Alternator š105 35A vs. 55A ??
Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
kwiko píše: Semik zabudol ratat (alebo ja) . 2x55W pre 12V = 9,17A teoreticky vykon 42A je cez 500W
Semik nezabudol ratat
Šemik má 6 světel, čili 2x60W + 4x55W = 340W, pri 12V to je cca 30A
Co se týče toho 42A alternátoru, on to utáhne, ale ve vyšších otáčkách, na volnoběh v žádném případě, to má co dělat i ta 70A. Ovšem neviděl bych to nijak fatálně , během jízdy se aku dobije takže nic moc nehrozí.
Doporučuju k té 55A co chceš dávat dokoupit malou řemenici z alternátoru favorita (nová kolem 200kč, je cca o 1cm na průměru menší než u 742) a řemenici kliky z favorita, je o kousek větší než u 742.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
Naposledy upravil Šemik dne 19.9.08, 21:46, celkově upraveno 1
|
19.9.08, 14:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
87 by měla mít 55A altík, některé to mívaly. 35A určitě nemám. Ten 55A funguje i s tím mechanickým regulátorem, docela dlouho jsem na to jezdil a fungovalo to. Pro jistotu jsem ani neměřil jak to dobíjí ale fungovalo
|
19.9.08, 21:38 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Počkat, do 120 můžu použít řemenici z Favorita?
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
20.9.08, 09:48 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Petr105 píše: Počkat, do 120 můžu použít řemenici z Favorita?
áno, v pohode...
ja idem dávať do Fava 100vkovú, na dva kliňáky..
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.9.08, 10:35 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Petr105 píše: Počkat, do 120 můžu použít řemenici z Favorita?
Jak píše Michal, naprosto bez problémů.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
20.9.08, 12:01 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Jen pro jistotu, myslíme oba řemenici na klikovce? To by byla paráda... ta moje mi neustále odírá gufera a na zemi se nám válí komplet Fávo motor...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
20.9.08, 15:46 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jo, jak řemenice kliky tak alternátoru jde dát d 742
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
20.9.08, 17:41 |
|
|
LiMaK
Příspěvky: 205 Bydliště: Ostrava
|
55A mely LS a GLS vybavy, co ja vim, tak s klasickym skodovackym rele. Nebavme se samozrejme o alternatoru z favorita, ale tam uz nepasuje ani uchyceni, takze bys ho tam stene tak jednoduse nedal....takze klidne 55A altik pro skodu 120...dycky sem tak jezdil a jinej sem ani nedaval. A jak sem mel podezreni na rele, tak sem tam prdnul zase jakekoli skodovacke a nikdy sem nemel problem s dobijenim...
tusim ze 35A byl standartne, 42 se davala s vyhrevem a 55A zacali davat do uzovek LS GLS, mozna kvuli 4kulatejm svetlam ve predu (4xdalka), pozdeji se to preneslo aji na LS a GLS vybavy eMek
_________________ Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742
|
21.9.08, 04:03 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nejdříve byly jen 35A a 42A alternátory (42A měla LS a GLS), asi v roce 1978/9 se 35A přestal montovat úplně, potom (snad rok 1981) přišel 55A a ten se dával do GL, LS a GLS, ostatní modely měly samořejmě 42A. Od modelového roku 1987 se přestal montovat i 42A altík a veškeré modely měly 55A
A 55A by neměla mít mechanický regulátor, je to psáno i v Andrtovi.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.9.08, 07:51 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
Šemik píše: Ano, bude. Polovodičový regulátor je možné dát k libovolnému alternátoru, mechanické lze dát jen k 35A a 42A altíku
nebol náhodou rozdiel pri regleri pre 35 a 42 A a potom bol samostatny regler pre 50A altik ?
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
21.9.08, 10:26 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
v době alternátorů 35 a 42A bylo jen mechanické relé, od roku 1985 se dávalo jen elektronické (v té době se montovaly 42A a 55A alternátory)
Mechanické relé je možno použít pro 35A a 42A alternátory, elektronické je možno požít jak pro 35A tak 42A a u 55A je nutnost.
Elektronické má značnou výhodu v tom že se nemusí seřizovat, pro běžný provoz je daleko výhodnější.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.9.08, 10:30 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
>Šemik --> takže zoženiem polovodičove rele a možem menit altiky podla chute ? wau to tam potom nahodim hned 55A
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
21.9.08, 11:51 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ano
|
21.9.08, 16:14 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
cyz píše: 87 by měla mít 55A altík, některé to mívaly. 35A určitě nemám. Ten 55A funguje i s tím mechanickým regulátorem, docela dlouho jsem na to jezdil a fungovalo to. Pro jistotu jsem ani neměřil jak to dobíjí ale fungovalo
No, bratranec mal tiež nahodený 55A altík s mech. regulátorom a nešlo to ani náhodou...svetlá mu blikali a nedobíjalo to...
A Michal - k čomu chceš remenicu na dva remene?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.9.08, 17:27 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ferrari píše: A Michal - k čomu chceš remenicu na dva remene?
kôli klímakompresoru....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.9.08, 17:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|