tece voda tece po koberci susti...
Autor |
Zpráva |
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
njn tomu se prave chci vyhnout
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
16.10.06, 19:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.10.06, 19:57 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Levnější asi neseženeš. Je totiž z mosazi.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
16.10.06, 20:11 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
diky. to je dobre vedet, ze se to da nahradit novym dilem a ne netreba vymyslet jak polepit ten stary...
a ted otazku mimo. uz sem to dneska zminoval. kdyby nekdo vedel vnitrni prumer oka na te "kosti" na tahle razeni, tak sem s nim... Novy dil je udajne z plastu - tomu moc neverim a mam v hlave takovy napad cim nahradit ty silentbloky, nebo co v te kosti je
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
16.10.06, 20:13 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Lukas píše: jde ten kohout sehnat novy, nebo musim hledat na vrakovisti?
Jde sehnat aj nový, ale stačí vyměnit tu gumičku - Okroužek.
Ale za pár let to poteče znovu, i kdybys vyměnil třeba celé auto...
Nejlepší je jednou za 4 roky - při výměně cladicí směsi, vyměnit i takováhle těsnění...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
16.10.06, 20:17 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Lukas píše: diky. to je dobre vedet, ze se to da nahradit novym dilem a ne netreba vymyslet jak polepit ten stary...
a ted otazku mimo. uz sem to dneska zminoval. kdyby nekdo vedel vnitrni prumer oka na te "kosti" na tahle razeni, tak sem s nim... Novy dil je udajne z plastu - tomu moc neverim a mam v hlave takovy napad cim nahradit ty silentbloky, nebo co v te kosti je
Tady v jedné mototechně lze ještě sehnat původní gumokovovou kost!
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
16.10.06, 20:19 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Bukaj píše: Lukas píše: diky. to je dobre vedet, ze se to da nahradit novym dilem a ne netreba vymyslet jak polepit ten stary...
a ted otazku mimo. uz sem to dneska zminoval. kdyby nekdo vedel vnitrni prumer oka na te "kosti" na tahle razeni, tak sem s nim... Novy dil je udajne z plastu - tomu moc neverim a mam v hlave takovy napad cim nahradit ty silentbloky, nebo co v te kosti je Tady v jedné mototechně lze ještě sehnat původní gumokovovou kost!
a co stoji? poslal by si mi ji postou
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
16.10.06, 20:20 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Bukaj píše: Nejlepší je jednou za 4 roky - při výměně cladicí směsi, vyměnit i takováhle těsnění...
ale ja mam Rapida jen 2 roky a stejne tece
ale vazne. ted kdyz vymenim tohle tak mam az na chladic a teleso topeni vse nove, tak snad to uz bude...
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
16.10.06, 20:22 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Lukas píše: Bukaj píše: Nejlepší je jednou za 4 roky - při výměně cladicí směsi, vyměnit i takováhle těsnění... ale ja mam Rapida jen 2 roky a stejne tece ale vazne. ted kdyz vymenim tohle tak mam az na chladic a teleso topeni vse nove, tak snad to uz bude...
To znám: "Teď už opravím/vyměním/... jenom tohle a pak... ":lol:
Tu kost Ti klidně pošlu - stojí něco okolo 50Kč.
Snad na to moc nespěcháš, protože bůhvíkdy se do té mototechny dostanu... ... a snad jí ještě budou mít, už jsem tam kupoval 2 (pro mne a pro Šemika)
...napiš mi na PM adresu
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
16.10.06, 20:35 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
no ja ten kohout koupilfungl novej v mototechne a dal sem za nej 350 penez a to jen proto ze sem ja vul nevedel o existenci gumicek za 10 kc, ktery staci vymenit..jinak ta tenka odvzdusnovaci hadice neni zadna veda...nevede nekam do kufru, vede k odvdusnovacimu ventilu co je vedle nadoby na kapaliu do ostrikovacu..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
16.10.06, 22:00 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já ten okroužek taky v létě měnil neboť mi to taky teklo. Vypustil jsem trochu kapaliny, vyšrouboval kohout od klima bloku, rozebral, vyměnil, složil, namontoval, dolil kapalinu. Bohužel, při skládání jsem ten kohout otočil , čili to trochu topilo furt, topení nešlo zcela vypnout a ani zapnout na maximum. Znamenalo to znovu kapalinu ven, odpojit hadice od topení,kohout vyndat, otočit mu vnitřek a opět vše smontovat. Takže pozor ať to neotočíte, je to další, úplně zbytečná práce...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.10.06, 08:33 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Lukas píše: jde ten kohout sehnat novy, nebo musim hledat na vrakovisti?
Staci v nom vymenit gumovy O kruzok. Teleso je mosadz a vydrzi nekonecno.
Pri vymene, ked si tam podlozis kyblik, nemusis ani spustit system. Mne pri tom uslo par deci.
Rob to pri schladlom motore a zavretom chladici - vtedy je v systeme podtlak a moc to netecie.
Da sa tak menit aj spinac vetraku chladenia bez vypustania systemu.
|
17.10.06, 09:15 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
tak uz sem to nemohl vydrzet a pustil sem se do toho uz dnes...
zakoupil sem 2ks tesneni za 4,50 penez a cestou me zradilo razeni (to se zminim dale), takze sem do garaze dojizdel 5km na jednicku - to byla jizda - Landa, klidek cigaro.
takze sem si prichystal kybl jak mi radil Peter50kw. Kvuli jednodussimu pristupu sem vyhodil ven i predni sedadla (to bylo treba taky vzhledem k pozdejsimu vytahnuti kobercu pri oprave razeni) tak sem ten ventil odmontoval, vymenil O krouzek i to druhe tesneni co ten ventil utesnuje k telesu topeni. Na posledni chvili sem si vzpomel na Semikova slovy, ze neco dal opacne - Semiku. nebyl si v tom sam, taky se mi to povedlo Ale zda se ze operace se povedla. 2x sem startoval se studenym motorem a zatim to neteklo - uvidim rano.
ted k tomu razeni. Vypadla mi kulicka radici paky z tahla - takze sem ji vratil na misto a razeni mi uz jde (zatim). Zjistoval sem i cim to, ze vypadla - a vypada to, ze za to muze ta kost - konkretne v te kosti uz nemam skoro ani kus tech gumovych casti a tak to ma veeelke vule, takze abych tam dal 1, nebo 2, musim jit radici pakou uplne po kraji, co kulisa dovoli a tim se asi nejak nadzvedla ta kulicka na radici pace a vyskocila z tahla.
Takze sem se vratil do mototechny, se koupim aspon tu plastovou kost a "mila" pani prodovacka se mi snazila namluvit, ze se zvlast ta kost koupit neda - pry jedine v celku i tahlem od kulisy k te kosti nejak za 180 penez. A i na celem tomhle kompletu byla ta kost plastova. Takze Bukaji - nechci na tebe moc tlacit, ale specham na to... uz mas PM s moji adresou.
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
17.10.06, 18:55 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Lukas píše: tak uz sem to nemohl vydrzet a pustil sem se do toho uz dnes... zakoupil sem 2ks tesneni za 4,50 penez a cestou me zradilo razeni (to se zminim dale), takze sem do garaze dojizdel 5km na jednicku - to byla jizda - Landa, klidek cigaro. takze sem si prichystal kybl jak mi radil Peter50kw. Kvuli jednodussimu pristupu sem vyhodil ven i predni sedadla (to bylo treba taky vzhledem k pozdejsimu vytahnuti kobercu pri oprave razeni) tak sem ten ventil odmontoval, vymenil O krouzek i to druhe tesneni co ten ventil utesnuje k telesu topeni. Na posledni chvili sem si vzpomel na Semikova slovy, ze neco dal opacne - Semiku. nebyl si v tom sam, taky se mi to povedlo Ale zda se ze operace se povedla. 2x sem startoval se studenym motorem a zatim to neteklo - uvidim rano. ted k tomu razeni. Vypadla mi kulicka radici paky z tahla - takze sem ji vratil na misto a razeni mi uz jde (zatim). Zjistoval sem i cim to, ze vypadla - a vypada to, ze za to muze ta kost - konkretne v te kosti uz nemam skoro ani kus tech gumovych casti a tak to ma veeelke vule, takze abych tam dal 1, nebo 2, musim jit radici pakou uplne po kraji, co kulisa dovoli a tim se asi nejak nadzvedla ta kulicka na radici pace a vyskocila z tahla. Takze sem se vratil do mototechny, se koupim aspon tu plastovou kost a "mila" pani prodovacka se mi snazila namluvit, ze se zvlast ta kost koupit neda - pry jedine v celku i tahlem od kulisy k te kosti nejak za 180 penez. A i na celem tomhle kompletu byla ta kost plastova. Takze Bukaji - nechci na tebe moc tlacit, ale specham na to... uz mas PM s moji adresou.
Dobrá, zejtra se tam zkusím stavit...
...jen mi ještě nedošla na PM Tvá adresa - teď jsem tam koukal!
Mně to čeká taky - výměna těsnění, dnes jsem v Mělníku koupil 6 metrů hadice k topení (za 270Kč) a už mi chybí jen ten plech na to táhlo - abych to udělal najednou.
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
17.10.06, 19:02 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Tak už mi PM došla
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
17.10.06, 19:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|