Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja tu akceleračnú pumpičku určite vyradiť nechcem, a ten pedál akcerelátora na benzín ťažšie ide pri prudkom stlacení, určire to bude niečo s tou pumpičkou...
|
13.2.06, 21:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kybergreg
Příspěvky: 263
|
Jiří Čech píše: 4,5 litru ve městě se stosedmadvacítkou? :-) Jo, když Tě potáhnou na laně... A navíc překážíš provozu, protože rozjet se bez akcelerační pumpičky je fakt zážitek...:-)
4,5 litru byla spíš kombinovaná spotřeba (psal jsem "včetně jízd ve městě"). Před odpojením pumpičky to žralo 5,5 (taky kombinovaná) takže nevim, co se vám na spotřebě nezdá? Provozu jsme nepřekáželi, jak se s tím člověk naučil zacházet, tak se s tím dalo jezdit skoro normálně. Jedinej fór je v tom nesešlapovat plyn prudce, jinak je vše v pohodě.
|
14.2.06, 09:20 |
|
|
Mirek Svoboda
Příspěvky: 75 Bydliště: Praha
|
Co se tyka problemu s LPG, nejlepsi zdroj informaci je pro mne konference na pandore.
Pokud vim, tak BRC je o neco lepsi nez Lovato/Lovtec. Lepsi je predevsim kvalita opracovani a nektere konstrukcni detaily. Na spotrebu ma vliv hlavne spravne nastaveni motoru, dale spravne nastaveni LPG zarizeni a jeho stav. Pokud mate ztvrdle membrany v reduktoru, tak se podtlak v kombinaci s karburatorem neda poradne nastavit. Je dulezite mit v poradku zapalovani a cisty vzduchovy filtr, LPG je na to citlive. Predstih je u 135 dobre zvednout orientacne o 5 stupnu, nejlepe pod hranici detonacniho spalovani (klepani ventilu) a pak musite tankovat benzin s oktanovym cislem 95. Nejlepsi je zvysit kompresni pomer na uroven 136. Obecne se LPG v aute s vyssim kompresnim pomerem lepe vyuzije a spotreba je mensi. Pokud Vas kus reduktoru (splynovace, takova kulata kovova vec) neni extremne nepovedeny, tak bych spotrebu nesvadel na Lovato/Lovtec. Kdyz nemam dobre serizeny motor a LPG zarizeni, take jezdim za 11-12L (favo 135, rv90, karburator, BRC).
|
14.2.06, 09:49 |
|
|
Návštěvník
|
s tým kompresným pomerom je to zaujímavé, buď vymeniť piesty za ploché, alebo jednoduchšie znížiť hlavu. vlastne prerobiť motor 135 na 136, to znamená ešte vymeniť vačku... nie že by som to neprijal, ale oplatí sa to? ja som okrem toho karburátora vymenil a nastavil všetko čo sa dalo, filtre, rozvody, sviečky, predzápal, rozdelovač... a spotreba stále vysoká, na LPG pri dobre nastavenom motore bu mala byť spotreba cca o 1l viac ako na benzín, takže spotreba 11-12 je takmer dvojnásobná...
|
14.2.06, 18:05 |
|
|
Mirek Svoboda
Příspěvky: 75 Bydliště: Praha
|
Vyplati se snizit hlavu. Zvlast pokud ji mate stejne dole napr. kvuli vymene tesneni a nechavate ji zarovnavat (coz je vhodne), tak ubrat o par desetin milimetru vic uz neni problem.
|
14.2.06, 21:46 |
|
|
Návštěvník
|
spotřeba lpg
pokud máš velkou spotřebu lpg i po seřízeném motoru,takje zrada někde v zařízení.lovtek vykazuje jistou míru poruchovosti,ale i ten musí jezdit.záleží na tom jak se vše zkombinuje.pošli mi zprávu a ,,dáme to do pořádku"/info@autanaplyn.cz/.Ten e-mail je pro všechny ktří mají potíže a chtějí pomoci.není pravda že lovato je horší než brc nebo naopak.lovtek je český výrobek ale převzaté jméno z itálie.hodně ůspěchů s lpg. Jiří
|
17.2.06, 19:12 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Kybergreg píše: Jiří Čech píše: 4,5 litru ve městě se stosedmadvacítkou? Jo, když Tě potáhnou na laně... A navíc překážíš provozu, protože rozjet se bez akcelerační pumpičky je fakt zážitek... 4,5 litru byla spíš kombinovaná spotřeba (psal jsem "včetně jízd ve městě"). Před odpojením pumpičky to žralo 5,5 (taky kombinovaná) takže nevim, co se vám na spotřebě nezdá? Provozu jsme nepřekáželi, jak se s tím člověk naučil zacházet, tak se s tím dalo jezdit skoro normálně. Jedinej fór je v tom nesešlapovat plyn prudce, jinak je vše v pohodě.
Kombinovaná spotřeba s pumpičkou i bez ní není pravda, to auto docela znám, za 4,5 litru se s ním rozumně jezdit nedá.
_________________ J.
|
25.2.06, 18:28 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
michalkatka píše: ja tu akceleračnú pumpičku určite vyradiť nechcem, a ten pedál akcerelátora na benzín ťažšie ide pri prudkom stlacení, určire to bude niečo s tou pumpičkou...
Nebude, protože se stláčí přes pružinu tak jako tak... Něco se Ti zdá, tam nemůže být žádný rozdíl v síle stlačování pedálu jenom proto, že jedeš na benzín...
_________________ J.
|
25.2.06, 18:30 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja som si ani neuvedomoval na aké palivo idem, iba ak som viac stlačil "plyn", zdalo sa mi to iné... ale teraz to už nemusím riešiť, vymenil som všetko čo sa dalo ( tesnenie hlava/sanie/výfuk, sanie/karbec... ) potom sa v Škoda auto a. s., dve hodiny trápili na sonde nastaviť karburátor a komplet motor. taraz je to ok aj na LPG aj na benzín, inak trocha "falošného" vzduchu mi to nasávalo aj na podtlakovom ovládaní splyňovača LPG, ( do sacieho potrubia je navŕtaná násada na hadičku do splyňovača, hadička teplom stvrdla a už netesnila dobre ).
|
25.2.06, 20:56 |
|
|
Kybergreg
Příspěvky: 263
|
Jiří Čech píše: Kybergreg píše: Jiří Čech píše: 4,5 litru ve městě se stosedmadvacítkou? :-) Jo, když Tě potáhnou na laně... A navíc překážíš provozu, protože rozjet se bez akcelerační pumpičky je fakt zážitek...:-) 4,5 litru byla spíš kombinovaná spotřeba (psal jsem "včetně jízd ve městě"). Před odpojením pumpičky to žralo 5,5 (taky kombinovaná) takže nevim, co se vám na spotřebě nezdá? Provozu jsme nepřekáželi, jak se s tím člověk naučil zacházet, tak se s tím dalo jezdit skoro normálně. Jedinej fór je v tom nesešlapovat plyn prudce, jinak je vše v pohodě. Kombinovaná spotřeba s pumpičkou i bez ní není pravda, to auto docela znám, za 4,5 litru se s ním rozumně jezdit nedá.
No, my jsme s ním najezdili nějakých 20 tisíc km, takže vím, o čem píšu. Při úsporné (ale ne zdržovací) jízdě byla spotřeba taková, jak jsem napsal. Koneckonců ten devítistovkovej motor v tak lehkým autíčku ani moc žrát nemůže.
|
27.2.06, 10:13 |
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
No nevím, nevím. Za 4,5 litru zdaleka nejezdila ani o mnoho lehčí šestistovka...
|
27.2.06, 10:35 |
|
|
Oldřich Starý
Příspěvky: 51 Bydliště: Písek
|
BRC x LOVTEC
Co se týče sporu BRC x LOVTEC, tak já jsem slyšel na BRC nepublikovatelné výrazy, tak jsem si nechal dát do Š 105 LOVTEC. Ze začátku, když jsem prudce přidal plyn při nižších otáčkách motoru ( 45 km/h na 4.rychlost) tak to chcíplo a chytlo, když jsem ho zase ubral. Teď už je klid a jel jsem s tím do Maďarska za 7,8 l/100 km. Je fakt, že převážně po dálnici, ale stejně dobrý, ne?
|
27.2.06, 14:10 |
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
To je teda odvaha, jezdit tímhle takhle daleko...
|
27.2.06, 21:41 |
|
|
krf
|
lovato
Na Favoritu máme lovato. Jde o facko s karbem r.v. 1990 a pri dálkové jízde s LPG se dostanu pod 8 litrů v pohodě... Asi ti to nekde utika
|
2.3.06, 14:37 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: lovato
krf píše: Na Favoritu máme lovato. Jde o facko s karbem r.v. 1990 a pri dálkové jízde s LPG se dostanu pod 8 litrů v pohodě... Asi ti to nekde utika
( podotýkam že mám Lovtec ) urobil som takú malú generálku karbeca, nastavenie motora na sonde, pretesnenie sania... a uvidím či to pomohlo... predzápal 10°, tlaky vo všetkých valcoch okolo 10, voľnobeh, zmes atď... ( konečne som si namontoval centrál na DO, ale to je do inej témy )...
|
2.3.06, 15:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|