Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
ŠKODA 125L vs. 120L
Mnoho z vas pise ze 125L a 120L se lisi pouze prevodovkou, ja sem jineho nazoru, doufam ze me nebudete kamenovat. Osobne muzu srovnat oba vozy a lisi se krom prevodovky i mnoha detaily. Podotykam ze sou od sebe ani ne 4 roky.
Napr.: material palubky, plastovy kryt pod volantem, predni maska, trochu jine odvzdusneni nadrze, operky hlavy vpredu, jine pasy atd ....
Kamos ma 120L a je tam uz z vyroby 5q, nechapu proc by vyrabeli dve auta ktera by se lisila jen stitkem na zadnim celu
Nemate k tomu nekdo vice informaci
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
4.10.06, 15:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27223 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ten 5q e nej rozdíl
_________________ Passat 96kw Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw Felda 1.3BMM combi LPG
|
4.10.06, 15:51 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
No já osobně si myslím, že motor je ve 120 i 125 úplně stejnej, 125 má sériově pětikvalt. Jenže ke konci výroby se objevovaly i stodvácy s pětikvaltem... Jedině jestli není třeba rozdíl v nápravě, že by 125 měla vlečku?! Nebo aspoň jinej stálej převod? Ale taky si tím nejsem vůbec jistej...
Každopádně by ale 125 L být v podstatě to samý co 120 LX, která se vyráběla dřív.
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
4.10.06, 16:48 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja mam na obou autech kyvku , no zas na druhou stranu je to jednodussi na opravy nez vlecka
Prevod rozvodovky sem zatim nezjistoval.
Este sem si vzpomel ze 120L ma zrcatko jen vlevo
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
4.10.06, 16:54 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27223 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: Este sem si vzpomel ze 120L ma zrcatko jen vlevo
dneska už to maji všichni dodělaný
_________________ Passat 96kw Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw Felda 1.3BMM combi LPG
|
4.10.06, 16:59 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Sadra17 píše: dneska už to maji všichni dodělaný
Nene, ja se k tomu este nedostal
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
4.10.06, 17:00 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27223 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: Sadra17 píše: dneska už to maji všichni dodělaný Nene, ja se k tomu este nedostal
ale uděláš to a to je hlavní
_________________ Passat 96kw Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw Felda 1.3BMM combi LPG
|
4.10.06, 18:18 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
125L bolo nieco ako akciovy model koncom vyroby. Bola to 120L s 5q standardne. A do 12O bolo mozne kupit za doplatik 5q. Takze niektore maju odnovoty, bo si to 1 majitel zaplatil... Tie rozdiely co pises su dane rozdielnym rokom vyroby. Kazdy rok sa robili zmeny, niekedy aj pocas roka. Takze kazda skoda ja pomaly original. Naprava- mokre poloosi, prevod 4,22 u oboch.
120LX bolo niečo ine, bol to špecialny model a je ich malo - Všetko ako 130L(napravy....) ale motor 120LS a prevod 4,22
A este bol kratko vyrabany zaujimavy model 120LE čili 120L s prev 3,9, ine trysky v karb- akože ekonomik
A 105SP Special akoze "pikup", mal 2 sedadla zadok oddeleny stenou a vzadu nammiesto sedadiel ulozny priestor a skrinku so suplikami. Afto pre firmy...
A boli aj ine zaujimave skody ale to su uz prototypy... ale ved to pozna kazdy no nie?
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
5.10.06, 06:36 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12115 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: ŠKODA 125L vs. 120L
Matthes píše: Mnoho z vas pise ze 125L a 120L se lisi pouze prevodovkou, ja sem jineho nazoru, doufam ze me nebudete kamenovat. Osobne muzu srovnat oba vozy a lisi se krom prevodovky i mnoha detaily. Podotykam ze sou od sebe ani ne 4 roky. Napr.: material palubky, plastovy kryt pod volantem, predni maska, trochu jine odvzdusneni nadrze, operky hlavy vpredu, jine pasy atd .... Kamos ma 120L a je tam uz z vyroby 5q, nechapu proc by vyrabeli dve auta ktera by se lisila jen stitkem na zadnim celu Nemate k tomu nekdo vice informaci
Vice informaci:
V prubehu roku 1987 probehla "harmonizace" vyroby, ktera mimo jine prinesla nekolik zmen v motoru, prirube prevodovky a dalsich veci.
Tebou srovnavane vozy jsou pred a po harmonizaci.
S modelovym rokem 1988 byla ukoncena vyroba S130 a S105 a dale se vyrabely pouze vozy 120 a 125 (135/6 nepocitam, tech se tohle netyka).
S125 muzes tedy povazovat za "marketingovy tah" - dva typy jsme zrusili, jeden novy zacali vyrabet.
Krome toho se S125 staly zejme jakymsi "vyprodejem" soucastek pred uvedenim S Favorit.
Jinak by se dalo rict, ze S120 a S125 ze stejne doby (rok 1989) se skutecne lisily jenom tou prevodovkou.
Neboli - podobne rozdily, jako nachazis mezi tvymi vzorky, najdes i mezi S120/1987 a S120/1989.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
5.10.06, 07:12 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Re: ŠKODA 125L vs. 120L
Viky píše: Matthes píše: Mnoho z vas pise ze 125L a 120L se lisi pouze prevodovkou, ja sem jineho nazoru, doufam ze me nebudete kamenovat. Osobne muzu srovnat oba vozy a lisi se krom prevodovky i mnoha detaily. Podotykam ze sou od sebe ani ne 4 roky. Napr.: material palubky, plastovy kryt pod volantem, predni maska, trochu jine odvzdusneni nadrze, operky hlavy vpredu, jine pasy atd .... Kamos ma 120L a je tam uz z vyroby 5q, nechapu proc by vyrabeli dve auta ktera by se lisila jen stitkem na zadnim celu Nemate k tomu nekdo vice informaci Vice informaci: V prubehu roku 1987 probehla "harmonizace" vyroby, ktera mimo jine prinesla nekolik zmen v motoru, prirube prevodovky a dalsich veci. Tebou srovnavane vozy jsou pred a po harmonizaci. S modelovym rokem 1988 byla ukoncena vyroba S130 a S105 a dale se vyrabely pouze vozy 120 a 125 (135/6 nepocitam, tech se tohle netyka). S125 muzes tedy povazovat za "marketingovy tah" - dva typy jsme zrusili, jeden novy zacali vyrabet. Krome toho se S125 staly zejme jakymsi "vyprodejem" soucastek pred uvedenim S Favorit. Jinak by se dalo rict, ze S120 a S125 ze stejne doby (rok 1989) se skutecne lisily jenom tou prevodovkou. Neboli - podobne rozdily, jako nachazis mezi tvymi vzorky, najdes i mezi S120/1987 a S120/1989.
Přesně jak píše Viky, až na to, kolik modelů zrušili a zavedli...
...např. š130 byla nahrazena š135/136; apod. - prostě, co auto, to originál...
...ale to ostatně platí stále a platit bude vždy a u všech aut...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
5.10.06, 10:07 |
|
|
Thor7
Příspěvky: 79 Bydliště: Lounsko
|
Matthes píše: Este sem si vzpomel ze 120L ma zrcatko jen vlevo
Já mám 120L a už z výroby mám obě zrcátka
_________________ Š120L - 87´ + Favorit LXi - 93´
|
5.10.06, 10:41 |
|
|
Thor7
Příspěvky: 79 Bydliště: Lounsko
|
Tak teď jsem teprve dočetl až do konce - s těmi zrcátka to bude asi důsledek „harmonizace“, o které psal Viky
Mám totiž rok výroby 1987, takže už se tam asi něco z toho projevilo
_________________ Š120L - 87´ + Favorit LXi - 93´
|
5.10.06, 10:48 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Thor7 píše: Tak teď jsem teprve dočetl až do konce - s těmi zrcátka to bude asi důsledek „harmonizace“, o které psal Viky Mám totiž rok výroby 1987, takže už se tam asi něco z toho projevilo
Já mám š 130 r.v. 86 a zrcátka jsou od výroby obě...
...holt luxusní auto s plnou výbavou.
A když jsme u té výbavy - mám š 130 L, ale výbava odpovídá GL...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
5.10.06, 10:55 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Aha, tak ta moje 120L byla asi jedna z poslednich vyrobenejch pred tou harmonizaci Tak dekuji za objasneni
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
5.10.06, 13:25 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
septim píše: 125L bolo nieco ako akciovy model koncom vyroby. Bola to 120L s 5q standardne. A do 12O bolo mozne kupit za doplatik 5q. Takze niektore maju odnovoty, bo si to 1 majitel zaplatil... Tie rozdiely co pises su dane rozdielnym rokom vyroby. Kazdy rok sa robili zmeny, niekedy aj pocas roka. Takze kazda skoda ja pomaly original. Naprava- mokre poloosi, prevod 4,22 u oboch. 120LX bolo niečo ine, bol to špecialny model a je ich malo - Všetko ako 130L(napravy....) ale motor 120LS a prevod 4,22 A este bol kratko vyrabany zaujimavy model 120LE čili 120L s prev 3,9, ine trysky v karb- akože ekonomik A 105SP Special akoze "pikup", mal 2 sedadla zadok oddeleny stenou a vzadu nammiesto sedadiel ulozny priestor a skrinku so suplikami. Afto pre firmy... A boli aj ine zaujimave skody ale to su uz prototypy... ale ved to pozna kazdy no nie?
Presný a detailný a správny popis...hezky Septim!
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.10.06, 20:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|