Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.9.24, 17:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Jaké LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja tu akceleračnú pumpičku určite vyradiť nechcem, a ten pedál akcerelátora na benzín ťažšie ide pri prudkom stlacení, určire to bude niečo s tou pumpičkou...


13.2.06, 21:14
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 263
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
4,5 litru ve městě se stosedmadvacítkou? :-) Jo, když Tě potáhnou na laně... A navíc překážíš provozu, protože rozjet se bez akcelerační pumpičky je fakt zážitek...:-)

4,5 litru byla spíš kombinovaná spotřeba (psal jsem "včetně jízd ve městě"). Před odpojením pumpičky to žralo 5,5 (taky kombinovaná) takže nevim, co se vám na spotřebě nezdá? Provozu jsme nepřekáželi, jak se s tím člověk naučil zacházet, tak se s tím dalo jezdit skoro normálně. Jedinej fór je v tom nesešlapovat plyn prudce, jinak je vše v pohodě.


14.2.06, 09:20
Profil

Příspěvky: 75
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Co se tyka problemu s LPG, nejlepsi zdroj informaci je pro mne konference na pandore.
Pokud vim, tak BRC je o neco lepsi nez Lovato/Lovtec. Lepsi je predevsim kvalita opracovani a nektere konstrukcni detaily. Na spotrebu ma vliv hlavne spravne nastaveni motoru, dale spravne nastaveni LPG zarizeni a jeho stav. Pokud mate ztvrdle membrany v reduktoru, tak se podtlak v kombinaci s karburatorem neda poradne nastavit. Je dulezite mit v poradku zapalovani a cisty vzduchovy filtr, LPG je na to citlive. Predstih je u 135 dobre zvednout orientacne o 5 stupnu, nejlepe pod hranici detonacniho spalovani (klepani ventilu) a pak musite tankovat benzin s oktanovym cislem 95. Nejlepsi je zvysit kompresni pomer na uroven 136. Obecne se LPG v aute s vyssim kompresnim pomerem lepe vyuzije a spotreba je mensi. Pokud Vas kus reduktoru (splynovace, takova kulata kovova vec) neni extremne nepovedeny, tak bych spotrebu nesvadel na Lovato/Lovtec. Kdyz nemam dobre serizeny motor a LPG zarizeni, take jezdim za 11-12L (favo 135, rv90, karburator, BRC).


14.2.06, 09:49
Profil ICQ
Příspěvek 
s tým kompresným pomerom je to zaujímavé, buď vymeniť piesty za ploché, alebo jednoduchšie znížiť hlavu. vlastne prerobiť motor 135 na 136, to znamená ešte vymeniť vačku... nie že by som to neprijal, ale oplatí sa to? ja som okrem toho karburátora vymenil a nastavil všetko čo sa dalo, filtre, rozvody, sviečky, predzápal, rozdelovač... a spotreba stále vysoká, na LPG pri dobre nastavenom motore bu mala byť spotreba cca o 1l viac ako na benzín, takže spotreba 11-12 je takmer dvojnásobná...


14.2.06, 18:05

Příspěvky: 75
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Vyplati se snizit hlavu. Zvlast pokud ji mate stejne dole napr. kvuli vymene tesneni a nechavate ji zarovnavat (coz je vhodne), tak ubrat o par desetin milimetru vic uz neni problem.


14.2.06, 21:46
Profil ICQ
Příspěvek spotřeba lpg
pokud máš velkou spotřebu lpg i po seřízeném motoru,takje zrada někde v zařízení.lovtek vykazuje jistou míru poruchovosti,ale i ten musí jezdit.záleží na tom jak se vše zkombinuje.pošli mi zprávu a ,,dáme to do pořádku"/info@autanaplyn.cz/.Ten e-mail je pro všechny ktří mají potíže a chtějí pomoci.není pravda že lovato je horší než brc nebo naopak.lovtek je český výrobek ale převzaté jméno z itálie.hodně ůspěchů s lpg. Jiří


17.2.06, 19:12
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Kybergreg píše:
Jiří Čech píše:
4,5 litru ve městě se stosedmadvacítkou? :-) Jo, když Tě potáhnou na laně... A navíc překážíš provozu, protože rozjet se bez akcelerační pumpičky je fakt zážitek...:-)

4,5 litru byla spíš kombinovaná spotřeba (psal jsem "včetně jízd ve městě"). Před odpojením pumpičky to žralo 5,5 (taky kombinovaná) takže nevim, co se vám na spotřebě nezdá? Provozu jsme nepřekáželi, jak se s tím člověk naučil zacházet, tak se s tím dalo jezdit skoro normálně. Jedinej fór je v tom nesešlapovat plyn prudce, jinak je vše v pohodě.


Kombinovaná spotřeba s pumpičkou i bez ní není pravda, to auto docela znám, za 4,5 litru se s ním rozumně jezdit nedá.

_________________
J.


25.2.06, 18:28
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
michalkatka píše:
ja tu akceleračnú pumpičku určite vyradiť nechcem, a ten pedál akcerelátora na benzín ťažšie ide pri prudkom stlacení, určire to bude niečo s tou pumpičkou...


Nebude, protože se stláčí přes pružinu tak jako tak... :-) Něco se Ti zdá, tam nemůže být žádný rozdíl v síle stlačování pedálu jenom proto, že jedeš na benzín...

_________________
J.


25.2.06, 18:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja som si ani neuvedomoval na aké palivo idem, iba ak som viac stlačil "plyn", zdalo sa mi to iné... ale teraz to už nemusím riešiť, vymenil som všetko čo sa dalo ( tesnenie hlava/sanie/výfuk, sanie/karbec... ) potom sa v Škoda auto a. s., dve hodiny trápili na sonde nastaviť karburátor a komplet motor. taraz je to ok aj na LPG aj na benzín, inak trocha "falošného" vzduchu mi to nasávalo aj na podtlakovom ovládaní splyňovača LPG, ( do sacieho potrubia je navŕtaná násada na hadičku do splyňovača, hadička teplom stvrdla a už netesnila dobre ).


25.2.06, 20:56
Profil

Příspěvky: 263
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
Kybergreg píše:
Jiří Čech píše:
4,5 litru ve městě se stosedmadvacítkou? :-) Jo, když Tě potáhnou na laně... A navíc překážíš provozu, protože rozjet se bez akcelerační pumpičky je fakt zážitek...:-)

4,5 litru byla spíš kombinovaná spotřeba (psal jsem "včetně jízd ve městě"). Před odpojením pumpičky to žralo 5,5 (taky kombinovaná) takže nevim, co se vám na spotřebě nezdá? Provozu jsme nepřekáželi, jak se s tím člověk naučil zacházet, tak se s tím dalo jezdit skoro normálně. Jedinej fór je v tom nesešlapovat plyn prudce, jinak je vše v pohodě.


Kombinovaná spotřeba s pumpičkou i bez ní není pravda, to auto docela znám, za 4,5 litru se s ním rozumně jezdit nedá.

No, my jsme s ním najezdili nějakých 20 tisíc km, takže vím, o čem píšu. Při úsporné (ale ne zdržovací) jízdě byla spotřeba taková, jak jsem napsal. Koneckonců ten devítistovkovej motor v tak lehkým autíčku ani moc žrát nemůže.


27.2.06, 10:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 286
Bydliště: ČR
Příspěvek 
No nevím, nevím. Za 4,5 litru zdaleka nejezdila ani o mnoho lehčí šestistovka...


27.2.06, 10:35
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 51
Bydliště: Písek
Příspěvek BRC x LOVTEC
Co se týče sporu BRC x LOVTEC, tak já jsem slyšel na BRC nepublikovatelné výrazy, tak jsem si nechal dát do Š 105 LOVTEC. Ze začátku, když jsem prudce přidal plyn při nižších otáčkách motoru ( 45 km/h na 4.rychlost) tak to chcíplo a chytlo, když jsem ho zase ubral. Teď už je klid a jel jsem s tím do Maďarska za 7,8 l/100 km. Je fakt, že převážně po dálnici, ale stejně dobrý, ne? 8)


27.2.06, 14:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 286
Bydliště: ČR
Příspěvek 
To je teda odvaha, jezdit tímhle takhle daleko... :D


27.2.06, 21:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek lovato
Na Favoritu máme lovato. Jde o facko s karbem r.v. 1990 a pri dálkové jízde s LPG se dostanu pod 8 litrů v pohodě... Asi ti to nekde utika :-D


2.3.06, 14:37
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: lovato
krf píše:
Na Favoritu máme lovato. Jde o facko s karbem r.v. 1990 a pri dálkové jízde s LPG se dostanu pod 8 litrů v pohodě... Asi ti to nekde utika :-D


( podotýkam že mám Lovtec ) urobil som takú malú generálku karbeca, nastavenie motora na sonde, pretesnenie sania... a uvidím či to pomohlo... predzápal 10°, tlaky vo všetkých valcoch okolo 10, voľnobeh, zmes atď... ( konečne som si namontoval centrál na DO, ale to je do inej témy )...


2.3.06, 15:17
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz