Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 14:24



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Tuning karburátorov SEDR a EDSR 
Autor Zpráva

Příspěvky: 4
Bydliště: Martin
Příspěvek 
Luboš píše:
To je mi odborník... Ani neví, že žádný karburátor 32 SEDR z 613ky nikdy neexistoval a přesto se v něm údajně vrtal a ještě se ho odvažuje nabízet za 2500 Sk na Š130??? :roll: :roll: :roll:

Dám si poradit...aky karburator používa T613ka?!?!Otunoval som ich priblizne 30ks a každý išiel ako "delo" a teraz mam tiež dva kusy v S136Rapide a S130LRe.Prid sa povoziť!?ŠKODE ZDAR!


18.10.06, 08:06
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 4
Bydliště: Martin
Příspěvek Re: Tuning karburátorov SEDR a EDSR
ferrari píše:
Ľudia, máte niekto skúsenosti s týmito úpravami:

http://www.skoda136gl.szm.sk/ponuka.html

Prečo sa nespýtaš priamo...TUNERA!Viem naladiť karburator presne podľa motora a spôsobu jazdy!Maš zaujem?!


18.10.06, 08:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 286
Bydliště: ČR
Příspěvek 
Všechny karburátory, které se dávaly na motory T613 byly vždy v provedení 32-34, nikoliv 32. Nechápu, jak někdo, komu prošlo pod rukama tolik karburátorů si může nevšimnout 2 mm rozdílu v průměru druhých komor, fakt ne...

Difuzory měly všechny opravdu 23-27.

Mimochodem existují nějaké výsledky měření motoru na brzdě s těmi upravenými karburátory? Jedno jaký typ, zajímá mne jen, jak moc se na zhoršení chodu motoru, zejména při přechodech do různých režimů a spotřebě projeví to mechanické ovládání druhých stupňů.


18.10.06, 09:00
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 4
Bydliště: Martin
Příspěvek 
Luboš píše:
Všechny karburátory, které se dávaly na motory T613 byly vždy v provedení 32-34, nikoliv 32. Nechápu, jak někdo, komu prošlo pod rukama tolik karburátorů si může nevšimnout 2 mm rozdílu v průměru druhých komor, fakt ne...

Difuzory měly všechny opravdu 23-27.

Mimochodem existují nějaké výsledky měření motoru na brzdě s těmi upravenými karburátory? Jedno jaký typ, zajímá mne jen, jak moc se na zhoršení chodu motoru, zejména při přechodech do různých režimů a spotřebě projeví to mechanické ovládání druhých stupňů.

kajaka píše:
Neviem o čo vam ide, ale už som sa pochytil s p."Čechom"a skončilo to tym , že nevedel načo su v škrtiacej klapke na prvej komore tie tri dieročky.... ale ja mam posledných zákazníkov, ktory požaduju vysoky výkon a na spotrebu nehladia.Majú prevŕtané motory na 1350 až 1500cmm a klasicke karburatory s dif.22/24mm nestačia plniť "nadupané"motory. Vačšinu skušok robím meranim na asfaltovom letisku na cca 400m merane "lúčom" štart-ciel.No a karburátory s difúzormi 23/27 maju oproti karburátorom s difuzormi 22/24 alebo 20/24 alebo 23/23...teraz ho testujem...o 0,35 až 0,85sek. lepší čas!Na brzde som ešte nebol...tiež by ma to zaujimalo.....mám ju vybavenú ale mam to dosť od ruky až Bratislave a ja som z Martina.
No a čo sa týka chodu motora a prechodové stupne medzi 1. a 2.komorou su uplne plynule....bez cukania a dier.Ja som ich urobil fakt tolko kusov a viem čo v karburátore treba urobiť, aby "pracoval" ako zakaznik požaduje :)
Keby ste si precitali podrobnejsie navod ako jazdit s otváranim 2.komory na mojich karburátoroch tak by ste nekladli "take" otázky.
ŠKODE ZDAR


18.10.06, 09:33
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
tak když se tu hadáte, mám 130 karburátor 29 51, s upravenými difuzory na 23 - 26mm, jak je to nejlepší otryskovat :roll:
zkoušel jsem na to jít vědecky, dle nějakých vzorečků, je fajn, že to jede, ale za nějakejch min 12l benzinu, na lpg do 10l :roll:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


18.10.06, 14:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
luboš mechanický ovládání druhý komory jsem zkoušel jen tak pro zajímavost, na sériovým motoru 105 se sériovým JIKOV 32 SEDR 443 751 293 100 pro 105M, kterej mám ve svý užovce zastavěnej po poruše původního EDSRu, výsledek byl ten, že v přechodech auto cuká, je třeba velkej cit na plyn, při prudkým přidání motor protestuje opět cukáním a cvakáním ventilů. Provoz v plným výkonu celkem OK, ale s tím že max výkon je lehce pod max výkonem při klasickým ovládání (subjektivně v testovacím stoupání) , což jsem nedokázal pochopit do té doby, než jsem mech. ovládání manontoval na jiný karburátor a zjistil že s ním nedochází k plnýmu otevření první komory, sice o chlup (5 stupňů) ale je to tak. Dalším neduhem byla menší ochota ke zrychlování z nízkých otáček, tyto neduhy jsou způsobeny tím, že druhá komora se otevírá násilně, i při snaze o opak necitlivě, ovládání podtlakem si ji otevře podle potřeby, plynule, tudíž při klasickým ovládání podtlakem mi auto plynule zrychlí, i když na 5ku při 1500ot. přidám plyn.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


18.10.06, 23:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Pech. píše:
luboš mechanický ovládání druhý komory jsem zkoušel jen tak pro zajímavost, na sériovým motoru 105 se sériovým JIKOV 32 SEDR 443 751 293 100 pro 105M, kterej mám ve svý užovce zastavěnej po poruše původního EDSRu, výsledek byl ten, že v přechodech auto cuká, je třeba velkej cit na plyn, při prudkým přidání motor protestuje opět cukáním a cvakáním ventilů. Provoz v plným výkonu celkem OK, ale s tím že max výkon je lehce pod max výkonem při klasickým ovládání (subjektivně v testovacím stoupání) , což jsem nedokázal pochopit do té doby, než jsem mech. ovládání manontoval na jiný karburátor a zjistil že s ním nedochází k plnýmu otevření první komory, sice o chlup (5 stupňů) ale je to tak. Dalším neduhem byla menší ochota ke zrychlování z nízkých otáček, tyto neduhy jsou způsobeny tím, že druhá komora se otevírá násilně, i při snaze o opak necitlivě, ovládání podtlakem si ji otevře podle potřeby, plynule, tudíž při klasickým ovládání podtlakem mi auto plynule zrychlí, i když na 5ku při 1500ot. přidám plyn.


No, ja som mal mech. ovládanie namontované a bolo to OK = žiadne cukanie. Keď vieš s tým jazdiť, ani nemôžeš mať problémy v nízkych otáčkach - jednoducho do 3000 ot musíš ísť na 1. komoru (=na 1/2 plynu) a potom na plný kotol...ešte je otázka, či si to nemal urobené tak, že hne´d pri stlačení plynu sa začala otvárať aj 2. komora - to nie je dobre...
Na druhú stranu som nepocítil žiadny zásadný rozdiel voči pneu. otváraniu komory. čo ma ale k mech ovládaniu hlavne vedie je fakt, že staršie karburátory pneumaticky dobre neotvárajú 2. komoru (horšie chodiace hriadele klapiek, možné netesnosti) a ak otvárajú, tak isto nie naplno...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


19.10.06, 18:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
měl jsem to udělaný tak, že druhá komora se mi začala otevírat zhruba v půli otevření první (to místo, kdy ji ta pacička odblokovává pro podtlak)

pokud je karburátor ve špatným stavu, tak není co řešit to pak nbude fungovat ideálně

leda že by to někdo chtěl použít na rozcvičení zatuhlý hřídelky druhý komory po nějakým kloboučníkovi

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


19.10.06, 22:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz