Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 21:24



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Motor Favo v Š742 - skúsenosti 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Motor Favo v Š742 - skúsenosti
Chcel by som vás poprosiť o podelenie sa s vlastnými skúsenosťami s motorom favo v Š742. Zaujímalo by ma nasledovné:
- akú máte nápravu/prevodovku/stály prevod
- akú vačku, aký karbec, ako ste nastavili karbec, ako sa to správa za studena
- akú máte spotrebu
- aké máte celkovo pocity
- aký máte predstih a aké zapaľovanie

Moje pocity:
Ja som si zamontoval Favo motor (kompr. pomer 9,7; vačka 254/254, odľahčený zotrvák o 0,8 kg, karbec Š130) najprv do otcovej šáde (vlčka, 5 kvlat, stály prevod 3,9); navzdory Wildovi - http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=1603-
som mal spotrebu 7-8 l/100 km, podľa mňa je tá prevodovka 3,9 na túto konšteláciu ťažká (napr. 5ka veľmi slabo ťahá, stačí malý kopček a už sa zadýcha) - http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=1603- inak je motor ale super živý, využiteľný je tak od 2000 ot, začne riadne ťahačť pri cca 3300 ot. ale končí pri 5000 ot (čo sa mi nepáči) - dá sa síce nasilu potiahnuť aj ďalej, nemá to ale význam
Potom som motor prehodil do mojej Š125 (5kvalt; 4,22 prevod; kyvka) - je to úplne niečo iné. 5ka ťahá pri citlivom plyne už od 70km/h, spotrebu som ešte nemeral, samozrejme hlučnosť je pri kyvke úplne iná (s tou vlečkou to bolo paráda - pri malom plyne tiché, pri plnom plyne krásny barytón - nemal som totiž nátrubok na filtri)
Za studena to dosť zdochýňa (ale nemám to ešte nastavené - je to len tak od oka). Čo mi najviac vadí, je akási výkonová diera, kt. je pri plnom pridaní plynu kdesi v str. otáčkach (neviem, či je slabá akceleračná pumpa, alebo sa neskoro otvára 2. komora)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


27.10.06, 20:45
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
náprava kyvná, převodovka 5q, poměr stále nevím, nejspíš 4,22
motor, je s kompresí kolem 12,5:1, setrvačník má něco ubraný
vačka je stejná myslím 248, karburátor 29 51(možno namontovat lekr), karburátor, nastavovali naposled na emsích,
za studena na LPG no problem, benzin na sytič chytí též
spotřeba, na lpg 8 - 12l lpg, benzín bude tak podobný
pocity 12 kw a zhruba 20nm, navíc musí bejt znát :lol:, na LPG, žádnou díru nemám, na benzín, ale když se točí tak 3500ot/min, problém odpadá
zapalováni, bezkontaktní, předstih si myslím, že v rozmezí standart

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


28.10.06, 07:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Máš aj ten motor zapísaný v TP?

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


28.10.06, 08:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
elegant píše:
Máš aj ten motor zapísaný v TP?

Ak sa pýtaš mňa, tak nie...neriešim to, jediný problém by podľa mňa mohol nastať pri STK...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


28.10.06, 10:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Dosť riskuješ. Ak ho tam najdu, tak budeš mať problémy. Tuším keď náhodou nabúraš, tak vtedy kontroluju aj motor.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


28.10.06, 15:33
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
elegant píše:
Dosť riskuješ. Ak ho tam najdu, tak budeš mať problémy. Tuším keď náhodou nabúraš, tak vtedy kontroluju aj motor.


musí doufat že nenabourá :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.10.06, 18:00
Profil ICQ

Příspěvky: 212
Bydliště: Praha, Ostrava
Příspěvek 
ferrari píše:
Ak sa pýtaš mňa, tak nie...neriešim to, jediný problém by podľa mňa mohol nastať pri STK...


Nemám to ověřené, nicméně pokud zaviníš nehodu, tvá pojišťovna nevyplatí poškozenému vzniklou škodu, resp. ji bude požadovat po tobě - tvé auto není technicky způsobilé. Takže pokud trefíš něco novějšího, pojišťovna tě sedře z kůže.


28.10.06, 19:12
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
je technicky způsobilé, legálně prošlo stk

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


28.10.06, 20:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
To, že prošlo nic neznamená. Můžou to říct žes to tam dal potom a nic nenadeláš. Jak je tam motor, co tam nepatří, tak je technicky nezpůsobilý.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


28.10.06, 20:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ja taky uvazuju o fa motoru. Kamos rikal ze se dneska muzou motory menit bez problemu. Akorata se nesmi menit mezi dieselem a benzinem. No nevim jesi je to pravda :?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


28.10.06, 20:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
není, záměnnost motorů je přesně vypsaná v tom cancu od škodovky, dostpným na vebu mdčr

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


28.10.06, 21:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Von asi mluvil o novejsich autech :(

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


28.10.06, 21:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Matthes píše:
Ja taky uvazuju o fa motoru. Kamos rikal ze se dneska muzou motory menit bez problemu. Akorata se nesmi menit mezi dieselem a benzinem. No nevim jesi je to pravda :?


motory můžeš měnit jenom stejnej typ :roll:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


29.10.06, 08:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
V SR je to tak, že motor je náhradný diel; číslo sa nikde neeviduje. Musí ale pasovať typ motora = v Š120 môže byť jedine motor 120. Žiadny diesel, benzín...presný typ.
Máte pravdu, relatívne dosť riskujem...lenže nedá sa žiť so 100% ným dodržiavaním zákonov...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


29.10.06, 09:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Nemáš motor evidovaný vo veľkom techničáku?!? (myslým ten starý)

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


29.10.06, 14:04
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz