Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 17:04



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 jak nastavit rozdělovač co nejlíp ? 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
JohnDeere píše:
Sadra17 píše:
já mam napsanejch 33.1 :lol:


pozerám, že máš 120-ku v 105-kovom bloku, nevieš, napchám 130-ku do 120-kového bloku? možno k tomu raz dojde... jedine žeby som našiel niekde pohodený celý 130-kový motorček :lol:


bez vrtání bloku ne

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


27.10.06, 07:52
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Nejsem si tím úplně jistej, ale 130 u má jinak porovnaný vložky, takže mezi osami válců jsou stejný rozměry. U 105 a 120 je uprostřed mezera větší.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


27.10.06, 08:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Blok na 130 je zcela odlišný od 120. Š30 má jednotnou rozteč válců (86mm) na rozdíl od 105/120, kde je nejednotná rozteč...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


27.10.06, 10:17
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
JohnDeere píše:
Sadra17 píše:
já mam napsanejch 33.1 :lol:


pozerám, že máš 120-ku v 105-kovom bloku, nevieš, napchám 130-ku do 120-kového bloku? možno k tomu raz dojde... jedine žeby som našiel niekde pohodený celý 130-kový motorček :lol:


zkus to tady http://skoda.stable.cz/cz/index.php?act ... 9&offset=0

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


27.10.06, 15:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 180
Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
Příspěvek 
Sadra dik za odkaz

A tá hodnota z 0 na 100 momentálne 19s... ide zima.. takže teraz do toho nebudem vŕtať... motor ide krásne a dá sa povedať, že ma ešte nenechal v štychu.. okrem odpáleného odporu na palci rozdeľovača .. to bolo hneď 2 týždne po kúpe... a som nemohol prísť na to že čo to je:) som rozobral pol motora na chodníku... a nič... a pritom to bola taká blbosť

_________________
Š 125L r.v.89


28.10.06, 19:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
JohnDeere píše:
Sadra17 píše:
JohnDeere píše:
1-notka do 40km/h.. 2-ka do 70 a trojka do 100.. (predstih mám teraz približne 5° takže to počítam okolo 20s)... skúsim to tvýšiť a uvidím.... ináč 3-ku kľudne potiahnem do 110 keď to nechce ťahať do kopca.. 4-ku na rovinke aj do 130... a 5-ka končí asi okolo 150... pri miernom zjazde na diaľnici aj 160.. ale to sa už bojím.. nemám úplne v poriadku kolesá, čo je môj najbližší cieľ.


s těma rychlosttma nekecá játo dělám taky tak kvuli zrychlení


Dik Sadra17 :wink: samozrejme tak ale nechodím stále, niekedy keď sa ozaj neponáhľam a chcem si vychutnať pohodovú jazdu je tam 5-ka už pri 50-ke:) Ale ak sa trošku ponáhľaš a máš pred sebou nejaké 2-3 kamióny ktoré si to letia 80-90km/h tak ti neostane nič iné ako tam seknuť 3-ku a plyn pretlačiť až za podlahu:))))))
Minule som šiel plne naloženým autom (5 osôb a plný kufor) do Púchova a keď som chcel v 100-vke mierne do kopca predbiehať, lebo išiel predo mnou nejaký pako nič sa mi nepodarilo vymyslieť... ani 3-ka, ani 4-ka mi nepomohla... dal som smerovku, vyradil sa do protismeru... a o chvíľku som sa pekne zaradil s5 :lol: asi by to chcelo nejaký ten kilowatik naviac nie???.. kto vie koľko ich tam vôbec mám.. pochybujem že tých napísaných 37,5:)


Tie kW - preto som si dal Favo motor...
To vytáčanie - píšete tu, ako sa to dobre vytáča...2ka 70 km/h, 3ka 110 km/h...však to je normálne, to aj moja Š125...len taká otázka; mali ste možnosť jazdiť so Š110LS (110R)? Tam 2 ka hladko do 80 km/h (tak "nasilu" do 90 km/h), 3 ka v pohode 110-120 km/h (nasilu aj 130 Km/h)...a to má š110LS stály prevod 4,44...odhadujem 7000 ot na 2 ke pri 90 km/h; tak 6500 ot. pri 80 km/h...podotýkam origo karbec DDSR...

A John Deere...čo znamená, že nemáš v poriadku kolesá?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


29.10.06, 09:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 180
Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
Příspěvek 
ferrari píše:

A John Deere...čo znamená, že nemáš v poriadku kolesá?


Len to, že ich nemám poriadne vyvážené a pri niektorých rýchlostiach to riadne cítiť... idú teraz prezúvačky zimné na plecháče a potom letné na hliník.. all new... takže teraz len striedam kolesá čo mám doma asi 7 obudtých plecháčov.. každá pneu ináč opotrebovaná... :lol: takže to teraz s jazdením nepreháňam a tie 2 týždne, kým spadnú teploty vydržím

_________________
Š 125L r.v.89


29.10.06, 09:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Šemik píše:
Blok na 130 je zcela odlišný od 120. Š30 má jednotnou rozteč válců (86mm) na rozdíl od 105/120, kde je nejednotná rozteč...


Podľa mňa by sa to s únosnými nákladmi dalo iba tak, že kľuka zostane 120 (neviem, čo životnosť), hlava zostane 120 (možno vyfrézovať väčšie spaľovacie priestory - ale budú malé ventily), len by sa museli vyfrézovať väčšie otvory v bloku na vložky(to neviem, či je priestorovo realizovateľné).

Lebo ako tu už bolo správne podotknuté, 130 má iné rozostupy valcov, kľuka má väčšie priemery ložísk, možno aj iné rozmiestnenie skrutiek hlavy...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


29.10.06, 10:37
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
Tak jsem byl včera u známího a přes stroboskop, jsme teda hledali to nej. nastavení. Zkoušeli jsme to od 4 do 15 stupňů a postupně jsme s tim jezdili. Mezi 4 až 6 stupni byl motor docela tichej, ale moc se mu nechtěšlo zrychlovat, trvalo to fakt dlouho než se to dostalo na 100km/h, kolem 9-10 stupní to už bylo lepší a to znatelně, šel líp do otáček a má řezavější zvuk :) Ale ještě jsme to dali na těch 15, tam to už začalo mit fakt hustej zvuk, ale taky to víc klepalo. Takže 9stupňů nam přišlo jako dobrá hodnota. Jinak do toho normálně leju 95 oktan, schválně někdy zkusim 91 oktan, když už je na to ten motor stavěněj, je to přece jenom 135

jinak díky za rady


29.10.06, 12:04
Profil

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek 
jakou dělate udržbu rozdělovače??


29.10.06, 12:23
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
Udržbu žadnou neprovádím, ale brzo si necham udělat repasi celýho rozdělovače, bude to za pár stovek


13.11.06, 19:55
Profil

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
NA TOHO TÝPKA SE 120CKOU S MOTOREM OCTAVIA 2.0 JSEM NARAZIL TAKY, KDYŽ JSEM SI OBJEDNÁVAL CENTRÁL A ELEKTRIKU NA OKNA. PTAL SE TAM, JESTLI DO 120CKY DOSTANE ELEKTRICKÝ STAHOVAČKY. A VYTAHOVAL SE JAKL VIETNAMSKÝ TRIČKO. JÁ UŽ DO MOJI 120CKY NASPAL DVACET LITRŮ, ALE MOTOR MÁM ZATÍM JEN LS.

DNESKA JSEM SEŘIZOVAL ROZDĚLOVAČ A PŘEDSTIH. POUŽÍVÁM K SEŘÍZENÍ STOBOSKOPICKOU LAMPU PŘI OHŘÁTÉM MOTORU NA PROVOZNÍ TEPLOTU A ODPOJENÉ HADIČCE PODTLAKU PŘI 1000 OTÁČKÁCH NASTAVUJU NA KLICE 12°, 1500ot /16°, 2000ot /26°, 3000ot /35°, 4000ot /40°. potom připojím podtlak a při 3000ot by měl být úhel 37°. Při měření stroboskopem je patrný rozptyl úhlu sepnutí + - 4° ve všech režimech. Pokud by rozptyl byl větší je potřeba rapasovat rozdělovač - někdy stačí jen vyměnit pružinky, membránu s pevný a pohyblivý kontakt.
Důležité je i občas překontrolovat odtrh na kontaktech na desce rozdělovače, postupně se obrušuje fíbr na kontaktu na postupně se zmenšuje odtrh. A hlavně občas namazat kapkou oleje na filc.

_________________
___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW


14.11.06, 20:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz