Autor |
Zpráva |
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
škodař píše: ted mimo je lepší převrtat vložky nebo dát kliku z fábie abych měl z fava 1.4?
Prevrtanim ziskas lepsi parametry. Mit mensi zdvih nez vrtani je lepsi nez naopak.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
16.8.08, 20:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Pro Kristensena: To jsem zjistil po nějaké době co jsem to auto koupil. Na ten upravený motor jsem přišel vlastně skoro náhodou. Jako nové jsem to auto šetřil, točil jsem to tak asi do 2500-3000ot/min. Po nějaké době jsem ale zjistil, že zelené pole je od 2000-3500ot/min, ale ten můj motor právě začíná žít okolo 3500-4000ot/min. Je to možné? Četl jsem někde na netu, možná i tady na techwebu, už nevím, že když je v autě ostřejší vačka, že je kroutící moment při vyšších otáčkách. Jak to tedy je? Můj motor jak jsem psal, je dost překuchaný a má asi největší krouťák při 4000-5500otáčkách za min.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.8.08, 21:03 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já bych raši převrtával motor bude pak točivější
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.8.08, 21:18 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Sadra17 píše: já bych raši převrtával motor bude pak točivější přemýšlím kdo by mi to převrtal byhc měl akorát nevím jak udělat honování nebo to jde i na tý frézce na který se to převrtává?kolik stojej píst y akroužky asit T-písty průměr co nejvetčí ALE zase at nemám z vložky plechovku
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
16.8.08, 21:24 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Pro Kristensena: To jsem zjistil po nějaké době co jsem to auto koupil. Na ten upravený motor jsem přišel vlastně skoro náhodou. Jako nové jsem to auto šetřil, točil jsem to tak asi do 2500-3000ot/min. Po nějaké době jsem ale zjistil, že zelené pole je od 2000-3500ot/min, ale ten můj motor právě začíná žít okolo 3500-4000ot/min. Je to možné? Četl jsem někde na netu, možná i tady na techwebu, už nevím, že když je v autě ostřejší vačka, že je kroutící moment při vyšších otáčkách. Jak to tedy je? Můj motor jak jsem psal, je dost překuchaný a má asi největší krouťák při 4000-5500otáčkách za min.
možno by stačilo ho prekrúžkovať, ale ťažko by sa ti budú na to zháňať krúžky... alebo nové valce, piesty, krúžky 75,5...
keď je cítiť s kľukovky spaliny chce to rozobrať a všetko pomerať.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.8.08, 21:24 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
michalkatka píše: varok píše: Pro Kristensena: To jsem zjistil po nějaké době co jsem to auto koupil. Na ten upravený motor jsem přišel vlastně skoro náhodou. Jako nové jsem to auto šetřil, točil jsem to tak asi do 2500-3000ot/min. Po nějaké době jsem ale zjistil, že zelené pole je od 2000-3500ot/min, ale ten můj motor právě začíná žít okolo 3500-4000ot/min. Je to možné? Četl jsem někde na netu, možná i tady na techwebu, už nevím, že když je v autě ostřejší vačka, že je kroutící moment při vyšších otáčkách. Jak to tedy je? Můj motor jak jsem psal, je dost překuchaný a má asi největší krouťák při 4000-5500otáčkách za min. možno by stačilo ho prekrúžkovať, ale ťažko by sa ti budú na to zháňať krúžky... alebo nové valce, piesty, krúžky 75,5... keď je cítiť s kľukovky spaliny chce to rozobrať a všetko pomerať. U nás je seženeš snadno, stačí zavolat do brusíren a říct jim co chceš.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.8.08, 07:31 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Takže když motor nastartuji na benzín, sundám víčko na dolévání oleje a jde cítit výfukové výpary, tak už jsou mrtvé kroužky? Válce doufám ještě nebudou opotřebované. Kolik asi by stály prosím ty speciál kroužky, neví prosím někdo? Jestli budu muset nechat překroužkovat písty, tak to bude asi hrozná pálka že?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.8.08, 08:03 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
varok píše: Takže když motor nastartuji na benzín, sundám víčko na dolévání oleje a jde cítit výfukové výpary, tak už jsou mrtvé kroužky? Válce doufám ještě nebudou opotřebované. Kolik asi by stály prosím ty speciál kroužky, neví prosím někdo? Jestli budu muset nechat překroužkovat písty, tak to bude asi hrozná pálka že?
dýchá každý motor a kolik oleje doleješ na 10.000 km? miloš
|
17.8.08, 10:08 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
To že Fávo se 136B táhne až kolem 4 000 je normální, má nabroušenou vačku oproti klasickému fávu a maximální krouťák to má na 3750ot/min.
|
17.8.08, 11:50 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Olej mi to právě moc nežere, alespoň ne nějak znatelně. Na 10000km nedolévám. Když vyměním olej a mám nad půl rysku, tak při další výměně mám asi po spodní rysku. Sice jsem teď měnil olej a byl to sajrajt jako řidší asfalt, ale neubývá. Ale když sundám výčko na dolévání oleje, tak jako bych byl u výfuku. Ne sice zase tak moc, ale jde cítit výfukové výpary.
Ty otáčky mám ale možná ještě výše. Dostane to ten tah až něco přes 4000ot/min. Kamarád má feldu se stejným motorem a krouťák má asi na 3500ot.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.8.08, 19:31 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
no, podla toho co hovoris by som povedal ze piestne kruzky uz nic moc, este sa to v krajnej financnej tiesni da prezit ale ja by som ich vymenil
pri takomto motore je ale tazko povedat ci sa to oplati,
vela uprav drasticky znizi zivotnost spodku motoru
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
17.8.08, 19:34 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
zmerať tlaky a to dosť napovie...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.8.08, 20:00 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
škodař píše: Sadra17 píše: já bych raši převrtával motor bude pak točivější přemýšlím kdo by mi to převrtal byhc měl akorát nevím jak udělat honování nebo to jde i na tý frézce na který se to převrtává?kolik stojej píst y akroužky asit T-písty průměr co nejvetčí ALE zase at nemám z vložky plechovku
Honování = výbrus válce chápeš? vybrusy válců a vložek válců se provádí způsobem kterýmu se říká honování.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.8.08, 20:19 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Kristensen píše: škodař píše: Sadra17 píše: já bych raši převrtával motor bude pak točivější přemýšlím kdo by mi to převrtal byhc měl akorát nevím jak udělat honování nebo to jde i na tý frézce na který se to převrtává?kolik stojej píst y akroužky asit T-písty průměr co nejvetčí ALE zase at nemám z vložky plechovku Honování = výbrus válce chápeš? vybrusy válců a vložek válců se provádí způsobem kterýmu se říká honování. jo chápu jsme tupec díky za vysvětlení já si myslel že se to nějak podobně vybrušuje al ejemněji něco jak na motorce(250je ten válec hladší) a pak se do toho ty rýhy teprv udělaj nevítě kde nějak levně sehnat písty jakej je nejvetčí bezpečnej a dobrej průměr za předpokladu hlavy z fabie bez ůprav spalováků?
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
17.8.08, 21:52 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Drsnost povrchu je stejná, akorát když už má motor něco najeto po výbrusu tak se zvýrazněj ty hrubší stopy po broušení, ještě jsem nikdy nikoho neviděl že by někde dodělával nějaký rýhy, uděláš výbrus a dáš na auto nebo motorku
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.8.08, 21:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|