Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 11:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Problém s chodem motoru po "houpnutí" přes retardé 
Autor Zpráva

Příspěvky: 12
Bydliště: Znojmo
Příspěvek Problém s chodem motoru po "houpnutí" přes retardé
Zdravím škodaře,
jsem na dovolené a při přejezdu přes retardér mi motor zdechnul. Znovu jsem ho nastartoval, alenedrží otačky, padají dokud opět nezdechne. Motor má nízký výkon když jsem ho nechal zahřát a sešlápnul plyn tak šel do cca 4000 otáček a potom šly otáčky dolů... Zpět do otáček šel až když jsme plyn pustil a znovu vyšlápnul. Nevíte někdo kde by mohl být problém? Potřebuji se zítra nějakým způsobem dostat zpět do civilizace a to i s autem. Jde o 120tku

_________________
Škoda 120L ročník 88... Prostě moje Nataša :-P


30.8.08, 13:29
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Co všechno jsi už zkontroloval? Přejížděls to rychle a skočilo to hodně, nebo pomalu a jen se to zhouplo? Zdechlo to hned, nebo po nějaké době?

Napadá mě uvolněné svinstvo z odkalovače natažené do filtru u karbu. Při nedostatečném průtoku benzínu se motor chová obdobně.


30.8.08, 14:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 12
Bydliště: Znojmo
Příspěvek 
Problém s prutokem paliva mě napadl taky, Zdechlo to po nějaké době... Po přeskočení motor vrčel a le vykon šel dolu a po chvilce i zdechnul. Couval jsem v noci a nevšiml si ho, zkočil jsem přes nej docela dost

_________________
Škoda 120L ročník 88... Prostě moje Nataša :-P


30.8.08, 16:22
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Tak vyčisti odkalovač u čerpadla, vyčisti filtr v karburátoru (ten šroub na přívodu paliva, pod ním je sítko), pokud nepomůže, tak otevři karbec a profoukni jehlový ventil, už se mi taky stalo, že se mi do něj dostal bordel a motor se uchlastával... Taky omrkni, zda se ti tím skokem nepovytáhla třeba nějaká hadice, kde by to mohlo přisávat vzduch. A neuškodí zkontrolovat zda jsou všechny kablíky v motorovém prostoru na svém místě.


30.8.08, 16:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 12
Bydliště: Znojmo
Příspěvek 
Na sytič jsem s tím dojel těch 100km domů, zkontroloval jsem už všechno... Všechno tesní, všude čisto... Dneska mrknu karburátoru na vnitřnosti.

_________________
Škoda 120L ročník 88... Prostě moje Nataša :-P


1.9.08, 11:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
KIvos píše:
Na sytič jsem s tím dojel těch 100km domů, zkontroloval jsem už všechno... Všechno tesní, všude čisto... Dneska mrknu karburátoru na vnitřnosti.


No, pokiaľ ny sýtič ako-tak išiel, tak to bude asi v karbeci, resp. v zmesi...jednoducho daj dole víko, prefúkni trysky a skontroluj prívod benzínu...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


1.9.08, 11:26
Profil

Příspěvky: 12
Bydliště: Znojmo
Příspěvek 
Stalo se, shodil jsem celý karburátor, do posledního šroubku rozdělal, vymyl, profoukal a šlape jako hodinky. Díky všem za rady ;-)

_________________
Škoda 120L ročník 88... Prostě moje Nataša :-P


1.9.08, 19:24
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz