Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 09:06



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Nefunguje ukazatel teploty 
Autor Zpráva

Příspěvky: 141
Bydliště: Praha
Příspěvek Nefunguje ukazatel teploty
Ahoj, mám hranaté budíky ve své 120, zapojil jsem všechno jak má být, všechno ukazuje, jen ne teplota, což je právě u 120 důležitý. Nevíte čím by to mohlo být?


31.7.08, 18:00
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Pokud je vše zapojeno jak má být, je to budík. Máš nějaký jiný na zkoušku?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.7.08, 18:01
Profil

Příspěvky: 141
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Šemik píše:
Pokud je vše zapojeno jak má být, je to budík. Máš nějaký jiný na zkoušku?
Jejda, nemám:( To je škoda, ale měl by tam být nějaký odpor viď?


31.7.08, 18:02
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
U budíku v tištáku jsou skutečně nějaké pomocné odpory, tuším 33R a 68R, ale pokud myslíš někde v kabeláži tak ne.

Hranaté budíky je nejlepší okamžitě vzít a zahodit a namontovat kulaté, ty jsou daleko spolehlivější, přehlednější i hezčí :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.7.08, 18:05
Profil

Příspěvky: 141
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Šemik píše:
U budíku v tištáku jsou skutečně nějaké pomocné odpory, tuším 33R a 68R, ale pokud myslíš někde v kabeláži tak ne.

Hranaté budíky je nejlepší okamžitě vzít a zahodit a namontovat kulaté, ty jsou daleko spolehlivější, přehlednější i hezčí :)
No to jsem taky zjistil:-D Jenže už mám tyhle:-D No rád bych sehnal ty kulatý:)


31.7.08, 18:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Šemik píše:
Hranaté budíky je nejlepší okamžitě vzít a zahodit a namontovat kulaté, ty jsou daleko spolehlivější, přehlednější i hezčí :)


Ale kuš, zatímco u kulatého jsem musel opravovat tachometr snad čtyřikrát, u hranatých jen jednou, zatímco hranatý je bez úhony, kulatý už má řádně roztřepený ten obrouček, vidět to teda není, ale ten přístup? :? Nechci je propagovat, ale funkčně jsou na tom naprosto stejně, jen ty hranaté se lépe opravují.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


31.7.08, 18:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 141
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Trochu se ztrapním, ale nevím, kde u bloku hledat čidlo teploty. Prosím poraďte. Stačí mi jen říct kde přibližně. Mrknu, jestli není povytažený kontakt vzadu


31.7.08, 20:12
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Vede k němu žlutý drát, za karburátorem v hlavě.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.7.08, 20:15
Profil

Příspěvky: 141
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Šemik píše:
Vede k němu žlutý drát, za karburátorem v hlavě.
Moc děkuju, zítra za světla to zkouknu;)


31.7.08, 20:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Martin píše:
Šemik píše:
Hranaté budíky je nejlepší okamžitě vzít a zahodit a namontovat kulaté, ty jsou daleko spolehlivější, přehlednější i hezčí :)


Ale kuš, zatímco u kulatého jsem musel opravovat tachometr snad čtyřikrát, u hranatých jen jednou, zatímco hranatý je bez úhony, kulatý už má řádně roztřepený ten obrouček, vidět to teda není, ale ten přístup? :? Nechci je propagovat, ale funkčně jsou na tom naprosto stejně, jen ty hranaté se lépe opravují.


ja som ich opravoval a zrejme som dosral otackomer. neviem, ako tachometer, ale otackomer teraz ukazuje pri volnobehu 0 a pri 4 tisic tak maximalne 2500 ot. Asi tam docasne hodim kulate budiky, kym nezozeniem druhe hranate. nejako sa mi zapacili.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


1.8.08, 07:18
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 141
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Myslím, že mě taky trochu blbne otáčkoměr, tak o cca 400 - 500 rpm méně. Nemám jinej na srovnání. Hoďte prosím nějaké odpory, kolik má ukazovat zdravej otáčkoměr. THX


2.8.08, 01:05
Profil

Příspěvky: 589
Bydliště: Slaný
Příspěvek 
neslo by zkusit ten budik teploty tak, ze by se zapojil kabel z cidla na budik palivomeru?

_________________
Mam svuj svet-punk's not dead!


2.8.08, 01:16
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já bych ten žlutý drát vytáhl z čidla teploty a ukostřil na motoru a pak nahlaš co říká teploměr po zapnutí klíčku miloš


2.8.08, 06:35
Profil

Příspěvky: 141
Bydliště: Praha
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
já bych ten žlutý drát vytáhl z čidla teploty a ukostřil na motoru a pak nahlaš co říká teploměr po zapnutí klíčku miloš
Tak nic neukazuje, když je ukostřenej. a jinak taky nic. Svorkovnice je napojená přesně podle návodu do 136, z techwebu. Několikrát překontrolováno. Podle mě, jsem se spletl v minulosti a odešly ty odpory na teploměru, je to možný? Protože mi to nejde od té doby, co jsem musel odpojit celou svorkovnici (nemám plastovou svorkovnici, ale napichovačky dle schematu každej drátek zvlášť.)


4.8.08, 12:01
Profil

Příspěvky: 141
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Martin Sedláček píše:
slovacek.milos píše:
já bych ten žlutý drát vytáhl z čidla teploty a ukostřil na motoru a pak nahlaš co říká teploměr po zapnutí klíčku miloš
Tak nic neukazuje, když je ukostřenej. a když je v čidle tak taky nic.


4.8.08, 16:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz