120L ma zrcatko jen vlevo :)


dneska už to maji všichni dodělaný

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


4.10.06, 16:59
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Sadra17 píše:
dneska už to maji všichni dodělaný


Nene, ja se k tomu este nedostal :D

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


4.10.06, 17:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27223
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Matthes píše:
Sadra17 píše:
dneska už to maji všichni dodělaný


Nene, ja se k tomu este nedostal :D


ale uděláš to a to je hlavní

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


4.10.06, 18:18
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
125L bolo nieco ako akciovy model koncom vyroby. Bola to 120L s 5q standardne. A do 12O bolo mozne kupit za doplatik 5q. Takze niektore maju odnovoty, bo si to 1 majitel zaplatil... Tie rozdiely co pises su dane rozdielnym rokom vyroby. Kazdy rok sa robili zmeny, niekedy aj pocas roka. Takze kazda skoda ja pomaly original. Naprava- mokre poloosi, prevod 4,22 u oboch.
120LX bolo niečo ine, bol to špecialny model a je ich malo - Všetko ako 130L(napravy....) ale motor 120LS a prevod 4,22
A este bol kratko vyrabany zaujimavy model 120LE čili 120L s prev 3,9, ine trysky v karb- akože ekonomik
A 105SP Special akoze "pikup", mal 2 sedadla zadok oddeleny stenou a vzadu nammiesto sedadiel ulozny priestor a skrinku so suplikami. Afto pre firmy...
A boli aj ine zaujimave skody ale to su uz prototypy... ale ved to pozna kazdy no nie? :roll:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


5.10.06, 06:36
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12115
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: ŠKODA 125L vs. 120L
Matthes píše:
Mnoho z vas pise ze 125L a 120L se lisi pouze prevodovkou, ja sem jineho nazoru, doufam ze me nebudete kamenovat. Osobne muzu srovnat oba vozy a lisi se krom prevodovky i mnoha detaily. Podotykam ze sou od sebe ani ne 4 roky.
Napr.: material palubky, plastovy kryt pod volantem, predni maska, trochu jine odvzdusneni nadrze, operky hlavy vpredu, jine pasy atd ....

Kamos ma 120L a je tam uz z vyroby 5q, nechapu proc by vyrabeli dve auta ktera by se lisila jen stitkem na zadnim celu :shock:

Nemate k tomu nekdo vice informaci :?:

Vice informaci:
V prubehu roku 1987 probehla "harmonizace" vyroby, ktera mimo jine prinesla nekolik zmen v motoru, prirube prevodovky a dalsich veci.
Tebou srovnavane vozy jsou pred a po harmonizaci.
S modelovym rokem 1988 byla ukoncena vyroba S130 a S105 a dale se vyrabely pouze vozy 120 a 125 (135/6 nepocitam, tech se tohle netyka).
S125 muzes tedy povazovat za "marketingovy tah" - dva typy jsme zrusili, jeden novy zacali vyrabet.
Krome toho se S125 staly zejme jakymsi "vyprodejem" soucastek pred uvedenim S Favorit.

Jinak by se dalo rict, ze S120 a S125 ze stejne doby (rok 1989) se skutecne lisily jenom tou prevodovkou.

Neboli - podobne rozdily, jako nachazis mezi tvymi vzorky, najdes i mezi S120/1987 a S120/1989.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


5.10.06, 07:12
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek Re: ŠKODA 125L vs. 120L
Viky píše:
Matthes píše:
Mnoho z vas pise ze 125L a 120L se lisi pouze prevodovkou, ja sem jineho nazoru, doufam ze me nebudete kamenovat. Osobne muzu srovnat oba vozy a lisi se krom prevodovky i mnoha detaily. Podotykam ze sou od sebe ani ne 4 roky.
Napr.: material palubky, plastovy kryt pod volantem, predni maska, trochu jine odvzdusneni nadrze, operky hlavy vpredu, jine pasy atd ....

Kamos ma 120L a je tam uz z vyroby 5q, nechapu proc by vyrabeli dve auta ktera by se lisila jen stitkem na zadnim celu :shock:

Nemate k tomu nekdo vice informaci :?:

Vice informaci:
V prubehu roku 1987 probehla "harmonizace" vyroby, ktera mimo jine prinesla nekolik zmen v motoru, prirube prevodovky a dalsich veci.
Tebou srovnavane vozy jsou pred a po harmonizaci.
S modelovym rokem 1988 byla ukoncena vyroba S130 a S105 a dale se vyrabely pouze vozy 120 a 125 (135/6 nepocitam, tech se tohle netyka).
S125 muzes tedy povazovat za "marketingovy tah" - dva typy jsme zrusili, jeden novy zacali vyrabet.
Krome toho se S125 staly zejme jakymsi "vyprodejem" soucastek pred uvedenim S Favorit.

Jinak by se dalo rict, ze S120 a S125 ze stejne doby (rok 1989) se skutecne lisily jenom tou prevodovkou.

Neboli - podobne rozdily, jako nachazis mezi tvymi vzorky, najdes i mezi S120/1987 a S120/1989.



Přesně jak píše Viky, až na to, kolik modelů zrušili a zavedli...

...např. š130 byla nahrazena š135/136; apod. - prostě, co auto, to originál...
...ale to ostatně platí stále a platit bude vždy a u všech aut... :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


5.10.06, 10:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 79
Bydliště: Lounsko
Příspěvek 
Matthes píše:
Este sem si vzpomel ze 120L ma zrcatko jen vlevo :)


Já mám 120L a už z výroby mám obě zrcátka :shock:

_________________
Š120L - 87´ + Favorit LXi - 93´


5.10.06, 10:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 79
Bydliště: Lounsko
Příspěvek 
Tak teď jsem teprve dočetl až do konce - s těmi zrcátka to bude asi důsledek „harmonizace“, o které psal Viky :lol:
Mám totiž rok výroby 1987, takže už se tam asi něco z toho projevilo :D

_________________
Š120L - 87´ + Favorit LXi - 93´


5.10.06, 10:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Thor7 píše:
Tak teď jsem teprve dočetl až do konce - s těmi zrcátka to bude asi důsledek „harmonizace“, o které psal Viky :lol:
Mám totiž rok výroby 1987, takže už se tam asi něco z toho projevilo :D


Já mám š 130 r.v. 86 a zrcátka jsou od výroby obě...
...holt luxusní auto s plnou výbavou. 8)
A když jsme u té výbavy - mám š 130 L, ale výbava odpovídá GL... :roll:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


5.10.06, 10:55
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Aha, tak ta moje 120L byla asi jedna z poslednich vyrobenejch pred tou harmonizaci :) Tak dekuji za objasneni :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


5.10.06, 13:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
septim píše:
125L bolo nieco ako akciovy model koncom vyroby. Bola to 120L s 5q standardne. A do 12O bolo mozne kupit za doplatik 5q. Takze niektore maju odnovoty, bo si to 1 majitel zaplatil... Tie rozdiely co pises su dane rozdielnym rokom vyroby. Kazdy rok sa robili zmeny, niekedy aj pocas roka. Takze kazda skoda ja pomaly original. Naprava- mokre poloosi, prevod 4,22 u oboch.
120LX bolo niečo ine, bol to špecialny model a je ich malo - Všetko ako 130L(napravy....) ale motor 120LS a prevod 4,22
A este bol kratko vyrabany zaujimavy model 120LE čili 120L s prev 3,9, ine trysky v karb- akože ekonomik
A 105SP Special akoze "pikup", mal 2 sedadla zadok oddeleny stenou a vzadu nammiesto sedadiel ulozny priestor a skrinku so suplikami. Afto pre firmy...
A boli aj ine zaujimave skody ale to su uz prototypy... ale ved to pozna kazdy no nie? :roll:


Presný a detailný a správny popis...hezky Septim!

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


5.10.06, 20:53
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz