Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 11:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 motor excel 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Právě teď jsem pročítal celou diskuzi jestli opravdu myslel dávat FAV hlavu na 130 blok ..no zdá se že asi ano :) Jinak je fakt že ten pravopis by jsi měl zlepšit teda pokud nejsi třeba disgrafik.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


1.9.08, 14:22
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Neex píše:
.. jestli opravdu myslel dávat FAV hlavu na 130 blok ..no zdá se že asi ano :)

no zkus to :lol:

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


1.9.08, 14:24
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
MATTESS píše:
Neex píše:
.. jestli opravdu myslel dávat FAV hlavu na 130 blok ..no zdá se že asi ano :)

no zkus to :lol:


Neříkej dvakrát nebo to vážně někdo zkusí :lol:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


1.9.08, 14:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
bitmap píše:
Na 130 motor ti favo hlava nepujde a prosim, precti si po sobe prispevek nez ho odesles.
Cert vem hrubky, ale ty preklepy musi videt kazdej a je to otrava to po tobe porad louskat.
EDIT: jeste jedna vec - necituj prispevek bezprostredne nad tebou, nebo kdyz uz, tak jen jeho cast, na kterou bezprostredne reagujes ;)
já se tu o 130ce nikdy nebavil :wink: upravuji favo motor a v tom přízpěvku sem udělal jedinou chybu že jsem koncový písmenko dal na začátek druhýho slova :oops: stou hlavou nevím říká se tu o fábích a tak ale jestli to půjde poznat aby to nebyli zbytečně yhozený prachy :( setrvák ani o kousek nelíznout? a co hliníkový tyčky jsou k něčemu dobrý?

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


1.9.08, 14:49
Profil ICQ
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
škodař píše:
bitmap píše:
Na 130 motor ti favo hlava nepujde a prosim, precti si po sobe prispevek nez ho odesles.
Cert vem hrubky, ale ty preklepy musi videt kazdej a je to otrava to po tobe porad louskat.
EDIT: jeste jedna vec - necituj prispevek bezprostredne nad tebou, nebo kdyz uz, tak jen jeho cast, na kterou bezprostredne reagujes ;)
já se tu o 130ce nikdy nebavil :wink: upravuji favo motor a v tom přízpěvku sem udělal jedinou chybu že jsem koncový písmenko dal na začátek druhýho slova :oops: stou hlavou nevím říká se tu o fábích a tak ale jestli to půjde poznat aby to nebyli zbytečně yhozený prachy :( setrvák ani o kousek nelíznout? a co hliníkový tyčky jsou k něčemu dobrý?


Hele mel jsem favo motor v Rapidu ale vadilo mi ze ma tak kratkej a slabej tah na 1-cku, tak sem hledal neco upravenejsiho. Nakonec sem sehnal favo motor s odlehcenym setrvakem a remenici, hlavou snizenou o 0,8mm a vackou 260/260 od motor excel(jiz zmineny pan Cepek). Je to naprosto nesrovnatelny se serii. Ja bejt tebou vyprdnu se na vrtani a udelam postupne mensi upravy. Zacal bych hlavou. Vem to tak ze kdyz se ti tam pak neco pokazi tak nebude takovej problem to nahradit...

Jinak kdyby bylo na me vyprdnul bych se na odlehcovani setrvaku a remenice...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


1.9.08, 15:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Na setrvák bych sral, zbytečně vyhozený prachy za zvovu vyvážení z klikou a řeměnicí a výkon to nepřidá žádný, ale hlavu bych dal z MPI 1,3 Feldy, je to nejlepší sériové hlava jaká kdy byla, Fabie je už o ničem. Pokud máš zadaza Favorit, tak zvětšit kanály, ale neleštit! a k tomu udělat i sání - opět neleštit! S KP 10,5 to pojede jak fík.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


1.9.08, 17:19
Profil Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
Na setrvák bych sral, zbytečně vyhozený prachy za zvovu vyvážení z klikou a řeměnicí a výkon to nepřidá žádný, ale hlavu bych dal z MPI 1,3 Feldy, je to nejlepší sériové hlava jaká kdy byla, Fabie je už o ničem. Pokud máš zadaza Favorit, tak zvětšit kanály, ale neleštit! a k tomu udělat i sání - opět neleštit! S KP 10,5 to pojede jak fík.

kua zatial si presne povedal to co mam ja ale nejak to neide zatial :(

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


1.9.08, 17:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
deekay: Pořiď si pořádný karbec :lol: a správně ho natryskuj + dobrý rozdělovač s menší odstředivou regulací. Nejvhodnější je 136X, ten má jen tuším 10° a odpojit podtlakovou regulaci. Takhle to funguje mě bez problému a dovezlo mě to i do Maďarska a zpět :D

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


1.9.08, 17:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
deekay: Pořiď si pořádný karbec :lol:

Tsss :D
http://www.youtube.com/watch?v=SMvrih_oRpA

Tuner#2: zkousel jsi jak ti to jezdi se zapojenou podtlakovou regulaci, byl s tim nejakej problem?
Ja ji mam uplne vydelanou pryc a prijde mi, ze to na pul plynu prilis nejede, tak premejslim, ze bych ji tam zkusil vratit zpatky.


1.9.08, 17:55
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
deekay: Pořiď si pořádný karbec :lol: a správně ho natryskuj + dobrý rozdělovač s menší odstředivou regulací. Nejvhodnější je 136X, ten má jen tuším 10° a odpojit podtlakovou regulaci. Takhle to funguje mě bez problému a dovezlo mě to i do Maďarska a zpět :D

pracujem na tom :D
tryskuje aj niekto iny ako čepek?

bitmap: co kto ti staval prevodovku? :shock:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


1.9.08, 17:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
Na setrvák bych sral, zbytečně vyhozený prachy za zvovu vyvážení z klikou a řeměnicí a výkon to nepřidá žádný, ale hlavu bych dal z MPI 1,3 Feldy, je to nejlepší sériové hlava jaká kdy byla, Fabie je už o ničem. Pokud máš zadaza Favorit, tak zvětšit kanály, ale neleštit! a k tomu udělat i sání - opět neleštit! S KP 10,5 to pojede jak fík.
tak favo hlavi mám doma dvě tu feldu bych musel kupovat fábija sen myslel že má stejný hlavy stou feldou 50kwMpi :oops: uvidím moc do toho nechci vrážet ale zase to nechci odbít tak ti to řeknu :wink: :oops:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


1.9.08, 18:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
deekay píše:
bitmap: co kto ti staval prevodovku? :shock:

Prevodovku mi delal Sixta z Kosmonos -> http://www.prevodovky-sixta.cz/
(jen ted koukam, ze ty www nejak nejedou)


1.9.08, 18:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
bitmap: Když jsem jí měl zapojenou, tak nešlo doladit to, aby to necukalo v přechodech z 1 na 2. stupeň a zároveň aby nedocházelo k detonačnímu spalování. Buď to šlo plynule bez cukání, ale nejelo to ve vysokých otáčkách a nebo to cukalo, ale jelo to nahoře. Bez podtlaku se to odstranilo současně a jede to jak nahoře, tak jsou zároveň i plynulé přechody.

deekay: Ono zas ty trysky tak moc znát nejsou, já měřil časy do kopce a neměnilo se to skoro vůbec, ale motor se zkulturní a hlavně zchladne tím jak má bohatější směs a šetříš tím písty. Když jsem tam třeba zkusil sérii 115 a 135 trysky, tak motor strašně hycoval, jakmile jsem přešel na tak nějak doporučených 120 a 145 tak žár od motoru úplně zmizel. Nejlépe to poznáš, když hned po dojetí nějaké ostřejší jízdy dáš hlavu hned nad víko ventilů. To byl fakt markantní rozdíl. A spotřeba, třeba teď do Maďarska 7,2l což pořád jde na to že jsme jeli ustáleně 120km/h čistých a místama jsme proháněli Octavie TDI o trochu větší rychlostí :lol:

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


1.9.08, 18:12
Profil Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Tuner#2: ale ty nemas lekra :( nanho sa mi nepodarilo zohnat ziadne ako standardne favo trysky, vzdusniky ziadne

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


1.9.08, 18:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
deekay píše:
Tuner#2: ale ty nemas lekra :( nanho sa mi nepodarilo zohnat ziadne ako standardne favo trysky, vzdusniky ziadne
Právě proto jsem Tě psal, aby jsi dal pořádný karbec :lol: ale nějak to i na Lekra musí jít udělat, známej měl 1,5 na upraveném Lekru a chodilo to parádně, ale nikdy jsem se nezajímal o to, kdo to u nás umí, ale vím, že někdo musí být.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


1.9.08, 18:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz