Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 08:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 rozdiel starý typ spojky a nový (Š742) 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ferrari píše:
Ako som písal vyššie, vymenil som ložisko (samozrejme príslušný typ), lamelu, prítlačák. Ale spojka funguje ako opisujem hore. Tak mi aspoň poraďte, čím to môže byť. Všetci ste tu napísali, že tú páku nemusím meniť, tak čo mám preboha urobiť, aby som si neodrovnal prevodovku. Ozaj to bez problémov fungovalo s 180 tkou spojkou...


Tak sem koukal do knihy Aby jezdili i po roce 2000 od Cedrycha a je tam psáno že je nutno vyměnit i tu vypínací páku...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


12.10.06, 09:02
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
ale ta páka je na chlup stejně naohejbená akorát je asi o 1cm širší aby tam šlo to ložsko24-04 :roll:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


12.10.06, 19:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
2 Šemik: z tej knihy som naskenoval ten obr. čo som uviedol vyššie
Mne tiež tá páka nejde do hlavy...keby mala spôsoboval takéto problémy, museli by mať tie páky rozdielny prevod (a to veľmi rozdielny)...to by šlo dosiahnuť buď iným ukotvením páky (nižšie vyššie), osadením ložiska na inom mieste, alebo dĺžkou páky...dokonca v konečnom dôsledku neviem, či to nie je M ková páka (na 190 tku spojku)...je to predsa len 130 tka...toto isté som riešil pred tromi rokmi a montáž 180 tky spojky to nechcene vyriešila..teraz som zasa tam, kde som nechcel byť....keď ale našlapem, funguje to ako má...lenže vzduch tam nie je, to by to rovnako zle fungovalo aj so 180 tkovou spojkou....ozaj, ešte jedna otázka:

Keď vyšapnete spojkový pedál, zadný valček sa vám vysunie na doraz (po segerku)?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


12.10.06, 19:43
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ja kdyz sem tohle delal, taxem menil na motoru jen setrvak a tu spojku, na mrkev sem nasadil nove lozisko na novy typ spojky a hotovo, nemenil sem ani tycku ani paku a vse frci... a to mam model 1980

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


12.10.06, 21:47
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
http://skoda.stable.cz/cz/index.php?act ... 2&offset=0
tu máš obrázek

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


13.10.06, 07:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
ferrari píše:
2 Šemik: z tej knihy som naskenoval ten obr. čo som uviedol vyššie
Mne tiež tá páka nejde do hlavy...keby mala spôsoboval takéto problémy, museli by mať tie páky rozdielny prevod (a to veľmi rozdielny)...to by šlo dosiahnuť buď iným ukotvením páky (nižšie vyššie), osadením ložiska na inom mieste, alebo dĺžkou páky...dokonca v konečnom dôsledku neviem, či to nie je M ková páka (na 190 tku spojku)...je to predsa len 130 tka...toto isté som riešil pred tromi rokmi a montáž 180 tky spojky to nechcene vyriešila..teraz som zasa tam, kde som nechcel byť....keď ale našlapem, funguje to ako má...lenže vzduch tam nie je, to by to rovnako zle fungovalo aj so 180 tkovou spojkou....ozaj, ešte jedna otázka:

Keď vyšapnete spojkový pedál, zadný valček sa vám vysunie na doraz (po segerku)?


Po tu segrovku se vysunout nesmí!
S tím jsem měl velké trable :arrow: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=1593

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


13.10.06, 10:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Bukaj píše:
ferrari píše:
2 Šemik: z tej knihy som naskenoval ten obr. čo som uviedol vyššie
Mne tiež tá páka nejde do hlavy...keby mala spôsoboval takéto problémy, museli by mať tie páky rozdielny prevod (a to veľmi rozdielny)...to by šlo dosiahnuť buď iným ukotvením páky (nižšie vyššie), osadením ložiska na inom mieste, alebo dĺžkou páky...dokonca v konečnom dôsledku neviem, či to nie je M ková páka (na 190 tku spojku)...je to predsa len 130 tka...toto isté som riešil pred tromi rokmi a montáž 180 tky spojky to nechcene vyriešila..teraz som zasa tam, kde som nechcel byť....keď ale našlapem, funguje to ako má...lenže vzduch tam nie je, to by to rovnako zle fungovalo aj so 180 tkovou spojkou....ozaj, ešte jedna otázka:

Keď vyšapnete spojkový pedál, zadný valček sa vám vysunie na doraz (po segerku)?


Po tu segrovku se vysunout nesmí!
S tím jsem měl velké trable :arrow: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=1593


Pamätám si tú story. Ja ešte skúsim zmerať, koľko sa vysunie pri stlačení pedála zadný valček na otcovej šáde a na mojej. Ak nie je problém v páke, musí sa piestik vysúvať menj. Inde už problém nemôže byť. Tak ma ešte napadá - možno je nejak krátka tlačná tyčka od spojkového pedálu...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


13.10.06, 21:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
spartra píše:
http://skoda.stable.cz/cz/index.php?action=show&id=7&id2=540&id3=39452&offset=0
tu máš obrázek


Vďaka za "corpus delicti" - ozaj vďaka. Tak teraz je to ozaj haluz....mám tam inak tú užšiu páku.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


13.10.06, 21:47
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
inak páku :shock:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


14.10.06, 07:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
spartra píše:
inak páku :shock:


to som nejak nepochopil...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


16.10.06, 20:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Už ma to doslova nasralo, tak som zmeral na mojom aute, otcovom aute a ešte aj na kamarátovom ako sa vysunie zadný valček pri stlačení spojky (dráhu). Zistenie:
Moja Š125: cca 23 mm
Kamarátova rapida: cca23 mm
Otcova Š130/120: cca 19mm - a tu bude asi pes zakopaný...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


18.10.06, 17:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
ferrari píše:
Už ma to doslova nasralo, tak som zmeral na mojom aute, otcovom aute a ešte aj na kamarátovom ako sa vysunie zadný valček pri stlačení spojky (dráhu). Zistenie:
Moja Š125: cca 23 mm
Kamarátova rapida: cca23 mm
Otcova Š130/120: cca 19mm - a tu bude asi pes zakopaný...


Myslíš, že ty 4 mm hrajou nějakou roli, když tyčka je štelovací v rozsahu +-2cm :?:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


18.10.06, 19:09
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Taky bych v těch 4mm neviděl problém.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


18.10.06, 19:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Bukaj píše:
ferrari píše:
Už ma to doslova nasralo, tak som zmeral na mojom aute, otcovom aute a ešte aj na kamarátovom ako sa vysunie zadný valček pri stlačení spojky (dráhu). Zistenie:
Moja Š125: cca 23 mm
Kamarátova rapida: cca23 mm
Otcova Š130/120: cca 19mm - a tu bude asi pes zakopaný...


Myslíš, že ty 4 mm hrajou nějakou roli, když tyčka je štelovací v rozsahu +-2cm :?:


No, myslím, že tie 4mm sú veľmi dôležité. Tá tyčka sa dá nastaviť v rozmedzí 2 cm kvôli draniu sa lamely a tiež možno kvôli rôznym druhom spojky, možno kvôli rozličným rozmerom valčekov...
Keď na tej inkriminovanej šade viackrát našlapem, piestik ide ďalej (možno práve o tie 4mm - nedalo sa mi to zmerať, lebo môj pomocník nejak nevedel našlapať a ke´d som našlapal ja, on to nevedel zmerať) a vtedy spojka zaberá tak ako má (skoro pri vrchu)...jedine ma mätie, že nejde žiaden vzduch...odvzdušňoval som to tak 10 x....

Preverím, uvidím, dám vedieť...ja už inú príčinu neviem nájsť...VY ÁNO???

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


20.10.06, 11:28
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
ve 4 mm, problém nebude, máš tam právně nastavenou vůli mezi vypínací pákou a tyčkou u 180 to bylo myslím 4mm
u 190 asi 2mm, zkus zkrátit tyčku

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


20.10.06, 20:41
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz