Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 04:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Tuning karburátorov SEDR a EDSR 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Tuning karburátorov SEDR a EDSR
Ľudia, máte niekto skúsenosti s týmito úpravami:

http://www.skoda136gl.szm.sk/ponuka.html

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


13.10.06, 22:03
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 33
Příspěvek 
Je sice dost drahy ale tomu co robi sa rozumie.Odporucam.


14.10.06, 15:11
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
většinu toho zvládneš doma sám, pro mě je kapánek z ruky, ale zdá se býti rozumný :)

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


14.10.06, 16:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Mechanicke otvaranie druheho stupna je pre normalne jazdenie nezmysel. Menit trysky je sice mozne, ale aj tak som mal najlepsie vysledky s osadenim z tovarne. Uplne najlepsie je na kazdej skodovke od S100 az po S130 - SEDR z S130, kombinovany s rozdelovacom S120/130. K tomu vacka 110R alebo favo 136 a liznut hlavu na kompresiu 9,5 a je to hotovo. Predstih nastavit na 7 az 9 stupnov, tak aby motor este pri pouzitom palive neklepal. Pre motor S120 asi 42 kw. Pre ostatne verzie vykon umerny objemu. Benzin samozrejme BA95 s nahradou olova. Ak sa necha kompresia 8,5, postaci BA91. Samozrejme existuje mnozstvo dalsich moznych kombinacii, ale pre normalne jazdenie je to takto vhodne a postacujuce. Kto chce zavodit, moze robit samozrejme rozsiahlejsie upravy, ale potom to ide na ukor spotreby, emisii a zivotnosti. Vychadza to potom tak, ze pre S130 staci prehodit vacku, S120 LS tiez len vacku, pre S100/105 je dalej mozne zvysit aj objem na uroven S120 vymenou vloziek, pripadne aj klukovky. To si musi kazdy zvazit, kolko do toho chce vrazit. Kto chce vyssi vykon, nech radsej zvazi nakup niecoho vykonnejsieho od vyroby.


14.10.06, 17:17
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
peter, mechanické otvírání druhé kompory na lpg i ba je u mě bez problémů i zvětšené difuzory, ani se neprojevila vyšší spotřeba lpg, stále se vejdu do 9-10l lpg, jěště je to s kompresí 12:1, úpravou spalovacího prostoru, hlava i motor, jedou takřka už 70t.km bez problémů

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


14.10.06, 19:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Lpg je nieco uplne ine. Ja tu pisem o benzine. Pri kompresii 12:1 je asi benzin problem - Felicia ma 11,5, ale so snimacom detonacneho horenia. Pri vyssej kompresii asi musis davat mensi predstih naa benzin, co mi pripada kontraproduktivne. Ina situacia je, ked na benzin len startujes.


14.10.06, 20:55
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
šak říkám, že na benzím i lpg, bez probémů, akorát by chtěli změnit trysky na benzín,
startuju na lpg, na benzín se to občas jenom projede :D

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


15.10.06, 07:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 286
Bydliště: ČR
Příspěvek 
To je mi odborník... Ani neví, že žádný karburátor 32 SEDR z 613ky nikdy neexistoval a přesto se v něm údajně vrtal a ještě se ho odvažuje nabízet za 2500 Sk na Š130??? :roll: :roll: :roll:


16.10.06, 19:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Peter50kw píše:
Mechanicke otvaranie druheho stupna je pre normalne jazdenie nezmysel. Menit trysky je sice mozne, ale aj tak som mal najlepsie vysledky s osadenim z tovarne. Uplne najlepsie je na kazdej skodovke od S100 az po S130 - SEDR z S130, kombinovany s rozdelovacom S120/130. K tomu vacka 110R alebo favo 136 a liznut hlavu na kompresiu 9,5 a je to hotovo. Predstih nastavit na 7 az 9 stupnov, tak aby motor este pri pouzitom palive neklepal. Pre motor S120 asi 42 kw. Pre ostatne verzie vykon umerny objemu. Benzin samozrejme BA95 s nahradou olova. Ak sa necha kompresia 8,5, postaci BA91. Samozrejme existuje mnozstvo dalsich moznych kombinacii, ale pre normalne jazdenie je to takto vhodne a postacujuce. Kto chce zavodit, moze robit samozrejme rozsiahlejsie upravy, ale potom to ide na ukor spotreby, emisii a zivotnosti. Vychadza to potom tak, ze pre S130 staci prehodit vacku, S120 LS tiez len vacku, pre S100/105 je dalej mozne zvysit aj objem na uroven S120 vymenou vloziek, pripadne aj klukovky. To si musi kazdy zvazit, kolko do toho chce vrazit. Kto chce vyssi vykon, nech radsej zvazi nakup niecoho vykonnejsieho od vyroby.


No, z môjho pohľadu by to mech ovládanie 2. komory malo zmysel....ja som to mal namontované a motor išiel lepšie vytočiť...

Inak, ja mám motor vyladený presne tak ako píšeš:
Favo motor, kompr. pomer 9,7, vačka Felicia 254/254, predstih 8 st, natural 95, karbec SEDR 130, jemne odľahčený zotrvák (asi 0,7 kg dole). Ale to podtlakové ovládanie 2. komory nestačí. Lebo v stredných otáčkach má toto osadenie "výkonovú dieru". Auto totiž ide super v 2 režimoch: buď citlivo na plyn a plynulo zrýchľovať, alebo od jednotky točiť do 5000 ot na plný kotol. Ale keď mám cca 3000 ot. a zošlapnem plyn naplno, auto akoby rozmýšľalo, a potom opatrne ide = výkonová diera - ja si to vysvetľujem tak, že motor má ešte malý podtlak na otvorenie 2. komory, ale motor (resp. vačka) by už 2.komoru potreboval...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


16.10.06, 20:20
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
tak na tomhle neco bude... ja mam 120 (mozna i LS) , vnitr vacku 254/254 a orig pul roku starek karbec na LSku a kolem 3000 ot mam taky vykonovou krizi, ale porad si rikam ze by mi pomohla jina regulace predstihu ( z erka nebo 50kw fava..) jinak kdyz pak zabere 2. komora, je to mazec :)

]

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


16.10.06, 22:20
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
ferrari: zkus druhou komoru ovládat mechanicky, sice přijdeš o řízení komory podltlakem, který ti zaručuje chod bez škubání i když v malejch otáčkách dupneš plnej, ale tohle by to odstranilo, akorát bys musel při přechodovejch stavejch bejt opatrnější na plyn, protože se to pak chová skoro jako jednokomoráč.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


17.10.06, 01:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Luboš píše:
To je mi odborník... Ani neví, že žádný karburátor 32 SEDR z 613ky nikdy neexistoval a přesto se v něm údajně vrtal a ještě se ho odvažuje nabízet za 2500 Sk na Š130??? :roll: :roll: :roll:


Nemáš náhodou nepotrebný a funkčný karbec T613?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


17.10.06, 20:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 286
Bydliště: ČR
Příspěvek 
Bohužel, sám bych teď potřeboval aspoň jeden tatrovácký EDSR na zkompletování sady.


17.10.06, 20:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
Luboš: měla tatra difuzory 37mm nebo se mýlím?

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


17.10.06, 23:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
si myslím 23 -27 :roll:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


18.10.06, 07:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz