|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Pořád to dobíjení...
Abych to ještě upřesnil, při jízdě Formanovi světla přestanou svítit, vše chcípne... Po zastavení auto nějakou dobu stojí a pak k němu přijdu, bez nastartování rozsvítím, vše v poho... Co to s...a může bejt? Reg. relé??? Díky za nápady...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
7.9.08, 11:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jaké napětí je v síti?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.9.08, 12:38 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
nemas baterku taku, ze sa pri zohriati, alebo pri nabijani dostane do skratu? mne to robila baterka prave naopak. kym bola drzana na dobijani, krasnych 12,5V, pri rychlom jednani sa dal aj motor vypnut a nastartovat. Akonahle zostala 30 sekund bez dobijania, napatie padlo na 0V.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
7.9.08, 12:39 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Šemik píše: Jaké napětí je v síti?
Nevím, zítra změřím...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
7.9.08, 13:33 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Právě že se to chová tak, že se mi zdá, že to nebude jen v dobíjení, ale v baterce... A co pojistky, kontakty, kostra? Napadá vás cokoli co by tohle mohlo dělat?
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
7.9.08, 13:34 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a na tom plus kontaktu na baterce máš čtyři kabely? neupadl ti některý, nebo třeba bílý oxid? bordel? miloš
|
7.9.08, 13:39 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
mne sa stalo to ze pocas jazdy sa mi vsetko vyplo, nie iba svetla... teplomer, palivomer, kontrolky, vsetko elektricke
a ked som pustil plyn tak zdochol motor, ale normalne siel nastartovat
chyba bola v poistkovke - zly kontakt
riesenie - preletovat
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
7.9.08, 13:40 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Re: Pořád to dobíjení...
Petr105 píše: Abych to ještě upřesnil, při jízdě Formanovi světla přestanou svítit, vše chcípne... Po zastavení auto nějakou dobu stojí a pak k němu přijdu, bez nastartování rozsvítím, vše v poho... Co to s...a může bejt? Reg. relé??? Díky za nápady... To se stalo jednou, nebo to takhle dělá pořád? Jak startuješ? To že ti jednou za jízdy všechno klekne, že už ani světla nesvítí a po hodině stání se to zase trochu rozsvítí je normální, akumulátor se trošku "vzpamatuje". Co kontrolka dobíjení, svítí při zapnutí zapalování? Zhasne po zvýšení otáček? Nerozsvěcí se podle otáček?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
7.9.08, 17:35 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Právě kontrolka dobíjení mi dělá starost... Ta po nastartování předpisově zhasne... Auto tu udělalo nedávno. Při jízdě nejdřív blinkry blikaly pomaleji, to mi přišlo podezřelý, za chvíli světla atd, všechno pohasínalo, až přestalo... Ale Forman jel... Pak jsem zastavil, vypnul motor a znova chtěl nastartovat. Ani ťuk. Tak jsem ho nastartoval přes kabely, chvíli nechal běžet a zase vypnul. Pak znovu startuju a pohoda, vše de, auto startuje... Takhle v poho to šlo do dnes, opět při jízdě vše chcípalo, postupně odešlo. (tentokrát pro větší zábavu i pršelo ) Zítra to proměřím, prohlídnu kontakty, ale netušim co to dělá...
Říkam si buď
vynechává altík- v tomto případě prostě vynechal, baterie šla do kytek, pak zase naskočil v době když jsem to nastartoval a baterii dobil, otázka je, jestli je možný, že jí nabil za necelejch 5 min. tak, aby auto nastartovalo?
nebo
Baterka ztrácí napětí - pak ho zase má najednou?
Tyhle příčiny mi přijdou nejpravděpodobnější...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
7.9.08, 18:07 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A projevuje se to když je zapnutých více elektrických spotřebičů?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.9.08, 18:12 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Šemik píše: A projevuje se to když je zapnutých více elektrických spotřebičů?
Nejdřív jen světla, možná rádio, pak i stěrače...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
7.9.08, 18:21 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No tak očisti hlavně ty spoje, když to dělá v době kdy je zapnuto více spotřebičů je dost pravděpodobné že někde bude přechodový odpor.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.9.08, 18:46 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Omlouvám se, ale v elektrice nejem zrovna profík, copak je a čím je způsoben přechod. odpor?...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
7.9.08, 19:04 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Tak snad opraveno... Ráno přijdu k autu, dle očekávání ani neťukne... Při otočení klíče svítilo jen mazání. Nastartoval jsem přes kabely, dojedu k dílně a chci zkusit světla, motor okamžitě chcípnul Bylo to úplně vyšťavený... Zajímavý bylo to, že kontrolka dobíjení nesvítila vůbec, ani za jízdy... Jen po neúspěšném startu se rozsvítila, ale v první poloze klíčku nesvítila, pak jsem popojel, svítila, pak zase ne... Zkontroloval jsem všechny kontakty, kostru, vše v poho, pojistky taky... Vyměnil jsem regulátor (uhlíky nijak extra krátký nebyly, ale vypadal dost staře...), přebudil alternátor a vše svítí i jde jak má... Akorát mi nefunguje multimetr, tak jsem nic nemohl proměřit Takže se uvidí až časem, jestli to udělá znova...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
8.9.08, 11:26 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kontrolka sa pred štartom musí rozsvietiť to je prvý predpoklad funkčného dobíjania
potom po naštartovaní musí zhasnúť tým že sa cez kotrolku nabudí regulátor a tým začne "dobíjať" takže aj kontrolku treba mať ok, ak sa ti vypáli žiarovka altík sa nanabudí a nedobíja...
môže to byť len vadný spoj na kontrolke...
ale skôr by som to videl na uhlíky, alebo regulátor...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.9.08, 14:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|