Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 00:09



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 742 a Fa motor 
Autor Zpráva
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 742 a Fa motor
HI :)
Muze se dat fa motor na kyvku? oficialne je to povolene jen na vlecku ( + 4pisty a dalsi blbosti ... )
Nejde mi o konflikt s urady nebo s polisema :wink: jde mi o to jesi kyvka "uveze" fa motor bez problemu :) (aby se neukroutila nebo neulomila poloosa a tak ... )

Co je tezsi? motor fa nebo 125L? fa ma hlinikovou hlavu, ale zas ma silnejsi blok atd :shock:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.10.06, 19:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
asi tě zklamu ale favo povolený neni

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.10.06, 19:45
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Sadra17 píše:
asi tě zklamu ale favo povolený neni


Matthes píše:
Nejde mi o konflikt s urady nebo s polisema :wink: jde mi o to jesi kyvka "uveze" fa motor bez problemu
:wink:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


Naposledy upravil Matthes dne 14.10.06, 19:52, celkově upraveno 2



14.10.06, 19:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
jo, může, mám jí taky :D , ani oficálně ji už nezapíšeš na vlečku, teda záleží na di :shock:
uveze, zatím se neukroutilo nic, akorát jsou nějaký šmejdový polský klínky, se vymačkávaj,
zas tak brutální nárust nm tam není oproti 105, 105 má něco kolem 80, fávo zhruba 100nm, výkon u 105 33kw, můj motor favo 50kw, je to každopádně znát
ta hmotnost bude podobná 80 - 100kg

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


14.10.06, 19:47
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
spartra píše:
jo, může, mám jí taky :D , ani oficálně ji už nezapíšeš na vlečku, teda záleží na di :shock:
uveze, zatím se neukroutilo nic, akorát jsou nějaký šmejdový polský klínky, se vymačkávaj,
zas tak brutální nárust nm tam není oproti 105, 105 má něco kolem 80, fávo zhruba 100nm, výkon u 105 33kw, můj motor favo 50kw, je to každopádně znát
ta hmotnost bude podobná 80 - 100kg


To sem rad :)
njn, vsechno co ma byt z oceli vyrabej polaci asi z naky slitiny hliniku a cinu :wink:
U me by to byl mensi narust vykonu, rekneme z 40kW na 50kW :) ale i tak si myslim ze to za to stoji :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.10.06, 19:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
jo nikdá s tím nebyl problém 8)

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


14.10.06, 19:55
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Este bych podotknul ze nechci fa motor kvuli top speed, ale spis kuli zrychleni, tahu do kopce a tak :) Dyz jedu do tahlyho kopce na 4 100kmph, dam 5 a mam tam 80kmph a za chvili zas stejne musim ji zpet na 4, takze je tedy vyhodnejsi to rvat furt na 4 :(

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.10.06, 20:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
to nás postihl stejný problém, jěště když jedu občas s vlekem :D

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


15.10.06, 07:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Podľa toho, čo Škodovka vydala vyhlásenie:
citujem: 5) přestavbu vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím moturu typu 781.135 nebo 781.136 nedoporučujeme (nejedná se o nesouhlas). Duvodem je mj. nezaručení spávné funkce mazání motoru a kontroly množství olejové náplně.
strana 5

Ja v tom nevidím problém dať do š120 motor z Fa.
Ale
citujem: 9) s přestavbou vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím motoru nebo bloku motoru typu 781.135B nebo 781.136B nebo 781.135M nebo 781.135M nesouhlasíme.
strana 6

Takže si checkni aký to máš Fa motor. Inak nevidím tam nič o tom, že na akú nápravu to máš zavesiť :wink:
čerpané z vyhlásenia škodovky http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/C5E79C1 ... 6SKODA.pdf
Dokonca tam neni ani zmienka o tom, že či si máš pri Fa motore zmeniť brzdovú sústavu :twisted:

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


15.10.06, 09:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Totiž výmena brzdového systému z š130 alebo Rapid, výmena spojky, výmeny riadenia za hrebeňové, použitie uhlovej kyvadlovej nápravy, 5q a použitie niektorých častí palivovej sústavy z š130 platí len vtedy, ak sa dáva motor 742.130, 742.135 alebo 742.136 do š105, š120, š125 alebo šGarde.
O tom, že to treba aj pri dávani motora z Fa do š105, š120, š125 neni ani zmienka :D

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


15.10.06, 09:52
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
:idea:
Prekvapilo me to o tom mazani motoru :shock: Asi to bude dano jinym sklonem, ze se odlejva olej od cerpadla, nic jineho me nenapada. No to by ale vyresilo dodrzovani mnozstvi oleje na maximu :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


15.10.06, 10:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
No souvisí to s olejem. On je tom i trochu jinačí koš na sání oleje, takže to ten olej nedokáže vzít úplně ode dna. Ale pokud bude dost oleje, tak není problém.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


15.10.06, 11:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
elegant píše:
Totiž výmena brzdového systému z š130 alebo Rapid, výmena spojky, výmeny riadenia za hrebeňové, použitie uhlovej kyvadlovej nápravy, 5q a použitie niektorých častí palivovej sústavy z š130 platí len vtedy, ak sa dáva motor 742.130, 742.135 alebo 742.136 do š105, š120, š125 alebo šGarde.
O tom, že to treba aj pri dávani motora z Fa do š105, š120, š125 neni ani zmienka :D


To je pravda, ale nevím jak se na to budou tvářit na úřadě. Vím o pár lidech, kterým to úředníci prostě neschválili ani po předložení toho prohlášení.

Jinak kdyby se ti to povedlo vyběhat na úřadech, tak napiš jak na to a možná bych taky pouvažoval :lol:

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


15.10.06, 11:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Martin píše:
To je pravda, ale nevím jak se na to budou tvářit na úřadě. Vím o pár lidech, kterým to úředníci prostě neschválili ani po předložení toho prohlášení.

Jinak kdyby se ti to povedlo vyběhat na úřadech, tak napiš jak na to a možná bych taky pouvažoval :lol:



Auto jezdi na benzin, ne na razitko v papirech ... :wink:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


15.10.06, 12:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Martin píše:
elegant píše:
Totiž výmena brzdového systému z š130 alebo Rapid, výmena spojky, výmeny riadenia za hrebeňové, použitie uhlovej kyvadlovej nápravy, 5q a použitie niektorých častí palivovej sústavy z š130 platí len vtedy, ak sa dáva motor 742.130, 742.135 alebo 742.136 do š105, š120, š125 alebo šGarde.
O tom, že to treba aj pri dávani motora z Fa do š105, š120, š125 neni ani zmienka :D


To je pravda, ale nevím jak se na to budou tvářit na úřadě. Vím o pár lidech, kterým to úředníci prostě neschválili ani po předložení toho prohlášení.

Jinak kdyby se ti to povedlo vyběhat na úřadech, tak napiš jak na to a možná bych taky pouvažoval :lol:

Keď nedali schválenie, tak na to museli mať dôvod. Možno mali tam nepovolený typ Fa motoru. Ale keď neodôvodne nedali, tak to je potom len čistá šikana. Ak neni po právnej stránke zábrana, tak by mali bezproblémov dať povolenie. Určite sa to dá vybehať.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


15.10.06, 12:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz