Autor |
Zpráva |
HanyZ
Příspěvky: 65 Bydliště: Karviná
|
Š12O - teploměr na palubce
Zdravím, na palubce mi při jízdě líta ručička teploměru jako zblázněná zleva do prava. Když stojím tak se ustálí ručička na 80 °C jak má být . Čím to může být ?
|
12.9.08, 21:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Re: Š12O - teploměr na palubce
HanyZ píše: Zdravím, na palubce mi při jízdě líta ručička teploměru jako zblázněná zleva do prava. Když stojím tak se ustálí ručička na 80 °C jak má být . Čím to může být ? kostra typujem , ake mas budiky ? okruhle , hranate ?
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
12.9.08, 21:32 |
|
|
HanyZ
Příspěvky: 65 Bydliště: Karviná
|
kulaté budíky mám.... ze 120 GLS - i s otáčkoměrem... ale blbne jen ručička teploměru
|
12.9.08, 21:33 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Kostra motoru je špatná, a budíky jí asi taky nebudou mít nic moc jak píše Jonny, ukostři pořádně obojí.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
Naposledy upravil Šemik dne 12.9.08, 21:57, celkově upraveno 1
|
12.9.08, 21:56 |
|
|
Kenny9994
Příspěvky: 135 Bydliště: Michalovce, Košický kraj, SK
|
Noooo mne to robi tiež aaaaa ked zapneš svetla, tak ti to neukazuje o par stupnikov naviac ? a ked ich zase vypneš tak je to OK
_________________ Modrá škoda 120 LS r.v. 1985 Kenny9994 píše: už v pokročilom štadiu korozie
|
12.9.08, 21:57 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Kenny9994 píše: Noooo mne to robi tiež aaaaa ked zapneš svetla, tak ti to neukazuje o par stupnikov naviac ? a ked ich zase vypneš tak je to OK
Tohle je 100% špatná kostra budíků.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
12.9.08, 21:57 |
|
|
HanyZ
Příspěvky: 65 Bydliště: Karviná
|
šemik - jak to spravit ?
to s těma světlama jsem si zatím nevšiml...
|
12.9.08, 21:57 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Chce to kusy kabelů a očka, k budíku postačí 30cm Cu licny 1.5mm2, očko pod M6 šroub, rozdvojovací faston samice 6.3mm, a k motoru stačí koupit Cu pásek a namontovat na silentblok a blok motoru, popř. jen očistit a dobře utáhnout pásek původní.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
12.9.08, 22:00 |
|
|
HanyZ
Příspěvky: 65 Bydliště: Karviná
|
ok díky za radu kouknu na to...
|
12.9.08, 22:02 |
|
|
Kenny9994
Příspěvky: 135 Bydliště: Michalovce, Košický kraj, SK
|
Šemik píše: Kostra motoru je špatná, a budíky jí asi taky nebudou mít nic moc jak píše Jonny, ukostři pořádně obojí.
Motoru niekde som našiel odporučanie že stači sa len mrknuť na kostru palubovky, no konkretne teplomeru a buď to stači ošmirgľovať očko plus miesto prichytenia, alebo spraviť novu. Ale zasa tiež som asi tu na techvwbe v jednom prispevku našiel že je dobre spraviť novy kabel na minusovy pol baterky a oko pripenvniť niekam o prevodovku alebo bol motora Hmmmm Šemik že vraj ty si tu špecialisat na elektriku čo ty nato ?
_________________ Modrá škoda 120 LS r.v. 1985 Kenny9994 píše: už v pokročilom štadiu korozie
|
12.9.08, 22:03 |
|
|
Kenny9994
Příspěvky: 135 Bydliště: Michalovce, Košický kraj, SK
|
Šemik diky za rady aaaa ja mam na minus pol baterky klasicky hruby kabel ako ku štarteru, to vadi ?
_________________ Modrá škoda 120 LS r.v. 1985 Kenny9994 píše: už v pokročilom štadiu korozie
|
12.9.08, 22:09 |
|
|
Kenny9994
Příspěvky: 135 Bydliště: Michalovce, Košický kraj, SK
|
Šemik diky za rady si fakt borec hehe aaaa ja mam na minus pol baterky klasicky hruby kabel ako ku štarteru, to vadi ?
_________________ Modrá škoda 120 LS r.v. 1985 Kenny9994 píše: už v pokročilom štadiu korozie
|
12.9.08, 22:10 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nene, to že je kabel tlustý je naopak dobře To co zde popisuji jsou přídavné, nepůvodní dráty (až na ti kostru motoru Cu páskem)
K budíku přiveď samostatnou kostru tím Cu lankem 1.5mm2, pro budík tento průřez vodiče bohatě stačí.
Motor se ale musí ukostřit silnějším kabelem, popř. tím Cu páskem, originálně byl montován na silentblok pod alternátorem. Většinou ho stačí jen vyndat, umýt a namontovat zpět, hlavně dobře utáhnout. Pokud chce člověk kostřit více, může si přímo od minus pólu akumulátoru natáhnout kabel přímo někam na motor (blok, hlava..). I u tohohle kabelu samozřejmě platí že silný není na škodu, za optimum považuji použít tak 16 nebo 25mm2 Cu lanko, ale pokud je pod alternátorem dobře ten Cu pásek stačí i nějaký daleko tenčí který zajistí to, že teploměr nebude tak skákat (V tomto případě je nejlepší ho namontovat někam na hlavu, co nejblíže čidlu)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
12.9.08, 22:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|