jak nastavit rozdělovač co nejlíp ?
Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
JohnDeere píše: Sadra17 píše: já mam napsanejch 33.1 pozerám, že máš 120-ku v 105-kovom bloku, nevieš, napchám 130-ku do 120-kového bloku? možno k tomu raz dojde... jedine žeby som našiel niekde pohodený celý 130-kový motorček
bez vrtání bloku ne
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
27.10.06, 07:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Nejsem si tím úplně jistej, ale 130 u má jinak porovnaný vložky, takže mezi osami válců jsou stejný rozměry. U 105 a 120 je uprostřed mezera větší.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
27.10.06, 08:31 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Blok na 130 je zcela odlišný od 120. Š30 má jednotnou rozteč válců (86mm) na rozdíl od 105/120, kde je nejednotná rozteč...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.10.06, 10:17 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
JohnDeere píše: Sadra17 píše: já mam napsanejch 33.1 pozerám, že máš 120-ku v 105-kovom bloku, nevieš, napchám 130-ku do 120-kového bloku? možno k tomu raz dojde... jedine žeby som našiel niekde pohodený celý 130-kový motorček
zkus to tady http://skoda.stable.cz/cz/index.php?act ... 9&offset=0
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
27.10.06, 15:11 |
|
|
JohnDeere
Příspěvky: 180 Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
|
Sadra dik za odkaz
A tá hodnota z 0 na 100 momentálne 19s... ide zima.. takže teraz do toho nebudem vŕtať... motor ide krásne a dá sa povedať, že ma ešte nenechal v štychu.. okrem odpáleného odporu na palci rozdeľovača .. to bolo hneď 2 týždne po kúpe... a som nemohol prísť na to že čo to je:) som rozobral pol motora na chodníku... a nič... a pritom to bola taká blbosť
_________________ Š 125L r.v.89
|
28.10.06, 19:55 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
JohnDeere píše: Sadra17 píše: JohnDeere píše: 1-notka do 40km/h.. 2-ka do 70 a trojka do 100.. (predstih mám teraz približne 5° takže to počítam okolo 20s)... skúsim to tvýšiť a uvidím.... ináč 3-ku kľudne potiahnem do 110 keď to nechce ťahať do kopca.. 4-ku na rovinke aj do 130... a 5-ka končí asi okolo 150... pri miernom zjazde na diaľnici aj 160.. ale to sa už bojím.. nemám úplne v poriadku kolesá, čo je môj najbližší cieľ. s těma rychlosttma nekecá játo dělám taky tak kvuli zrychlení Dik Sadra17 samozrejme tak ale nechodím stále, niekedy keď sa ozaj neponáhľam a chcem si vychutnať pohodovú jazdu je tam 5-ka už pri 50-ke:) Ale ak sa trošku ponáhľaš a máš pred sebou nejaké 2-3 kamióny ktoré si to letia 80-90km/h tak ti neostane nič iné ako tam seknuť 3-ku a plyn pretlačiť až za podlahu:)))))) Minule som šiel plne naloženým autom (5 osôb a plný kufor) do Púchova a keď som chcel v 100-vke mierne do kopca predbiehať, lebo išiel predo mnou nejaký pako nič sa mi nepodarilo vymyslieť... ani 3-ka, ani 4-ka mi nepomohla... dal som smerovku, vyradil sa do protismeru... a o chvíľku som sa pekne zaradil s5 asi by to chcelo nejaký ten kilowatik naviac nie???.. kto vie koľko ich tam vôbec mám.. pochybujem že tých napísaných 37,5:)
Tie kW - preto som si dal Favo motor...
To vytáčanie - píšete tu, ako sa to dobre vytáča...2ka 70 km/h, 3ka 110 km/h...však to je normálne, to aj moja Š125...len taká otázka; mali ste možnosť jazdiť so Š110LS (110R)? Tam 2 ka hladko do 80 km/h (tak "nasilu" do 90 km/h), 3 ka v pohode 110-120 km/h (nasilu aj 130 Km/h)...a to má š110LS stály prevod 4,44...odhadujem 7000 ot na 2 ke pri 90 km/h; tak 6500 ot. pri 80 km/h...podotýkam origo karbec DDSR...
A John Deere...čo znamená, že nemáš v poriadku kolesá?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
29.10.06, 09:12 |
|
|
JohnDeere
Příspěvky: 180 Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
|
ferrari píše: A John Deere...čo znamená, že nemáš v poriadku kolesá?
Len to, že ich nemám poriadne vyvážené a pri niektorých rýchlostiach to riadne cítiť... idú teraz prezúvačky zimné na plecháče a potom letné na hliník.. all new... takže teraz len striedam kolesá čo mám doma asi 7 obudtých plecháčov.. každá pneu ináč opotrebovaná... takže to teraz s jazdením nepreháňam a tie 2 týždne, kým spadnú teploty vydržím
_________________ Š 125L r.v.89
|
29.10.06, 09:59 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Šemik píše: Blok na 130 je zcela odlišný od 120. Š30 má jednotnou rozteč válců (86mm) na rozdíl od 105/120, kde je nejednotná rozteč...
Podľa mňa by sa to s únosnými nákladmi dalo iba tak, že kľuka zostane 120 (neviem, čo životnosť), hlava zostane 120 (možno vyfrézovať väčšie spaľovacie priestory - ale budú malé ventily), len by sa museli vyfrézovať väčšie otvory v bloku na vložky(to neviem, či je priestorovo realizovateľné).
Lebo ako tu už bolo správne podotknuté, 130 má iné rozostupy valcov, kľuka má väčšie priemery ložísk, možno aj iné rozmiestnenie skrutiek hlavy...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
29.10.06, 10:37 |
|
|
Tomass
Příspěvky: 5
|
Tak jsem byl včera u známího a přes stroboskop, jsme teda hledali to nej. nastavení. Zkoušeli jsme to od 4 do 15 stupňů a postupně jsme s tim jezdili. Mezi 4 až 6 stupni byl motor docela tichej, ale moc se mu nechtěšlo zrychlovat, trvalo to fakt dlouho než se to dostalo na 100km/h, kolem 9-10 stupní to už bylo lepší a to znatelně, šel líp do otáček a má řezavější zvuk Ale ještě jsme to dali na těch 15, tam to už začalo mit fakt hustej zvuk, ale taky to víc klepalo. Takže 9stupňů nam přišlo jako dobrá hodnota. Jinak do toho normálně leju 95 oktan, schválně někdy zkusim 91 oktan, když už je na to ten motor stavěněj, je to přece jenom 135
jinak díky za rady
|
29.10.06, 12:04 |
|
|
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
jakou dělate udržbu rozdělovače??
|
29.10.06, 12:23 |
|
|
Tomass
Příspěvky: 5
|
Udržbu žadnou neprovádím, ale brzo si necham udělat repasi celýho rozdělovače, bude to za pár stovek
|
13.11.06, 19:55 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
NA TOHO TÝPKA SE 120CKOU S MOTOREM OCTAVIA 2.0 JSEM NARAZIL TAKY, KDYŽ JSEM SI OBJEDNÁVAL CENTRÁL A ELEKTRIKU NA OKNA. PTAL SE TAM, JESTLI DO 120CKY DOSTANE ELEKTRICKÝ STAHOVAČKY. A VYTAHOVAL SE JAKL VIETNAMSKÝ TRIČKO. JÁ UŽ DO MOJI 120CKY NASPAL DVACET LITRŮ, ALE MOTOR MÁM ZATÍM JEN LS.
DNESKA JSEM SEŘIZOVAL ROZDĚLOVAČ A PŘEDSTIH. POUŽÍVÁM K SEŘÍZENÍ STOBOSKOPICKOU LAMPU PŘI OHŘÁTÉM MOTORU NA PROVOZNÍ TEPLOTU A ODPOJENÉ HADIČCE PODTLAKU PŘI 1000 OTÁČKÁCH NASTAVUJU NA KLICE 12°, 1500ot /16°, 2000ot /26°, 3000ot /35°, 4000ot /40°. potom připojím podtlak a při 3000ot by měl být úhel 37°. Při měření stroboskopem je patrný rozptyl úhlu sepnutí + - 4° ve všech režimech. Pokud by rozptyl byl větší je potřeba rapasovat rozdělovač - někdy stačí jen vyměnit pružinky, membránu s pevný a pohyblivý kontakt.
Důležité je i občas překontrolovat odtrh na kontaktech na desce rozdělovače, postupně se obrušuje fíbr na kontaktu na postupně se zmenšuje odtrh. A hlavně občas namazat kapkou oleje na filc.
_________________ ___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW
|
14.11.06, 20:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|