Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 21:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Výměna chladící kapaliny-odvzdušnění 
Autor Zpráva

Příspěvky: 206
Příspěvek Výměna chladící kapaliny-odvzdušnění
Zdravím potřebuju chytré rady a tipy na výměnu kapaliny a odvzdušnění chl.soustavy u škodovky 120.ještě sem to nedělal a chvi kompletně vyměnit kapalinu...fridex mám a destilku taky jak dál??díky


14.10.08, 14:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Na tom celkem nic není... Otevřeš naplno topení, odvzduš. ventil a víčko kapaliny... Vzadu povolíš hadici (auto trochu z kopce a zahřátý...) A je to venku... Nebo pokud chceš tak jak se to má, tak je tam vypouštěcí šroub na bloku, potrubí... V Andrtovi se říká, že vypustíš jen něco kolem 80 procent, tak s tim počítej při plnění...
Plníš v pohodě, zavřeš všechny výtoky, necháš otevřený topení a odvzduš. ventyl a leješ... Když dosáhneš maxima, vše zavřeš, chvíli pustíš motor a zase doleješ... Pak odvzdušníš, tj. necháš běžet, otevřeš odvzuš. ventyl a čekáš, až z něj poteče jen voda, pak ho zavřeš... Doleješ... Snad jsem nic nezapomněl :)

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


14.10.08, 14:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
proč zahřát motor? To není olej

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


14.10.08, 14:31
Profil

Příspěvky: 206
Příspěvek 
Díky myslím že tohle zvládnu;)


14.10.08, 14:32
Profil

Příspěvky: 206
Příspěvek 
Jo a ještě něco kde přesně najdu teny vypouštěcí ventil?


14.10.08, 14:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
MATTESS píše:
proč zahřát motor? To není olej

Vím, vím, no, možná je to blbost, ale proč to vypouštět studený, když můžeš teplý... třeba vyteče i nějakej bordel navíc? Fakt nevím, ale přijde mi to lepší...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


14.10.08, 14:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Ventyl je na hadici co vede pod kapotou vepředu... U nádobky na ostřik. kapalinu...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


14.10.08, 14:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
Jejj on se neptal na ventil na odvzdusneni ale na vyposteci sroub...

Aby jsi vypustil co nejvice vody tak na trubkach co vedou od motoru dopredu tak za prevodovkou jsou na kazde z nich sroubky. temi vypustis nejvice vody z motoru :idea:


14.10.08, 15:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
MATTESS píše:
proč zahřát motor? To není olej
Aby si v tý zimě ohřál pazoury...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


14.10.08, 15:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Petr105 píše:
Vím, vím, no, možná je to blbost, ale proč to vypouštět studený, když můžeš teplý... třeba vyteče i nějakej bordel navíc? Fakt nevím, ale přijde mi to lepší...

Pak ale musíš nalít teplou kapalinu, ne studenou. V mezním případě to odsere hlava. Osobně bych to dělal na studeným motoru a na rovině

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


14.10.08, 15:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Přesně jako MATTESS rozhodně studený, zbytečně by se namáhalo těsnění, vložky a vůbec celý motor při tak drastické změně teplot.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


14.10.08, 15:29
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Pravda, z tohodle hlediska je lepší vypouštět za studena...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


14.10.08, 16:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
trady píše:
Jejj on se neptal na ventil na odvzdusneni ale na vyposteci sroub...

Aby jsi vypustil co nejvice vody tak na trubkach co vedou od motoru dopredu tak za prevodovkou jsou na kazde z nich sroubky. temi vypustis nejvice vody z motoru :idea:

Jejda, to jsem se překouk :shock:

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


14.10.08, 16:32
Profil

Příspěvky: 206
Příspěvek 
No tak sem vymenil starou rezavou sračku za novou destilku z kapalinou za 400/3l...tak nejak sem to navickrat odvzdusnil a uz to i topi ale nic moc jeste to bude chtit odvzdusnit vicekrat..prej je lepsi odvzdusnovat cumakem do kopce (samozrejme ze zapnutym motorem) a otevrenou expanzkou..je to pravda ??jeste sem ale nedocilil plynuleho proudu vody z toho odvzdusnovaciho kohoutu..co je potreba jeste udelat? :shock:


14.10.08, 17:24
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Expanzka musí být zavřená.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.10.08, 17:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz