Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 22:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 M7ADS IV superturbo 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Není to pro tu starou Deltu zbytečný luxus? :shock: Litr oleje za litr :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


18.9.08, 17:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
zdravím. do původního motoru jsem dával mogul GX nebo GX-pro (15w-40 api sl obojí rozdíl jsen nepostřehnul, i cena podobná) do toho co je tam teď jsem z důvodu toho, že vím ho**o co tam bylo dal zatím raději jen super stabil (15w40 api sf) kterej je ale tay zcela vyhovující.. oproti m6ad snazší zimní starty především a byť si to nedokážu vysvětlit, tak předchozí ani tenhle motor 15w40 nežral a nežere prakticky vůbec, kdežto na původním m6ad žral (2litry mezi výměnami, tj, litr dolejt a litr mezi ryskama za 10kkm sežral)

ale zajímá mne, jestli existuje tabulka pro přvod značení olejů, třeba jen paramo a mogul.
protože: třeba 15w40 api sl už jsem viděl s názvy mogul GX, mogul GX-pro, mogul extreme paramo xxxněco ale stáčený oleje se prodávají jako m7ads3 m7adx m7ads4 apod... pak mám bordel v tom co co vlastně je a báby v kanclíku ve stáčírně ví kulový, takže pak jdu stejně do autodílů a koupim 4l mogulu v kanystru za 500.- což mne nevytrhne, ale jde mi o to, abych tušil co se skrývá pod označenímy "superhypermegapro" za normální neměnný označení oleje...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


18.9.08, 21:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
jinak tedy s GX GXpro a už nevím jak se ten api-sl mogul mezitím několikrát jmenoval, mám zkušenosti dobrý, protože mám shodou okolností tenhle olej předepsanej i do motorky, kterou jsem rozebíral (povolila se matka primáru, špatně jí v fabrice zajistili) a byl úplně čistej, žádný kaly, bordel povlaky nic... jen lehce nažloutle zabarvenej hliník.

v autě, když jsem sundaval víko vetilů a hlavu, bylo taky celkem čisto, vzhledem k tomu že to jezdilo přes 20let na m6ad, který sice už je proti tvoření kalů odolnější než třeba áčko.. ale pořád to není to co dnes...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


18.9.08, 21:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
Šemik píše:
Není to pro tu starou Deltu zbytečný luxus? :shock: Litr oleje za litr :lol:


kriste pane to ne :!: :lol: to je 5,1litru za 970,- celkem :D litr za litr bych do toho nedal :D to bych jezdil radši na fritovací :D

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


18.9.08, 22:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
ferrari píše:
No, neviem, ale ja som kúpil Mogul GX za 365 KČ kdesi v Uh. Hradišti..také modrá bandaska..a hej, je to API SL...inak, Madit Turbo Plus ma už začínal serkať...hlavne cenou...stál ku koncu už 600-700Skk a za tú cenu som už zohnal polosyntetiku (10W-40, API rovnako SL) pomaly od hacakého výrobcu (Valvoline 550 Skk/4l, OMW Bixxol Extra 700 Skk/4l, Shell, Mogul GX Extreme,...)takže s Maditom som sa rozlúčil...a aj tak už Madit nie je Madit...teraz lejem do môjho Favo motora MOGUL GX 15W-40, do otcovej šáde dám asi to isté, do priateľkinej Corsy B OMW Bixxol (ale asi prejdem na Mogul GX Pro 10W-40) a do Peugeot 407 1,8 B pôjde Valvoline SynCom 5W-40 (API asi tiež SL, pozor 920 Skk/4l ===temer to isté ako Madit Turbo Plus)...ešte sranda je, že v tej 407čke udávajú interval výmeny 30 000 km...to potom asi vedie k tomu, čo popísal Miloš - zasratý motor..a ešte jedna zaujímavá vec - motory Favo a 120 (v "mojich" škodovienkach) majú spotrebu oleja cca 0,3l/10 000km a Peugeot a Corsa cca 0,3l/1 000km (Corsa to ale mala s olejom 5W-30)...hlavne Peugeot...zaujímavé

Ale do tej topicovanej 120tky by som radšej nalial nejaký obyčajnejší olej - napr Madit Uniol (15W-40, API asi SF)...dá sa tu kúpiť za 360 Skk/4l...meniť tak po 7-8000 km...pokiaľ nie je motor nejak extra zaťažovaný...


:shock: :shock:
preboha to kde si to superturbo kupoval??

ja som sice nezohnal superturbo, ale M7ADSX3 Turbo plus, co je v podstate v rade specifikacii o jeden krocik pod superturbom normalne na slovnaftackej benzinke a mal som 5 litrov za nejakych asi 520 korun aj s benzinkovou prirazkou. Dokonca by som povedal, ze to tam bol snad najlacnejsi olej (s cenou okolo 105 Sk/liter je to v pohode)

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


19.9.08, 07:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No tak ja neviem, to som sledoval už dávno, možno pred 2 rokmi, preverím to na pumpe Slovnaft...možno sa mýlim, neviem, kuknem...a možno si zohnal staré zásoby...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


19.9.08, 16:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
ferrari píše:
No tak ja neviem, to som sledoval už dávno, možno pred 2 rokmi, preverím to na pumpe Slovnaft...možno sa mýlim, neviem, kuknem...a možno si zohnal staré zásoby...


No Madit Turbo Plus tu kúpim 4l balenie za 600-610 Skk a 1l ku za 165 Sk...u mňa týmto pádom Madit skončil...za 360 Sk dostane 4l Madit Uniol (APISF) a za 365 KČ dostanem Mogul GX Pro (či aké je to označenie, API SL)...je to 1,26 násobok, no ten Mogul je niekde inde...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


27.9.08, 20:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ferrari píše:
ferrari píše:
No tak ja neviem, to som sledoval už dávno, možno pred 2 rokmi, preverím to na pumpe Slovnaft...možno sa mýlim, neviem, kuknem...a možno si zohnal staré zásoby...


No Madit Turbo Plus tu kúpim 4l balenie za 600-610 Skk a 1l ku za 165 Sk...u mňa týmto pádom Madit skončil...za 360 Sk dostane 4l Madit Uniol (APISF) a za 365 KČ dostanem Mogul GX Pro (či aké je to označenie, API SL)...je to 1,26 násobok, no ten Mogul je niekde inde...


u vás ešte majú Madit TurboPlus? ja ho už nikde nemôžem zohnať, náhrada má byť Mol Dynamic TurboPlus....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


27.9.08, 20:47
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
zbytky olejů Madit jsou ještě v krámech, poslední balení mé specifikace jsem u svého prodejce kupoval před měsícem :( jinak madit -> mol viz http://www.madit.sk/


28.9.08, 07:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Bydliště: Hľohovec
Příspěvek 
Takže motor som zložil nahodil do auta našroboval CHAPION filter a nalial 4 litre tohoto oleja. Potom som ešte šrobovakom "načerpal" oleja do kanálov a filtra (aby nešiel ten motor x sekund po štarte nasucho) nahodil som rozdelovač doladil a naštartoval.

Takže praktické skúsenosti
- Kontrolka mazania zhasínala už pri pootočení motorom, pri zohriatom aj rozhorúčavenom oleji začínala preblikávať až pri nejakých 200 - 250 ot/min.

teraz mám ale jeden problém

Istého dna som sa velmi ponahlal domov a asi 7 minut som valil na 4000 - 4700 ot/min. Po vyradeni kvaltu pred mestom sa rozsvietila kontrolka mazania a ja blbec nie aby som zhasol rychlo motor ja som mu trocha pridal aby zhasla :sick: a potom som spomalil a na 5ke som dobrzdoval motorom (pod 1500 ot stale svietila :cry:)

odvtedy len patálie - mazanie pri studenom štarte zhasína asi sekundu po naštartovaní a ked ten motor trochu rozpumpujem medzimesto tak potom na volnobeh preblikava mazanie

a ešte neviem či to s tým súvisí ale predtým to nerobilo - keď motor vytáčam po červené pásmo tak okolo 4700 ot dalej idu z motora take divne zvuky ako ked nejaky regal pada dole schodmi :lol: :?

asi som uplne odsral šály kluky ak sa nemylim ? je to tak ?

_________________
Draxo 105 L ... smädné kone :D
Šporhelt 120L - samochodné približovadlo Obrázek LPG


6.6.09, 09:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
MOLSO píše:
Istého dna som sa velmi ponahlal domov a asi 7 minut som valil na 4000 - 4700 ot/min. Po vyradeni kvaltu pred mestom sa rozsvietila kontrolka mazania a ja blbec nie aby som zhasol rychlo motor ja som mu trocha pridal aby zhasla :sick: a potom som spomalil a na 5ke som dobrzdoval motorom (pod 1500 ot stale svietila :cry:)

odvtedy len patálie - mazanie pri studenom štarte zhasína asi sekundu po naštartovaní a ked ten motor trochu rozpumpujem medzimesto tak potom na volnobeh preblikava mazanie

a ešte neviem či to s tým súvisí ale predtým to nerobilo - keď motor vytáčam po červené pásmo tak okolo 4700 ot dalej idu z motora take divne zvuky ako ked nejaky regal pada dole schodmi :lol: :?

asi som uplne odsral šály kluky ak sa nemylim ? je to tak ?


ťažko povedeť, ale ak idú s motora zvuky ako keď padá kovový regál dole schodmi :shock: niečo je zle, hlavne ak kontrolka do 1500 svieti, možno tie šálky, ale 4tis- 5tis ak má motor dobré chladenie pre neho nieje problém... myslím že rozborka ťa neminie...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.6.09, 12:49
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Mezi sacím košem a prsy máš těsnění?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.6.09, 13:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Njn, tu je to ťažko, asik bude veru rozborka...najprv spodok (vaňa + sací koš), potom vrch...

Ale do tých 4000 ot to ide úplne normálne, žiadne buchoty?

PS - si mal dať radšej ďalšiu topic...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.6.09, 16:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ferrari píše:
Njn, tu je to ťažko, asik bude veru rozborka...najprv spodok (vaňa + sací koš), potom vrch...

Ale do tých 4000 ot to ide úplne normálne, žiadne buchoty?

PS - si mal dať radšej ďalšiu topic...


žeby zaseknutý regulačný ventil tlaku oleja :?: ak tam bola nejaká nečistota a bol stále pootvorený tak časť oleja by išla stále nazad do vane a tlak pre mazanie by bol nedostatočný, ak sa zvýšia otáčky tlak a prietok oleja sa zvýši a mazanie je dostatočné... :roll:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.6.09, 18:21
Profil

Příspěvky: 198
Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
Příspěvek 
OK, samé chvály na superturbo, ale ja mám teraz Castrol Magnatec 5W-40 (2200km) - dali mi ho tam v servise a menil som po 15000km :oops: ( 5 L za 1000,-). Pri najbližšej výmene by som tam dal superturbo - ako na to, aby som to nedo... :?: Treba to niečim preplachnuť :?:

_________________
Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999


6.6.09, 19:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz