Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 11.11.24, 03:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 odvzdušnění chladící soustavy 
Autor Zpráva
Příspěvek odvzdušnění chladící soustavy
Zeptám se jako naprostá LAMA - při odvzdušnění chladící soustavy tím ventilem v prostoru kufru má být ta nádržka co se do ní leje voda (v motoru) zavřená, nebo otevřená ?? Dolíval jsem Fridex a nějak jsem to zavzdušnil a netopím :oops: :lol:

Díky moc X za radu ... prosím rychle, nebo zmrznu :lol:


3.11.06, 13:16
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Řekl bych, že je to naprosto jedno, protože víčko by mělo mít podtlakový ventil (aspoň ty novější). Já bych to dělal s otevřenou.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


3.11.06, 13:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 109
Bydliště: Jirkov
Příspěvek 
a já bych řekl, že lepší je to víčko zavírat, protože pak se okruh více natlakuje a případné vzduchové bubliny rychleji putuji k nejvyssimu mistu okruhu a tim je odvzdusnovací ventil.
Ale kdo by to furt zavíral, pak otvíral a doléval. Jde to i s otevřenou expanzkou, protože jsem to tak dělal vždy. Moje auto je toho důkazem, 30.000 km od GO motoru bez vyvření mluví za sebe.

ALE HLAVNÍ JE MÍT OTEVŘENÉ TOPENÍ :!: :!:

_________________
zemitě červená 8630
120LS 262°/262°/6,6mm příčňák 120LS/A
5Q 4,22
4P
kopretiny 13" 165/70


3.11.06, 14:00
Profil
Příspěvek 
jarousch píše:
a já bych řekl, že lepší je to víčko zavírat, protože pak se okruh více natlakuje a případné vzduchové bubliny rychleji putuji k nejvyssimu mistu okruhu a tim je odvzdusnovací ventil.
Ale kdo by to furt zavíral, pak otvíral a doléval. Jde to i s otevřenou expanzkou, protože jsem to tak dělal vždy. Moje auto je toho důkazem, 30.000 km od GO motoru bez vyvření mluví za sebe.

ALE HLAVNÍ JE MÍT OTEVŘENÉ TOPENÍ :!: :!:


Otevřené topení ?? to znamená co ?


3.11.06, 14:31
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Nastavis kurenie na plny vykon, postavis auto tak aby predok bol nizsie ako zadok - staci malo, otvoris expanzku a nastartujes motor. Na odvzdusnovaci ventil das hadicku a zvedies do pet flase. Priebezne doplnas expanzku a ides.


3.11.06, 14:37
Profil
Příspěvek 
Peter50kw píše:
Nastavis kurenie na plny vykon, postavis auto tak aby predok bol nizsie ako zadok - staci malo, otvoris expanzku a nastartujes motor. Na odvzdusnovaci ventil das hadicku a zvedies do pet flase. Priebezne doplnas expanzku a ides.


Já ale nekouřím :lol: ... jo, tohle zní dobře ... jdu shánět hadičku :)


3.11.06, 14:41

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Mužeš to dělat i bez hadičky a pet flašky, otevřeš ventil, dáš do pusy a cucneš. Ochutnáš sice fridex ale je to rychlý

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


3.11.06, 17:12
Profil

Příspěvky: 22
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Mě se osvědčil postup zde již prezentován: auto na rovině nebo čumákem mírně nahoru (celkem logicky, aby vzduch šel k nejvyššímu bodu chladící soustavy, což je odvzdušňovací ventil v kufru), systém natlakovat pumpičkou,či kompresorem asi tak na 0,8 bar a odvzdušnit a to tak, že zneprůchodníme hadici (zlomíme hadici nebo ji chytneme kombinačkami) mezi chladičem a odvzdušňovacím ventilem (odvzdušníme topení), povolíme ventil, až teče voda bez bublin, pak zneprůchodníme hadici mezi topením (topení musí být otevřeno) a ventilem (odvzdušníme chladič) a povolíme ventil, až teče voda bez bublin, vypustíme vzduch, dolijeme vodu uzavřeme nádobku a je to . . . . . . :wink:


5.11.06, 22:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz