Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 08:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 rozdelovac s105 vs 135/6 vs 136X 
Autor Zpráva
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
deekay píše:
no ale na lekra nezozenies ziadne! nie este take co potrebujes....


Jakto? Nesedí ani z jiného karbu? Nebo to nejde vyměnit? (Na LEKRy expert nejsem... :oops: )

Když nejde měnit trysky, tak bys možná mohl zkusit zvednout hladinu benálu v karbu (nevím jak u LEKRa, ale u SEDRa se tím dala sytost doladit).


14.8.08, 07:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
fatal píše:
deekay píše:
no ale na lekra nezozenies ziadne! nie este take co potrebujes....


Jakto? Nesedí ani z jiného karbu? Nebo to nejde vyměnit? (Na LEKRy expert nejsem... :oops: )

Když nejde měnit trysky, tak bys možná mohl zkusit zvednout hladinu benálu v karbu (nevím jak u LEKRa, ale u SEDRa se tím dala sytost doladit).

noo, co viem tak sa tam daju vymenit akurat 2 difuzory a to je vsetko, ostatne je napevno, ale tiez si nie som isty :D
štelovat vies doraz klapky prvehos stupna (volnobeh) a bohatost zmesi, myslim regulaciou benalu, a tot vse :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


14.8.08, 11:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
deekay píše:
noo, co viem tak sa tam daju vymenit akurat 2 difuzory a to je vsetko, ostatne je napevno, ale tiez si nie som isty :D


Tak to vrtni a udělej tam závity pro SEDRovské trysky. :lol:


14.8.08, 11:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
fatal píše:
deekay píše:
noo, co viem tak sa tam daju vymenit akurat 2 difuzory a to je vsetko, ostatne je napevno, ale tiez si nie som isty :D


Tak to vrtni a udělej tam závity pro SEDRovské trysky. :lol:

no jasne :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


14.8.08, 12:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
deekay píše:
Noo, co viem tak sa tam daju vymenit akurat 2 difuzory a to je vsetko, ostatne je napevno, ale tiez si nie som isty :D

Noo, trysky 1. a 2. stupne jsou urcite sroubovaci, vzdusnik (snad volnobehu ?) taky a ty dalsi dva jsou nalisovany, ale ty se tvari, ze na mem karbu zustaly puvodni, byt mam 1,4 a na vsem nejakou tu upravu, takze na 1,3 asi udelaji taky dobrou sluzbu.
Jak je to se zavity netusim, ale jak se neco da vysroubovat, to by v tom byl cert, aby tam neslo nasroubovat neco jinyho :D
Jinak, mozna bych byt tebou uvazoval na tim, sverit upravu a pretryskovani karbu nekomu, kdo se tim zabyva, usetris si praci se shanenim nesehnatelneho a budes mit vetsi sanci, ze to bude fungovat spravne uz na prvni pokus.
Ja to tak udelal a s praci i vyslednym chovanim na aute jsem velmi spokojen :)

http://www.skodafavorit.cz/photoview.ph ... sec=profil
http://www.skodafavorit.cz/photoview.ph ... sec=profil


14.8.08, 12:36
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
bitmap píše:
deekay píše:
Noo, co viem tak sa tam daju vymenit akurat 2 difuzory a to je vsetko, ostatne je napevno, ale tiez si nie som isty :D

Noo, trysky 1. a 2. stupne jsou urcite sroubovaci, vzdusnik (snad volnobehu ?) taky a ty dalsi dva jsou nalisovany, ale ty se tvari, ze na mem karbu zustaly puvodni, byt mam 1,4 a na vsem nejakou tu upravu, takze na 1,3 asi udelaji taky dobrou sluzbu.
Jak je to se zavity netusim, ale jak se neco da vysroubovat, to by v tom byl cert, aby tam neslo nasroubovat neco jinyho :D
Jinak, mozna bych byt tebou uvazoval na tim, sverit upravu a pretryskovani karbu nekomu, kdo se tim zabyva, usetris si praci se shanenim nesehnatelneho a budes mit vetsi sanci, ze to bude fungovat spravne uz na prvni pokus.
Ja to tak udelal a s praci i vyslednym chovanim na aute jsem velmi spokojen :)

http://www.skodafavorit.cz/photoview.ph ... sec=profil
http://www.skodafavorit.cz/photoview.ph ... sec=profil

to mas pravdu, no na slovensku snad nikto taky neexistuje
viem a o panovi Kratochvilovi ktory repasuje karburatory ale na seriu :(
mas nejaky kontakt na cloveka co upravuje karburatory a vie co robi? :D
ozaj, ty mas tiez favo s lekrom?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


14.8.08, 12:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
Ja mam taky favo s lekrem :)
Muj karbec delal Cepek (Motor-excel), rekl jsem mu konfiguraci motoru, co bych od toho tak cekal, nechal tam karbec a asi za 10 dni byl hotovej.
Kompletni uprava vcetne zmeny osazeni a vseho okolo me vysla 3500Kc, pokud nechces velkou 2. klapku, to je pak neco kolem 5000.
Kratochvil karburatory jen opravuje a serizuje, takze pres nej cesta nevede, slysel jsem, ze byva dokonce i docela nevrly, kdyz ho nekdo otravuje s tim, jestli by nedokazal sehnat nejake atypicke trysky :D


14.8.08, 12:49
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
kua ja to tusim tiez vidim na motor excel, akurat to tam mam asi 450 km... a posta, no neviem... este karbec dajme tomu
ale lacne to neni :?
edit: aspon je to citit?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


14.8.08, 12:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
Lacne to neni, ale je to fakt pekna prace. Vsechno krasne pravidelne, rovne hrany, jakoby to delal stroj.
Jestli je to citit nevim, vliv samotneho karbu posoudit bohuzel nedokazu.
Rozebral jsem auto se seriovou 135, mesic na nem makal a pak uz se zas rozjizdel s kompletne upravenym motorem, takze vliv samotneho karbu posoudit nemuzu, ale jako soucast celku funguje skvele. Nejlepsi na tom je, ze se to chova jako seriovy motor, jen lip jede. Klidne se muzes posouvat v kolone v 1500 otackach a nedostavi se zadne cukani, v nizkych a strednich otackach se to taky chova civilizovane, no a nad 4000 v tom tak chytnou saze, ze se tezko veri, ze to je jen 1,4 s obycejnym karburatorem a seriovym vyfukem :)
Zkratka je videt, ze vi co dela, sice si to necha dobre zaplatit, ale podlemne to za ty prachy stoji.


14.8.08, 13:04
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz