Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 13:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 motor excel 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
ono ked sa robi 78 vrtanie tak sa ta vlozka neda spravit iba honovanim, valce treba vrtat alebo sustruzit a potom honovat.......jednu sezonu som mal aj 1490ccm motor s tenkymi valcami ako papier a kupodivu tie valce vydrzali

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


17.8.08, 22:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Gemini píše:
ono ked sa robi 78 vrtanie tak sa ta vlozka neda spravit iba honovanim, valce treba vrtat alebo sustruzit a potom honovat.......jednu sezonu som mal aj 1490ccm motor s tenkymi valcami ako papier a kupodivu tie valce vydrzali
tak já to nechci na závodění spíš na takovje sváteční provoz do rapida jak píšeš to vrtání 78to bud emít ten obsah 1,4? nějka jsme to nepočítal :oops: spíš si nechám poraid t co doporučuješ vačku mám od čepka tu /nejcivilnější/a hlavu tam chvi z fábky i s potrubým pokud se naskitne nějaká dobrá koupě 8) bude ta hlava potřebovat upravit nebo stačej zabrousit ventili? a c o doporučuješ za karb sedr nebo lekr?jinak nemáš nějaký třeba i jetý písty větčího průměru?déky moc!

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


17.8.08, 22:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
škodař píše:
Gemini píše:
ono ked sa robi 78 vrtanie tak sa ta vlozka neda spravit iba honovanim, valce treba vrtat alebo sustruzit a potom honovat.......jednu sezonu som mal aj 1490ccm motor s tenkymi valcami ako papier a kupodivu tie valce vydrzali
tak já to nechci na závodění spíš na takovje sváteční provoz do rapida jak píšeš to vrtání 78to bud emít ten obsah 1,4? nějka jsme to nepočítal :oops: spíš si nechám poraid t co doporučuješ vačku mám od čepka tu /nejcivilnější/a hlavu tam chvi z fábky i s potrubým pokud se naskitne nějaká dobrá koupě 8) bude ta hlava potřebovat upravit nebo stačej zabrousit ventili? a c o doporučuješ za karb sedr nebo lekr?jinak nemáš nějaký třeba i jetý písty větčího průměru?déky moc!


co od toho motoru cakas , na co ho chces, kolko najazdis rocne, aky benzin chces tankovat a nakonec.............kolik penizku obetujes.......

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


18.8.08, 13:37
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Takže mám nejdříve nechat změřit tlaky ve válcích a podle toho poznám, jak na tom motor je?
Sice je to držák, má pořád slušný tah, zdá se mi že je živější než jiné favority. Když jsem ho ale koupil, tak se mi zdá že to jelo ještě lépe. Mám ho asi 3 roky, od té doby jsem najezdil asi 30000 km, plus mínus. A nemůže to udělat třeba špatný výfuk, nebo rozsypaný katalizátor? Kolik tak asi vydřží katalizátor? Je tam asi ještě původní, a je už dost na povrchu rezivý. Nebo nejdříve musím opravit přední brzdy, pravou mám asi chytlou. To je ale na jiné téma. Všem zatím mockrát děkuji.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


18.8.08, 16:54
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
a za těch 30 tisíc někdo nastavil ventily třeba ? Někdo vyměnil svíčky... atd


18.8.08, 17:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
varok píše:
Pro Kristensena: To jsem zjistil po nějaké době co jsem to auto koupil. Na ten upravený motor jsem přišel vlastně skoro náhodou. Jako nové jsem to auto šetřil, točil jsem to tak asi do 2500-3000ot/min. Po nějaké době jsem ale zjistil, že zelené pole je od 2000-3500ot/min, ale ten můj motor právě začíná žít okolo 3500-4000ot/min. Je to možné? Četl jsem někde na netu, možná i tady na techwebu, už nevím, že když je v autě ostřejší vačka, že je kroutící moment při vyšších otáčkách. Jak to tedy je? Můj motor jak jsem psal, je dost překuchaný a má asi největší krouťák při 4000-5500otáčkách za min.


Jak někdo může zjistit jen tak náhodou, že jeho auto má pořádný krouták od 4000 nahoru. :shock:

A jestli ti ztratilo tah a čudí z výfuku a sere olej kdoví kama,tak to přetěsni. A pístní kroužky-třeba zavolej panu Čepkovi,možná bude mít sadu nebo pan Chovanec dělá taky sadu na vrtání 77mm tak je třeba se poptat jestli prodá jenom pístní kroužky a za kolik.
http://www.engitec.cz/index.php?action= ... 2=3&cat3=1

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


18.8.08, 18:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Gemini píše:

co od toho motoru cakas , na co ho chces, kolko najazdis rocne, aky benzin chces tankovat a nakonec.............kolik penizku obetujes.......
máš pm kdybys mi prosím poradil co a jak jsme fakt v tomhle neznalec a peněz na vyhaazování taky moc nemám :oops:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


19.8.08, 11:03
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Dyno: jestli to bylo na mě s tím krouťákem, tak to bylo tak. Jak jsem už psal, tak jsem to netočil moc, asi do 2500-3000ot/min. Pak jsem jednou zkusil motor pořádně vytočit více a světe div se, motor náhle ožil kolem 4000ot. a výše. Náhodou jsem zjistil že je motor upravený, ne že má krouťák nahoře. To není zjištění náhodně, ale je to jen jak to cítím, není to ničím měřené. To musí být člověk úplná lopata, aby necítil, že motor náhle dostane sílu a lépe táhne. Na hlavě motoru jsem našel nápis EXCEL MOTOR a po autě jsou všude nálepky Motor Excel Tuning. Tak jsem pohledal po netu a něco jsem o tom našel.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


19.8.08, 18:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
varok píše:
Dyno: jestli to bylo na mě s tím krouťákem, tak to bylo tak. Jak jsem už psal, tak jsem to netočil moc, asi do 2500-3000ot/min. Pak jsem jednou zkusil motor pořádně vytočit více a světe div se, motor náhle ožil kolem 4000ot. a výše. Náhodou jsem zjistil že je motor upravený, ne že má krouťák nahoře. To není zjištění náhodně, ale je to jen jak to cítím, není to ničím měřené. To musí být člověk úplná lopata, aby necítil, že motor náhle dostane sílu a lépe táhne. Na hlavě motoru jsem našel nápis EXCEL MOTOR a po autě jsou všude nálepky Motor Excel Tuning. Tak jsem pohledal po netu a něco jsem o tom našel.


No šak právě,nevím o tom že by sériový fafen ožíval kolem 4000 nějak znatelně a taky víc bys to poznal podle toho kde začíná umírat víš.Ty totiž pomalu ani jakoby nevíš že tam nějakou ostrou vačku máš a to mi přijde škoda,ale o to ani tak nejde. Spíš o chlapa co ti to prodával, že ti neřekl tak podstatnou věc že tam máš upravený motor od Excelu s ostrou vačkou atd. a že od spoda to asi moc nejede. Prostě taková úprava řadí takové auto do úplně jiné skupiny a tím pádem osloví i úplně jinou škálu lidí, lidí kde takové auto najde využití. :wink:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


19.8.08, 18:55
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já jsem to auto koupil v bazaru. Nikdo mi ale neříkal, ani nebylo nikde napsáno, že je motor upravený. Jen byly na autě samolepky Motor Excel Tuning. Já mám rád sportovnější jízdu. Vy jste ale asi myslel, že by se to autíčko mělo asi používat spíše k nějakému závodu, nebo tan něco, že? Kdybych nenapsal na mail do té firmy excel, tak bych taky nevěděl, že je motor upravený.
Nechci se nikoho dotknout, ale někdo, kdo moc nerozumí autům jen tak základy, tak nemůže mít upravený motor v autě? Já jsem už viděl třeba hodně lidí, kteří nerozumí autúm, ani motorům a mají káry ještě více přehnané tuningem. A mají to jen na parádu, nebo v horším případě, aby jezdily jako hovada.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


20.8.08, 16:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Tak jsem to v rychlosti přelouskal a p. Čepek a potažmo jeho firma motor Excel je opravdu jedna z nej v ČR, koneckonců dělal motory pro Pick-up freestyle 1,5l, kde jsou vložky 78mm a jsou dělané ze silného matroše a je kvůli tomu upravený blok. Ten kdo to dělá jen přehonováním jako třeba Chovanec, Dlouhý atd. je na prd, neb vložka zesoudkovatí a začne někde téct voda.

Jinak pokud je to běžně upravený motor, tak na tu vačku se dává 0,35 a 0,45 za tepla.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


26.8.08, 12:42
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jo, pan Čepek údajně dává jiné vložky válců, přímo na ty speciál písty. Alespoň mě to tak napsal. Nevím, ale na tuhle firmu je víc chvály než špíny, tak si myslím že něco umí, pan Čepek a spol.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.8.08, 19:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
varok: Není to údajně, ale je to fakt. Já se s ním několikrát bavil a poznal i osobně a je to člověk co opravdu ví o čem mluví.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


26.8.08, 19:55
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
jakje průměr je vhodnej na favo rád bych 1,4to je jakej průměr s emi nechce počítat :oops: kde sehnat nějaký klidně i starší písty s novíma kroužkama na tenhle průměr?sory aisk sjem natrdlej to bue asik to vrtání 78mmco? :oops: gemi píše že no problem že to měj vybraný už na 1,5ku a vydrželo to tak nevím :(

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


26.8.08, 20:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Nejlacinější 1,4 a nejspolehlivější je klika a písty z Fábie upravená do Favo bloku.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


26.8.08, 20:38
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz