Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 10:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Alternator š105 35A vs. 55A ?? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
kwiko píše:
Semik zabudol ratat (alebo ja) . 2x55W pre 12V = 9,17A
teoreticky vykon 42A je cez 500W


Semik nezabudol ratat :D

Šemik má 6 světel, čili 2x60W + 4x55W = 340W, pri 12V to je cca 30A :)

Co se týče toho 42A alternátoru, on to utáhne, ale ve vyšších otáčkách, na volnoběh v žádném případě, to má co dělat i ta 70A. Ovšem neviděl bych to nijak fatálně :lol:, během jízdy se aku dobije takže nic moc nehrozí.

Doporučuju k té 55A co chceš dávat dokoupit malou řemenici z alternátoru favorita (nová kolem 200kč, je cca o 1cm na průměru menší než u 742) a řemenici kliky z favorita, je o kousek větší než u 742. :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


Naposledy upravil Šemik dne 19.9.08, 21:46, celkově upraveno 1



19.9.08, 14:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
87 by měla mít 55A altík, některé to mívaly. 35A určitě nemám. Ten 55A funguje i s tím mechanickým regulátorem, docela dlouho jsem na to jezdil a fungovalo to. Pro jistotu jsem ani neměřil jak to dobíjí ale fungovalo :)


19.9.08, 21:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Počkat, do 120 můžu použít řemenici z Favorita?

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


20.9.08, 09:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Petr105 píše:
Počkat, do 120 můžu použít řemenici z Favorita?


áno, v pohode...

ja idem dávať do Fava 100vkovú, na dva kliňáky..

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.9.08, 10:35
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Petr105 píše:
Počkat, do 120 můžu použít řemenici z Favorita?


Jak píše Michal, naprosto bez problémů.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


20.9.08, 12:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Jen pro jistotu, myslíme oba řemenici na klikovce? To by byla paráda... ta moje mi neustále odírá gufera a na zemi se nám válí komplet Fávo motor... :D

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


20.9.08, 15:46
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jo, jak řemenice kliky tak alternátoru jde dát d 742 :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


20.9.08, 17:41
Profil

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
55A mely LS a GLS vybavy, co ja vim, tak s klasickym skodovackym rele. Nebavme se samozrejme o alternatoru z favorita, ale tam uz nepasuje ani uchyceni, takze bys ho tam stene tak jednoduse nedal....takze klidne 55A altik pro skodu 120...dycky sem tak jezdil a jinej sem ani nedaval. A jak sem mel podezreni na rele, tak sem tam prdnul zase jakekoli skodovacke a nikdy sem nemel problem s dobijenim...
tusim ze 35A byl standartne, 42 se davala s vyhrevem a 55A zacali davat do uzovek LS GLS, mozna kvuli 4kulatejm svetlam ve predu (4xdalka), pozdeji se to preneslo aji na LS a GLS vybavy eMek

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


21.9.08, 04:03
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nejdříve byly jen 35A a 42A alternátory (42A měla LS a GLS), asi v roce 1978/9 se 35A přestal montovat úplně, potom (snad rok 1981) přišel 55A a ten se dával do GL, LS a GLS, ostatní modely měly samořejmě 42A. Od modelového roku 1987 se přestal montovat i 42A altík a veškeré modely měly 55A :)

A 55A by neměla mít mechanický regulátor, je to psáno i v Andrtovi.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.9.08, 07:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Bydliště: Hľohovec
Příspěvek 
Šemik píše:
Ano, bude. Polovodičový regulátor je možné dát k libovolnému alternátoru, mechanické lze dát jen k 35A a 42A altíku :wink:


nebol náhodou rozdiel pri regleri pre 35 a 42 A a potom bol samostatny regler pre 50A altik ?

_________________
Draxo 105 L ... smädné kone :D
Šporhelt 120L - samochodné približovadlo Obrázek LPG


21.9.08, 10:26
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
v době alternátorů 35 a 42A bylo jen mechanické relé, od roku 1985 se dávalo jen elektronické (v té době se montovaly 42A a 55A alternátory)

Mechanické relé je možno použít pro 35A a 42A alternátory, elektronické je možno požít jak pro 35A tak 42A a u 55A je nutnost.

Elektronické má značnou výhodu v tom že se nemusí seřizovat, pro běžný provoz je daleko výhodnější.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.9.08, 10:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Bydliště: Hľohovec
Příspěvek 
>Šemik --> takže zoženiem polovodičove rele a možem menit altiky podla chute ? wau to tam potom nahodim hned 55A 8)

_________________
Draxo 105 L ... smädné kone :D
Šporhelt 120L - samochodné približovadlo Obrázek LPG


21.9.08, 11:51
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ano :)


21.9.08, 16:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
cyz píše:
87 by měla mít 55A altík, některé to mívaly. 35A určitě nemám. Ten 55A funguje i s tím mechanickým regulátorem, docela dlouho jsem na to jezdil a fungovalo to. Pro jistotu jsem ani neměřil jak to dobíjí ale fungovalo :)


No, bratranec mal tiež nahodený 55A altík s mech. regulátorom a nešlo to ani náhodou...svetlá mu blikali a nedobíjalo to...

A Michal - k čomu chceš remenicu na dva remene?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


21.9.08, 17:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ferrari píše:
A Michal - k čomu chceš remenicu na dva remene?


kôli klímakompresoru....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.9.08, 17:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz