|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Biely povlak na viecku oleja
Autor |
Zpráva |
epto
Příspěvky: 123
|
Biely povlak na viecku oleja
Na vnutornej strane viecka skadial sa prilieva olej sa mi urobil taky biely/maslovy povlak/emulzia ci co to je. Z coho to je? Uz to tusim raz bolo ale po case zmyzlo. Kedze to tam je zas, celkom ma zaujima z coho sa to robi...
_________________ Favorit Black Line, 50kW, r.94
|
24.10.06, 15:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Je to voda smichana s olejem. Tento jev je normalni, pokud tedy tehle hmoty neni moc. Voda se tam dostane kondenzaci v motoru ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.10.06, 15:09 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Nic to není, když se motor víc ohřeje po delší cestě, vypaří se to...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
24.10.06, 18:25 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
Nejčastěji se to vyskytuje když je zima a jenom popojíždíš. Ale pokud tam toho budeš mít moc a dlouhodobě, tak by to mohlo být třeba prasklé těsnění pod hlavou. To by se ti pravděpodobně nadměrně tlakoval hladící okruch, nebo by se ti strácela voda. Je to individuální.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
24.10.06, 18:36 |
|
|
epto
Příspěvky: 123
|
No uz to tam zas nie je takze to bude v pohode.
_________________ Favorit Black Line, 50kW, r.94
|
31.10.06, 09:20 |
|
|
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
tewnto problem se u mně začal vyskytovat před rokem a ve čtvrtek jdudělat těsnění. Dnes jsem se díval povlak jak svina a ještě mně to střílí do vyr.nadržky takže [color=red]těsnění pod hlavou [/color]:(
|
31.10.06, 16:46 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Voda v oleji
kozina píše: tewnto problem se u mně začal vyskytovat před rokem a ve čtvrtek jdudělat těsnění. Dnes jsem se díval povlak jak svina a ještě mně to střílí do vyr.nadržky takže těsnění pod hlavou :(
No to já znám, mě to dělá taky a já už jsem těsnění vyměnil a dělá mi to furt.Asi špatná hlava, ale mě už se s tim nechce nic dělat.Voda mi mizí,ale jezdit se stím dá.Asi počkám do léta a pak jí vyměnim.
|
18.11.06, 16:26 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
měl jsem podobný problém, - emulze na víčku, po větším ohřátí foukalo do vody občas jsem to poznal až když to vyházelo hodně vody. Myslel jsem si že je to těsnění, a tak jsem měnil a měnil. Nic se nezměnilo a tak jsem vyměnil hlavu a je klid,. Dneska vím že pokud se to víc hřeje, fouká do vody a je emulze na víčku, z 20% je to křivá a z 80% mikroskopicky prasklá makovice. Přeju ti ať je to jen to těsnění, no moc tomu nevěřím.
_________________ ___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW
|
18.11.06, 16:58 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
paradio píše: měl jsem podobný problém, - emulze na víčku, po větším ohřátí foukalo do vody občas jsem to poznal až když to vyházelo hodně vody. Myslel jsem si že je to těsnění, a tak jsem měnil a měnil. Nic se nezměnilo a tak jsem vyměnil hlavu a je klid,. Dneska vím že pokud se to víc hřeje, fouká do vody a je emulze na víčku, z 20% je to křivá a z 80% mikroskopicky prasklá makovice. Přeju ti ať je to jen to těsnění, no moc tomu nevěřím.
Přesně tak, moje řeč.A ještě je třeba dát pozor na vložky válců.Musí být s přesahem a né zarovnané s blokem, nebo utopené.Přesné číslo toho přesahu si ale nepamatuju.
|
19.11.06, 11:06 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
Utopená vložka se většinou pozná na těsnění a je to nejlépe poznatelná závada, nechá se přeměřit úchylkoměrem /není to měřidlo na úchyláky/ s mikrometrem. pravítkem to nepoznáš, přesah je 0,115 - 0,155 mm.
_________________ ___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW
|
19.11.06, 21:01 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
paradio píše: Utopená vložka se většinou pozná na těsnění a je to nejlépe poznatelná závada, nechá se přeměřit úchylkoměrem /není to měřidlo na úchyláky/ s mikrometrem. pravítkem to nepoznáš, přesah je 0,115 - 0,155 mm.
Zdarek.Sem si koupil fávo na zimu a stavěl sem si doněho motor.....Původnímu měnily pístní kroužky a málo utáhly na 1válci lágr a povolil se a spad do vany a ojnice se podívala dosvěta......já mám na měření pesahu udělanou broušenou kostku a na ní mám hodinky.Na rovině si je vynuluji a pak to položím na vložku a hodinky mi ukážou jak to je ale problém je vtom že když to měříš u díry kde je závit pro šrouby co jdou přes hlavu tak je ten mátroš trochu vytažený (alespoň to sem měl já.....)a pak aby byl přesah i přes vytažený matroš tak pak okolo budeš mít přesah klidně 0,2-0,3mm.
Nejlepší by bylo si na fréze nechat přerovnat plochu ale já udělal přesah podle knížky a tam kde byl vytáhlý materiál tam sem naměřil přesah 0,02mm.Mám to vhromadě a najeto 1200km a dělá se mi lehce pěna na víčku a nic víc.....snad to bude o.k..........
|
19.11.06, 22:19 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
a nebo kdyz to po delso jizde nezmizi a otevres vicko nadobky na vodu v chladici a cuchnes k ni a cejtis podobnej smrad jako je na tom vicku tak je sezrany tesneni pod hlavou a micha se tam voda s olejem
|
26.11.06, 12:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|