Autor |
Zpráva |
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
I kdyby bylo,tak to beru.S tim tlakovanim jsem to asi přehnal,ale diru jsem aspon našel.Snad to neodneslo neco jinyho co pujde špatne poznat.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
25.10.06, 17:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Vitezslav píše: Nevite jak je to teda s tim podtlakem po vychladnuti v ty expanzce?
Opravdu nikdo nevite jak je to s tim podtlakem.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
25.10.06, 20:33 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Vitezslav píše: Vitezslav píše: Nevite jak je to teda s tim podtlakem po vychladnuti v ty expanzce? Opravdu nikdo nevite jak je to s tim podtlakem.
...při chladnutí motoru a chladicí kapaliny vzniká podtlak.
Ten je vyrovnáván ventilem ve víčku nádržky chladicí kapaliny...
Stačí takhle?
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
25.10.06, 21:10 |
|
|
JohnDeere
Příspěvky: 180 Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
|
Bukaj píše: Vitezslav píše: Vitezslav píše: Nevite jak je to teda s tim podtlakem po vychladnuti v ty expanzce? Opravdu nikdo nevite jak je to s tim podtlakem. ...při chladnutí motoru a chladicí kapaliny vzniká podtlak. Ten je vyrovnáván ventilem ve víčku nádržky chladicí kapaliny... Stačí takhle?
Neviem ako je to s tým podtlakom, ale ja som buď na nule,, ani pretlak ani podtlak.. alebo mierny pretlak.. a to niekedy aj keď mi auto stojí 4-5 dní...
_________________ Š 125L r.v.89
|
25.10.06, 21:28 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
JohnDeere píše: Bukaj píše: Vitezslav píše: Vitezslav píše: Nevite jak je to teda s tim podtlakem po vychladnuti v ty expanzce? Opravdu nikdo nevite jak je to s tim podtlakem. ...při chladnutí motoru a chladicí kapaliny vzniká podtlak. Ten je vyrovnáván ventilem ve víčku nádržky chladicí kapaliny... Stačí takhle? Neviem ako je to s tým podtlakom, ale ja som buď na nule,, ani pretlak ani podtlak.. alebo mierny pretlak.. a to niekedy aj keď mi auto stojí 4-5 dní...
Ano, tak to má být.
Chladicí okruh je stavěn na určitý tlak (přetlak), který je omezen přetlakovým ventilem víčka expanzky. Podtlakový ventil (ten menší ve víčku) jen vyrovnává tlak při chladnutí, neboť podtlak je pouze nevyužívaný vedlejší produkt...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
25.10.06, 21:46 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Tak že to znamena že to po vychladnuti zasičet nemusi,jak jsem byl zviklej u 105ky?Ta ješte asi nemela podtlakovej ventil,ale jenom přetlakovej.Nebo se pletu?
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
26.10.06, 17:31 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Vitezslav píše: Tak že to znamena že to po vychladnuti zasičet nemusi,jak jsem byl zviklej u 105ky?Ta ješte asi nemela podtlakovej ventil,ale jenom přetlakovej.Nebo se pletu?
No, já jsem popisoval právě škodovku (742)
Tam ten ventil byl a dle mého musí být i u novších aut
Opravte mne, mýlím-li se...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
26.10.06, 18:00 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
No mám doma pár víček, kde je jen přetlakový a podtlakový ne, asi ze starších 105.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
26.10.06, 18:03 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Martin píše: No mám doma pár víček, kde je jen přetlakový a podtlakový ne, asi ze starších 105.
742.*** měly ten ventil snad všechny - buď taková malá mosazná "poklička" s gumou a pérem uprostřed toho víčka, nebo jen takovej malej čuflík, jako v termostatu...
A jako přetlakovej funguje to víčko celý (ta silná pružina)
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
26.10.06, 18:16 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Takhle se přece poznala netesnost v okruhu,když jsi po vychladnuti otevřel vičko a ono to nenasalo vzduch.Me ve 105ce držel podtlak třeba i po tydnu neježdeni.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
26.10.06, 18:32 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Tak je možný, že je to ještě z něčeho staršího.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
26.10.06, 18:32 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Ten podtlakovej ventil je taky s pružinkou, takže určitý podtlak to udrží, ale né takový, aby se deformovaly (scucly) hadice
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
27.10.06, 07:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|