|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
odvzdušnění chladící soustavy
Autor |
Zpráva |
M3Power
|
odvzdušnění chladící soustavy
Zeptám se jako naprostá LAMA - při odvzdušnění chladící soustavy tím ventilem v prostoru kufru má být ta nádržka co se do ní leje voda (v motoru) zavřená, nebo otevřená ?? Dolíval jsem Fridex a nějak jsem to zavzdušnil a netopím
Díky moc X za radu ... prosím rychle, nebo zmrznu
|
3.11.06, 13:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Řekl bych, že je to naprosto jedno, protože víčko by mělo mít podtlakový ventil (aspoň ty novější). Já bych to dělal s otevřenou.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
3.11.06, 13:36 |
|
|
jarousch
Příspěvky: 109 Bydliště: Jirkov
|
a já bych řekl, že lepší je to víčko zavírat, protože pak se okruh více natlakuje a případné vzduchové bubliny rychleji putuji k nejvyssimu mistu okruhu a tim je odvzdusnovací ventil.
Ale kdo by to furt zavíral, pak otvíral a doléval. Jde to i s otevřenou expanzkou, protože jsem to tak dělal vždy. Moje auto je toho důkazem, 30.000 km od GO motoru bez vyvření mluví za sebe.
ALE HLAVNÍ JE MÍT OTEVŘENÉ TOPENÍ
_________________ zemitě červená 8630 120LS 262°/262°/6,6mm příčňák 120LS/A 5Q 4,22 4P kopretiny 13" 165/70
|
3.11.06, 14:00 |
|
|
M3Power
|
jarousch píše: a já bych řekl, že lepší je to víčko zavírat, protože pak se okruh více natlakuje a případné vzduchové bubliny rychleji putuji k nejvyssimu mistu okruhu a tim je odvzdusnovací ventil. Ale kdo by to furt zavíral, pak otvíral a doléval. Jde to i s otevřenou expanzkou, protože jsem to tak dělal vždy. Moje auto je toho důkazem, 30.000 km od GO motoru bez vyvření mluví za sebe. ALE HLAVNÍ JE MÍT OTEVŘENÉ TOPENÍ
Otevřené topení ?? to znamená co ?
|
3.11.06, 14:31 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Nastavis kurenie na plny vykon, postavis auto tak aby predok bol nizsie ako zadok - staci malo, otvoris expanzku a nastartujes motor. Na odvzdusnovaci ventil das hadicku a zvedies do pet flase. Priebezne doplnas expanzku a ides.
|
3.11.06, 14:37 |
|
|
M3Power
|
Peter50kw píše: Nastavis kurenie na plny vykon, postavis auto tak aby predok bol nizsie ako zadok - staci malo, otvoris expanzku a nastartujes motor. Na odvzdusnovaci ventil das hadicku a zvedies do pet flase. Priebezne doplnas expanzku a ides.
Já ale nekouřím ... jo, tohle zní dobře ... jdu shánět hadičku
|
3.11.06, 14:41 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Mužeš to dělat i bez hadičky a pet flašky, otevřeš ventil, dáš do pusy a cucneš. Ochutnáš sice fridex ale je to rychlý
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.11.06, 17:12 |
|
|
tomkej
Příspěvky: 22 Bydliště: Havířov
|
Mě se osvědčil postup zde již prezentován: auto na rovině nebo čumákem mírně nahoru (celkem logicky, aby vzduch šel k nejvyššímu bodu chladící soustavy, což je odvzdušňovací ventil v kufru), systém natlakovat pumpičkou,či kompresorem asi tak na 0,8 bar a odvzdušnit a to tak, že zneprůchodníme hadici (zlomíme hadici nebo ji chytneme kombinačkami) mezi chladičem a odvzdušňovacím ventilem (odvzdušníme topení), povolíme ventil, až teče voda bez bublin, pak zneprůchodníme hadici mezi topením (topení musí být otevřeno) a ventilem (odvzdušníme chladič) a povolíme ventil, až teče voda bez bublin, vypustíme vzduch, dolijeme vodu uzavřeme nádobku a je to . . . . . .
|
5.11.06, 22:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|