Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 13:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 motor excel 
Autor Zpráva
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
škodař píše:
ted mimo je lepší převrtat vložky nebo dát kliku z fábie abych měl z fava 1.4?


Prevrtanim ziskas lepsi parametry. Mit mensi zdvih nez vrtani je lepsi nez naopak.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


16.8.08, 20:45
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Pro Kristensena: To jsem zjistil po nějaké době co jsem to auto koupil. Na ten upravený motor jsem přišel vlastně skoro náhodou. Jako nové jsem to auto šetřil, točil jsem to tak asi do 2500-3000ot/min. Po nějaké době jsem ale zjistil, že zelené pole je od 2000-3500ot/min, ale ten můj motor právě začíná žít okolo 3500-4000ot/min. Je to možné? Četl jsem někde na netu, možná i tady na techwebu, už nevím, že když je v autě ostřejší vačka, že je kroutící moment při vyšších otáčkách. Jak to tedy je? Můj motor jak jsem psal, je dost překuchaný a má asi největší krouťák při 4000-5500otáčkách za min.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.8.08, 21:03
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
já bych raši převrtával motor bude pak točivější 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


16.8.08, 21:18
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Sadra17 píše:
já bych raši převrtával motor bude pak točivější 8)
přemýšlím kdo by mi to převrtal byhc měl akorát nevím jak udělat honování nebo to jde i na tý frézce na který se to převrtává?kolik stojej píst y akroužky asit T-písty průměr co nejvetčí ALE zase at nemám z vložky plechovku :lol:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


16.8.08, 21:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
varok píše:
Pro Kristensena: To jsem zjistil po nějaké době co jsem to auto koupil. Na ten upravený motor jsem přišel vlastně skoro náhodou. Jako nové jsem to auto šetřil, točil jsem to tak asi do 2500-3000ot/min. Po nějaké době jsem ale zjistil, že zelené pole je od 2000-3500ot/min, ale ten můj motor právě začíná žít okolo 3500-4000ot/min. Je to možné? Četl jsem někde na netu, možná i tady na techwebu, už nevím, že když je v autě ostřejší vačka, že je kroutící moment při vyšších otáčkách. Jak to tedy je? Můj motor jak jsem psal, je dost překuchaný a má asi největší krouťák při 4000-5500otáčkách za min.


možno by stačilo ho prekrúžkovať, ale ťažko by sa ti budú na to zháňať krúžky... alebo nové valce, piesty, krúžky 75,5...

keď je cítiť s kľukovky spaliny chce to rozobrať a všetko pomerať.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.8.08, 21:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
michalkatka píše:
varok píše:
Pro Kristensena: To jsem zjistil po nějaké době co jsem to auto koupil. Na ten upravený motor jsem přišel vlastně skoro náhodou. Jako nové jsem to auto šetřil, točil jsem to tak asi do 2500-3000ot/min. Po nějaké době jsem ale zjistil, že zelené pole je od 2000-3500ot/min, ale ten můj motor právě začíná žít okolo 3500-4000ot/min. Je to možné? Četl jsem někde na netu, možná i tady na techwebu, už nevím, že když je v autě ostřejší vačka, že je kroutící moment při vyšších otáčkách. Jak to tedy je? Můj motor jak jsem psal, je dost překuchaný a má asi největší krouťák při 4000-5500otáčkách za min.


možno by stačilo ho prekrúžkovať, ale ťažko by sa ti budú na to zháňať krúžky... alebo nové valce, piesty, krúžky 75,5...

keď je cítiť s kľukovky spaliny chce to rozobrať a všetko pomerať.
U nás je seženeš snadno, stačí zavolat do brusíren a říct jim co chceš.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


17.8.08, 07:31
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Takže když motor nastartuji na benzín, sundám víčko na dolévání oleje a jde cítit výfukové výpary, tak už jsou mrtvé kroužky? Válce doufám ještě nebudou opotřebované. Kolik asi by stály prosím ty speciál kroužky, neví prosím někdo? Jestli budu muset nechat překroužkovat písty, tak to bude asi hrozná pálka že?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.8.08, 08:03
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
varok píše:
Takže když motor nastartuji na benzín, sundám víčko na dolévání oleje a jde cítit výfukové výpary, tak už jsou mrtvé kroužky? Válce doufám ještě nebudou opotřebované. Kolik asi by stály prosím ty speciál kroužky, neví prosím někdo? Jestli budu muset nechat překroužkovat písty, tak to bude asi hrozná pálka že?


dýchá každý motor a kolik oleje doleješ na 10.000 km? miloš


17.8.08, 10:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
To že Fávo se 136B táhne až kolem 4 000 je normální, má nabroušenou vačku oproti klasickému fávu a maximální krouťák to má na 3750ot/min.


17.8.08, 11:50
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Olej mi to právě moc nežere, alespoň ne nějak znatelně. Na 10000km nedolévám. Když vyměním olej a mám nad půl rysku, tak při další výměně mám asi po spodní rysku. Sice jsem teď měnil olej a byl to sajrajt jako řidší asfalt, ale neubývá. Ale když sundám výčko na dolévání oleje, tak jako bych byl u výfuku. Ne sice zase tak moc, ale jde cítit výfukové výpary.
Ty otáčky mám ale možná ještě výše. Dostane to ten tah až něco přes 4000ot/min. Kamarád má feldu se stejným motorem a krouťák má asi na 3500ot.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.8.08, 19:31
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
no, podla toho co hovoris by som povedal ze piestne kruzky uz nic moc, este sa to v krajnej financnej tiesni da prezit ale ja by som ich vymenil
pri takomto motore je ale tazko povedat ci sa to oplati,
vela uprav drasticky znizi zivotnost spodku motoru

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


17.8.08, 19:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
zmerať tlaky a to dosť napovie...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.8.08, 20:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
škodař píše:
Sadra17 píše:
já bych raši převrtával motor bude pak točivější 8)
přemýšlím kdo by mi to převrtal byhc měl akorát nevím jak udělat honování nebo to jde i na tý frézce na který se to převrtává?kolik stojej píst y akroužky asit T-písty průměr co nejvetčí ALE zase at nemám z vložky plechovku :lol:


Honování = výbrus válce chápeš? vybrusy válců a vložek válců se provádí způsobem kterýmu se říká honování.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


17.8.08, 20:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Kristensen píše:
škodař píše:
Sadra17 píše:
já bych raši převrtával motor bude pak točivější 8)
přemýšlím kdo by mi to převrtal byhc měl akorát nevím jak udělat honování nebo to jde i na tý frézce na který se to převrtává?kolik stojej píst y akroužky asit T-písty průměr co nejvetčí ALE zase at nemám z vložky plechovku :lol:


Honování = výbrus válce chápeš? vybrusy válců a vložek válců se provádí způsobem kterýmu se říká honování.
jo chápu jsme tupec díky za vysvětlení já si myslel že se to nějak podobně vybrušuje al ejemněji něco jak na motorce(250je ten válec hladší) a pak se do toho ty rýhy teprv udělaj :oops: nevítě kde nějak levně sehnat písty jakej je nejvetčí bezpečnej a dobrej průměr za předpokladu hlavy z fabie bez ůprav spalováků? :oops:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


17.8.08, 21:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Drsnost povrchu je stejná, akorát když už má motor něco najeto po výbrusu tak se zvýrazněj ty hrubší stopy po broušení, ještě jsem nikdy nikoho neviděl že by někde dodělával nějaký rýhy, uděláš výbrus a dáš na auto nebo motorku

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


17.8.08, 21:57
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz