Autor |
Zpráva |
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Re: Rozdelovač
p20k píše: Kabely mají 7,5kohm. Já myslel, že se sníženým odporem mají pár ohmů . A když tam dám palec s tím odporem 5kohmů ten co by tam měl být tak to bude zapalovat dobře?
pozor neříkám všechny kabely 7,5 kohm... je to rozpětí 4-7 kohm podle délky kabelu.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
24.1.08, 17:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Re: Rozdelovač
Neex píše: p20k píše: Kabely mají 7,5kohm. Já myslel, že se sníženým odporem mají pár ohmů . A když tam dám palec s tím odporem 5kohmů ten co by tam měl být tak to bude zapalovat dobře? pozor neříkám všechny kabely 7,5 kohm... je to rozpětí 4-7 kohm podle délky kabelu.
Já jsem měřil ten nejdelší. Jsou tam kabely Tesla (modrý) na krabici je psaný do roku 92 pro karburátor.
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 87#results
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
24.1.08, 17:51 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Re: Rozdelovač
podívej se do knížky od cedrycha tam je to všechno dobře vysvětlené a pochopíš to líp... já to píšu podle sebe z hlavy a nerad bych se v něčem seknul
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
24.1.08, 17:58 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: Rozdelovač
Butch píše: no mi to spise kolisa otacky pri volnobehu ...zitra stim jedu na bohatost a predstih ....kdyby to bylo porat stejne tak bych si pujcil od znameho druhy rozdelovač . a chtel bych se zeptat jeste na civku indukčni a tu krabičku co do ni vedou ty dratky z rozdelovače ....nemuze to byt tim ? opakuju ze pri volnobehu nepravidelny chod +-100 otacek kolisani
Když to pojede na seřízení,tak ti mechanik řekne čím to j....Tak že počkej,co ti řekne seřizovač....Muže to bejt zrovna tak karburátor jako rozdělovač....Obě věci pracují pospolu.
|
24.1.08, 19:37 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Rozdelovač
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.1.08, 19:53 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Rozdelovač
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.1.08, 19:58 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
jen doplním že co se zapalovacích kabelů týká tak jsou pro karburátor 3 typy... do roku 90... od roku 90 do 7.92 a od 8.92 do konce výroby karburátorového typu.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
24.1.08, 20:05 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Neex píše: jen doplním že co se zapalovacích kabelů týká tak jsou pro karburátor 3 typy... do roku 90... od roku 90 do 7.92 a od 8.92 do konce výroby karburátorového typu.
Děkuji ta dokumentace pomohla takže to mám dobře. Přeměřil jsem všechny kabely a maximum je 7,5kohmu, takže to je bez odporu.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
25.1.08, 13:29 |
|
|
Xxenon
Příspěvky: 53 Bydliště: cz
|
p20k píše: Neex píše: jen doplním že co se zapalovacích kabelů týká tak jsou pro karburátor 3 typy... do roku 90... od roku 90 do 7.92 a od 8.92 do konce výroby karburátorového typu. Děkuji ta dokumentace pomohla :) takže to mám dobře. Přeměřil jsem všechny kabely a maximum je 7,5kohmu, takže to je bez odporu.
Jak je správně uvedeno v přiložené tabulce o několik odpovědí výše, hodnota odporu pohybující se v hodnotách KOhm jednotlivých VN kabelů a palci rozdělovače dle modelových roku výroby má vliv pouze na stupeň odrušení vozu, nikoli však na chod motoru a hodnotu VN napětí při přeskoku svíčce. Úbytek vysokého napětí na zapalovacích kabelech při hodnotách odporu 7 KOhm nebo 20 kOhm i 40 KOhm je při 15 KV naprosto zanedbatelný. Podstatně důležitější pro chod an výkon motoru jsou izolační schopnosti jednotlivých prvků VN systému a hodnoty odstředivé a podtlakové regulace rozdělovače v celém rozsahu otaček motoru od základu až do 4000.
_________________ Xxenon
|
25.1.08, 23:11 |
|
|
Tild
Příspěvky: 31
|
potrebujem vymenit palec rozdelovača na 1,3 BMM kde je palec prilepený a prosím o radu ako ho vyberiem aby som mohol vymeniť za druhý?
|
13.9.08, 11:50 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Tild píše: potrebujem vymenit palec rozdelovača na 1,3 BMM kde je palec prilepený a prosím o radu ako ho vyberiem aby som mohol vymeniť za druhý?
treba použiť silu, ak nebol dlhšie dávaný tole tak tam trocha prischol...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.9.08, 21:39 |
|
|
Tild
Příspěvky: 31
|
ten palec je tam prilepeny lepidlom to je od vyrobcu ako doje ???
|
14.9.08, 09:14 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Tild píše: ten palec je tam prilepeny lepidlom to je od vyrobcu ako doje ???
neviem, ale myslím že nieje lepený, niekedy to ide ťažšie, ale vždy sa to dá...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.9.08, 11:34 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
tak ja zkusim trochu od tematu...ale nebudu zakladat novy...mame favo..rok 93 klasika karbec slabsi verze 135... a nejede a nejede...oproti jinym favoritum...proste liny jak vix...ted to bylo na emisich ..tam stahnout to slo bez problemu..ale motor proste jde na volnobeh nic moc...zlehka kolisaji otacky...pan nam rekl ze vidi problem v zaopalovani...tak sme dali jinej rozdelovac z auta ktere jezdilo dobre...ale porad tosame...karbec taky zkousen uz driv..porad stejne...motor jinak v tahu necuka...jde dobre..ale je to liny proste...dale co ale vim tak uz dosti fouka pres kliku..muj nazor teda je ze zmerit tlaky..nemeli sme ale jak...ma nekdo nejaky napad..ja jinak osobne myslim ze na tech rozdelovacich bude problem v regulaci predstihu...mechanicke opotrebeni..ale nevim..nikdy sem nezkoumal..
|
14.9.08, 15:31 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Zkontroluj předstih stroboskopem, zda odpovídá předepsanému grafu. Pokud ne, chce to opravit/upravit pružinky, respektive podtlak.
|
14.9.08, 19:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|