Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 09:14



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Pořád to dobíjení... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek Pořád to dobíjení...
Abych to ještě upřesnil, při jízdě Formanovi světla přestanou svítit, vše chcípne... Po zastavení auto nějakou dobu stojí a pak k němu přijdu, bez nastartování rozsvítím, vše v poho... Co to s...a může bejt? Reg. relé??? Díky za nápady...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


7.9.08, 11:18
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jaké napětí je v síti?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.9.08, 12:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
nemas baterku taku, ze sa pri zohriati, alebo pri nabijani dostane do skratu? mne to robila baterka prave naopak. kym bola drzana na dobijani, krasnych 12,5V, pri rychlom jednani sa dal aj motor vypnut a nastartovat. Akonahle zostala 30 sekund bez dobijania, napatie padlo na 0V.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


7.9.08, 12:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Šemik píše:
Jaké napětí je v síti?

Nevím, zítra změřím...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


7.9.08, 13:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Právě že se to chová tak, že se mi zdá, že to nebude jen v dobíjení, ale v baterce... A co pojistky, kontakty, kostra? Napadá vás cokoli co by tohle mohlo dělat?

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


7.9.08, 13:34
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a na tom plus kontaktu na baterce máš čtyři kabely? neupadl ti některý, nebo třeba bílý oxid? bordel? miloš


7.9.08, 13:39
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
mne sa stalo to ze pocas jazdy sa mi vsetko vyplo, nie iba svetla... teplomer, palivomer, kontrolky, vsetko elektricke
a ked som pustil plyn tak zdochol motor, ale normalne siel nastartovat
chyba bola v poistkovke - zly kontakt
riesenie - preletovat :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


7.9.08, 13:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Re: Pořád to dobíjení...
Petr105 píše:
Abych to ještě upřesnil, při jízdě Formanovi světla přestanou svítit, vše chcípne... Po zastavení auto nějakou dobu stojí a pak k němu přijdu, bez nastartování rozsvítím, vše v poho... Co to s...a může bejt? Reg. relé??? Díky za nápady...
To se stalo jednou, nebo to takhle dělá pořád? Jak startuješ? To že ti jednou za jízdy všechno klekne, že už ani světla nesvítí a po hodině stání se to zase trochu rozsvítí je normální, akumulátor se trošku "vzpamatuje". Co kontrolka dobíjení, svítí při zapnutí zapalování? Zhasne po zvýšení otáček? Nerozsvěcí se podle otáček?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


7.9.08, 17:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Právě kontrolka dobíjení mi dělá starost... Ta po nastartování předpisově zhasne... Auto tu udělalo nedávno. Při jízdě nejdřív blinkry blikaly pomaleji, to mi přišlo podezřelý, za chvíli světla atd, všechno pohasínalo, až přestalo... Ale Forman jel... Pak jsem zastavil, vypnul motor a znova chtěl nastartovat. Ani ťuk. Tak jsem ho nastartoval přes kabely, chvíli nechal běžet a zase vypnul. Pak znovu startuju a pohoda, vše de, auto startuje... Takhle v poho to šlo do dnes, opět při jízdě vše chcípalo, postupně odešlo. (tentokrát pro větší zábavu i pršelo :evil: ) Zítra to proměřím, prohlídnu kontakty, ale netušim co to dělá...
Říkam si buď
vynechává altík- v tomto případě prostě vynechal, baterie šla do kytek, pak zase naskočil v době když jsem to nastartoval a baterii dobil, otázka je, jestli je možný, že jí nabil za necelejch 5 min. tak, aby auto nastartovalo?
nebo
Baterka ztrácí napětí - pak ho zase má najednou?
Tyhle příčiny mi přijdou nejpravděpodobnější...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


7.9.08, 18:07
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A projevuje se to když je zapnutých více elektrických spotřebičů?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.9.08, 18:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Šemik píše:
A projevuje se to když je zapnutých více elektrických spotřebičů?

Nejdřív jen světla, možná rádio, pak i stěrače...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


7.9.08, 18:21
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No tak očisti hlavně ty spoje, když to dělá v době kdy je zapnuto více spotřebičů je dost pravděpodobné že někde bude přechodový odpor.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.9.08, 18:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Omlouvám se, ale v elektrice nejem zrovna profík, copak je a čím je způsoben přechod. odpor?...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


7.9.08, 19:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Tak snad opraveno... Ráno přijdu k autu, dle očekávání ani neťukne... Při otočení klíče svítilo jen mazání. Nastartoval jsem přes kabely, dojedu k dílně a chci zkusit světla, motor okamžitě chcípnul :) Bylo to úplně vyšťavený... Zajímavý bylo to, že kontrolka dobíjení nesvítila vůbec, ani za jízdy... Jen po neúspěšném startu se rozsvítila, ale v první poloze klíčku nesvítila, pak jsem popojel, svítila, pak zase ne... Zkontroloval jsem všechny kontakty, kostru, vše v poho, pojistky taky... Vyměnil jsem regulátor (uhlíky nijak extra krátký nebyly, ale vypadal dost staře...), přebudil alternátor a vše svítí i jde jak má... Akorát mi nefunguje multimetr, tak jsem nic nemohl proměřit :( Takže se uvidí až časem, jestli to udělá znova...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


8.9.08, 11:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
kontrolka sa pred štartom musí rozsvietiť :!: to je prvý predpoklad funkčného dobíjania

potom po naštartovaní musí zhasnúť tým že sa cez kotrolku nabudí regulátor a tým začne "dobíjať" takže aj kontrolku treba mať ok, ak sa ti vypáli žiarovka altík sa nanabudí a nedobíja...

môže to byť len vadný spoj na kontrolke...

ale skôr by som to videl na uhlíky, alebo regulátor...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


8.9.08, 14:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz