Autor |
Zpráva |
Bzzcek
Příspěvky: 22 Bydliště: Karviná
|
12.30 V...je to malo
AHoj chtěl bych se jen zeptat jestli když zapnu motor a dam na baterku ěmřak a ukaže mi to 12.3V tak to asi bude malo dobijet alternator co?...protože při volnoběho nebo otačkach pod 1000cca(nemam otačkoměr) mi když mam zaple světla a dam třeba blinkr tak mi problikuji světla nebo když třeba zapnu topeni tak upe pohasnou ale jak přidam plyn tak už ok...nemužu si odrovnat baterku?včera jsem totoiž kupil new....jo a mam škoda 120..dik za rady chlapy..
|
31.8.08, 15:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: 12.30 V...je to malo
meraj napätie pri vypnutom motore a pri zapnutom motore, ak je pri zapnutom vyžšie tak to dobíja a zrejme je to v poriadku....
čím to meriaš?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
31.8.08, 16:45 |
|
|
Bzzcek
Příspěvky: 22 Bydliště: Karviná
|
standartnim digitalnim voltmetrem.........
|
31.8.08, 19:16 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Bzzcek píše: standartnim digitalnim voltmetrem.........
ako je ciachovaný? o presnosti tých lacnejších sa dá polemizovať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
31.8.08, 20:16 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Odchyť si Šemíka . Co máš za regulátor?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
31.8.08, 22:48 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Podle mého mu to nedobíjí. Při nastartovaném motoru má být nejméně přes 13V, nejlepší je 13,5-14V.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.9.08, 16:15 |
|
|
Bzzcek
Příspěvky: 22 Bydliště: Karviná
|
regulator mam ještě ten kovovy nebo jak nevim jak to poznam?....nemužu to byt tim třeba že je jen zasrany altik bo už jednou jsem ho měnil bo ten prvni byl upe usazeny bordelem atd a ted mi auto stalo 2 měsice před barakem....
|
1.9.08, 16:29 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Mechanický regulátor je přežitek, vyndej ho, schovej ho jako relikvii pro budoucí generace a kup elektronický
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.9.08, 17:27 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ešte nahlaš koľko máš napätie na prázdno na baterke.... (na stojacom motore)
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.9.08, 17:33 |
|
|
Bzzcek
Příspěvky: 22 Bydliště: Karviná
|
jako při vypnutem?...ted nevim zitra změřim jj....
|
1.9.08, 21:14 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Bzzcek píše: jako při vypnutem?...ted nevim zitra změřim jj....
však už som napísal, zmeraj napätie na baterke pri vypnutom motore, potom naštartuj a zmeraj napätie potom a ak je pri bežiacom motore napätie väčšie tak je to v poriadku...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
2.9.08, 18:21 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Je to v pořádku, pokud má napětí při běžícím motoru alespoň 13V. Pokud má na baterce při vypnutém motoru např. 12V a při běžícím motoru 12,3V, tak je to na h...o. Nabíjení začíná až od 12,5V a to ještě bez jakéhokoli proudového odběru. I tak by mu to za chvíli vymlátilo baterku. Dnes když se musí svítit celý den, tak mu to ještě více spadne a pojede mu to jen na baterku.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
3.9.08, 16:59 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Na 42A alternátoru je zejména při nízkém volnoběhu při zapnutých světlech takové napětí naprosto běžné. Změř napětí na prázdno při žvýšených otáčkách a potom se zátěží (taky vyšší otáčky), pokud nemáš pomocníka tak si třeba zapni sytič. Mělo by to být min. 13,6V, naprázdno nesmí přesáhnout 14V.
|
3.9.08, 19:34 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Nesmí přes 14.4 V.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
3.9.08, 20:56 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Máš pravdu, udává se teda 14,3V naprázdno max, u staré škodovky kde není elektrika vychytaná jako např. u Šemíka se to ale vidí málokdy (pouze v případě špatných diod)....
|
3.9.08, 23:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|