Nefunguje ukazatel teploty
Autor |
Zpráva |
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
Nefunguje ukazatel teploty
Ahoj, mám hranaté budíky ve své 120, zapojil jsem všechno jak má být, všechno ukazuje, jen ne teplota, což je právě u 120 důležitý. Nevíte čím by to mohlo být?
|
31.7.08, 18:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Pokud je vše zapojeno jak má být, je to budík. Máš nějaký jiný na zkoušku?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.7.08, 18:01 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
Šemik píše: Pokud je vše zapojeno jak má být, je to budík. Máš nějaký jiný na zkoušku? Jejda, nemám:( To je škoda, ale měl by tam být nějaký odpor viď?
|
31.7.08, 18:02 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
U budíku v tištáku jsou skutečně nějaké pomocné odpory, tuším 33R a 68R, ale pokud myslíš někde v kabeláži tak ne.
Hranaté budíky je nejlepší okamžitě vzít a zahodit a namontovat kulaté, ty jsou daleko spolehlivější, přehlednější i hezčí
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.7.08, 18:05 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
Šemik píše: U budíku v tištáku jsou skutečně nějaké pomocné odpory, tuším 33R a 68R, ale pokud myslíš někde v kabeláži tak ne. Hranaté budíky je nejlepší okamžitě vzít a zahodit a namontovat kulaté, ty jsou daleko spolehlivější, přehlednější i hezčí No to jsem taky zjistil:-D Jenže už mám tyhle:-D No rád bych sehnal ty kulatý:)
|
31.7.08, 18:10 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Šemik píše: Hranaté budíky je nejlepší okamžitě vzít a zahodit a namontovat kulaté, ty jsou daleko spolehlivější, přehlednější i hezčí
Ale kuš, zatímco u kulatého jsem musel opravovat tachometr snad čtyřikrát, u hranatých jen jednou, zatímco hranatý je bez úhony, kulatý už má řádně roztřepený ten obrouček, vidět to teda není, ale ten přístup? Nechci je propagovat, ale funkčně jsou na tom naprosto stejně, jen ty hranaté se lépe opravují.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
31.7.08, 18:48 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
Trochu se ztrapním, ale nevím, kde u bloku hledat čidlo teploty. Prosím poraďte. Stačí mi jen říct kde přibližně. Mrknu, jestli není povytažený kontakt vzadu
|
31.7.08, 20:12 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Vede k němu žlutý drát, za karburátorem v hlavě.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.7.08, 20:15 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
Šemik píše: Vede k němu žlutý drát, za karburátorem v hlavě. Moc děkuju, zítra za světla to zkouknu;)
|
31.7.08, 20:42 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
Martin píše: Šemik píše: Hranaté budíky je nejlepší okamžitě vzít a zahodit a namontovat kulaté, ty jsou daleko spolehlivější, přehlednější i hezčí :) Ale kuš, zatímco u kulatého jsem musel opravovat tachometr snad čtyřikrát, u hranatých jen jednou, zatímco hranatý je bez úhony, kulatý už má řádně roztřepený ten obrouček, vidět to teda není, ale ten přístup? :? Nechci je propagovat, ale funkčně jsou na tom naprosto stejně, jen ty hranaté se lépe opravují.
ja som ich opravoval a zrejme som dosral otackomer. neviem, ako tachometer, ale otackomer teraz ukazuje pri volnobehu 0 a pri 4 tisic tak maximalne 2500 ot. Asi tam docasne hodim kulate budiky, kym nezozeniem druhe hranate. nejako sa mi zapacili.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
1.8.08, 07:18 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
Myslím, že mě taky trochu blbne otáčkoměr, tak o cca 400 - 500 rpm méně. Nemám jinej na srovnání. Hoďte prosím nějaké odpory, kolik má ukazovat zdravej otáčkoměr. THX
|
2.8.08, 01:05 |
|
|
Stinovlas
Příspěvky: 589 Bydliště: Slaný
|
neslo by zkusit ten budik teploty tak, ze by se zapojil kabel z cidla na budik palivomeru?
_________________ Mam svuj svet-punk's not dead!
|
2.8.08, 01:16 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já bych ten žlutý drát vytáhl z čidla teploty a ukostřil na motoru a pak nahlaš co říká teploměr po zapnutí klíčku miloš
|
2.8.08, 06:35 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
slovacek.milos píše: já bych ten žlutý drát vytáhl z čidla teploty a ukostřil na motoru a pak nahlaš co říká teploměr po zapnutí klíčku miloš Tak nic neukazuje, když je ukostřenej. a jinak taky nic. Svorkovnice je napojená přesně podle návodu do 136, z techwebu. Několikrát překontrolováno. Podle mě, jsem se spletl v minulosti a odešly ty odpory na teploměru, je to možný? Protože mi to nejde od té doby, co jsem musel odpojit celou svorkovnici (nemám plastovou svorkovnici, ale napichovačky dle schematu každej drátek zvlášť.)
|
4.8.08, 12:01 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
Martin Sedláček píše: slovacek.milos píše: já bych ten žlutý drát vytáhl z čidla teploty a ukostřil na motoru a pak nahlaš co říká teploměr po zapnutí klíčku miloš Tak nic neukazuje, když je ukostřenej. a když je v čidle tak taky nic.
|
4.8.08, 16:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|