Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 21:36



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Netopí.... 
Autor Zpráva

Příspěvky: 206
Příspěvek Netopí....
zdarec moje Garde i po odvzdusnení porad nejak netopi :cry: jen slabe??co mam jeste udelat?


17.10.08, 10:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek Re: Netopí....
Davulus píše:
zdarec moje Garde i po odvzdusnení porad nejak netopi :cry: jen slabe??co mam jeste udelat?


jak mas stary radiator v topeni (vlozku). Muze to byt zanesene kotelnim kamenem. Resil sem ten samy problem,po vymene radiatoru /dal sem nejakou cinu/ je v aute jak v saune.

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


17.10.08, 10:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek Re: Netopí....
ondra120 píše:
Davulus píše:
zdarec moje Garde i po odvzdusnení porad nejak netopi :cry: jen slabe??co mam jeste udelat?


jak mas stary radiator v topeni (vlozku). Muze to byt zanesene kotelnim kamenem. Resil sem ten samy problem,po vymene radiatoru /dal sem nejakou cinu/ je v aute jak v saune.
fuj cina , staci to vycistit . ja som to cistil kyselinou HCl . ale pomoze aj Fixinela , ocot , ?Calgon? . po tejto uprave nepouzivam kurenie viac ako na 1/2 :D

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


17.10.08, 18:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
ve feldě sem rozdělal trubky, radiátor byl bez vody, tak sem ho prostě profoukal stlačenym vzduchem, vylítali z toho nějaký sračky a už to topí... :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


18.10.08, 22:21
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a co ta páčka stou šipkou, nějaká obtoková klapka , je páčka nahoře a klapka těsní? jinak ti jede kosa kolom radiátoru :D miloš


19.10.08, 11:33
Profil

Příspěvky: 206
Příspěvek Re: Netopí....
ondra120 píše:
Davulus píše:
zdarec moje Garde i po odvzdusnení porad nejak netopi :cry: jen slabe??co mam jeste udelat?


jak mas stary radiator v topeni (vlozku). Muze to byt zanesene kotelnim kamenem. Resil sem ten samy problem,po vymene radiatoru /dal sem nejakou cinu/ je v aute jak v saune.



a jak se dostanu k tomu radiatoru?to musim rozdelat palubku?:)


19.10.08, 12:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
staci vybrat stredny diel, ale ak nemas pod drziakom radia taky pridavny plech, tak nemusis ani to, len tam budes mat dost debilny pristup, nie je to vela prace, za 5 minut je to dole.

Predpokladom je original Garde palubka, nie klasicka eLkova, tu rozoberat netreba. Pre pocit sucha v nohavickach (interieri) je vcelku dobry napad totalne vypustit chladiaci okruh (zliat to do velkej nadoby, nechat odstat, nech bordel klesne na dno, alebo prefiltrovat).

treba uvolnit 2 sruby v dolnych rohoch stredoveho dielu palubky, pri radiu, ak uz na tom nevidis zvonka ziadne dalsie srubky, mozno zhora OPATRNE srubovakom zapacit medzi plech a IPUR a ten plech jemne vypacit. Zostane ti holokostra s IPURom a dalsie 4 srubky, 2 v hornych rohoch a 2 cca v mieste zlomu predneho panela (nad radiom). Tie vysrubujes a panel vypadne. Treba si davat pozor, na zadnej stene popolnika je pripevneny prerusovac smeroviek (vytahovat a nasadzat spodom, nie zasuvat - moze sa poskodit drziak) a takisto tam je panel ovladania kurenia. Tie je mozne zosadit odmontovanim jednej srubky hore medzi nimi (daju sa odmontovat len spolu a blbo sa to cele montuje naspat.

Samotne kurenie v karoserii drzi na styroch srubach tusim s hlavou 12, alebo 13. Je k nim echt blby pristup, bez predlzovacky na racnu to nema moc velky zmysel skusat. Po demontazi ti kurenie vypadne dolu smerom do kabiny. Pred demontazou telesa je vhodne odpojit si hadice kurenia (2ks vpravo pri spolujazdcovych nohach) a odvzdusnovaciu hadicku (1ks tenka hadicka od vodica). Pri tomto ukone pozor, najma krk pre nasadenie odvzdusnovaku sa velmi rad lame pri pouziti nasilia.

Kurenie sa da rozobrat vcelku lahko a ked ho rozoberas za den treti krat, tak spravis rozborku zborku za 10 minut.

Pokope cele teleso kurenia drzi:
- horny(diel s motorom) a spodny (diel s radiatorom a klapkami) drzia pokope 2 spony potiahnute z jednej strany gumou na prirube. Gumu treba opatrne bez potrhania zo spon odlepit a spony z priruby vyrazit (je vcelku dobry napad robit to trocha mensou silou a nepolamat pri tom teleso kurenia).
- lavu a pravu cast spodneho dielu drzia pokope 3, alebo 4 pruzne spony na chlopniach v ose telesa. Na tie dobre posluzia klieste na segerky, s nimi to ide jedna radost, bez nich kladivo a srubovak. OPATRNE, rado to praska.

Ak chces vlozku uplne vybrat z telesa, je potrebne este demontovat ventil kurenia, drzia ho na mieste 2 maticky. Nasledne je mozne ventil kurenia stiahnut dole. POZOR, vypadne spopod neho konusovite tesnenie (ak je hotove, treba vymenit, da sa kupit nove). Teraz by uz nic nemalo branit vytiahnutiu vlozky kurenia z telesa vonku.

Vlozka kurenia ma obvykle 2 problemy. Bordel zvonku a bordel zvnutra. Bordel zvonku sa da omyt normalne cimkolvek, po tomto ukone vlozka strati tak 1/4 svojej hmotnosti :))) Vnutornu stranu budto fixinelou (treba tu na vodny kamen!), alebo nejakou inou kyselinou, HCl by som osobne nepouzival, zere to zelezo. Ked do toho nalejes nejaku zieravinu, necum do toho, ma blby zvyk sa to zahrievat a vygrciavat vselico z otvorov.

Montaz je opacny postup demontaze, akurat je dobre mat sa na pozore pri zakladani klapky obtoku kurenia pri spajani lavej a pravej casti telesa a po zlozeni preskusat, ci ide zlahka, rada sa zasekava. Takisto plochac pre pripevnenie ventilu kurenia sa tam da namontovat na 2 rozne sposoby (su tam 4 diery), treba si zapamatat, ako ten plochac bol, ked to das naopak, bude sa ti festovne zadierat tiahlo. Po zarazeni spon spojujucich hornu a spodnu cast netreba lepit gumu naspat na spony. Este pred zamontovanim telesa naspat je vhodne skontrolova beh tiahel, ci otvorene znamena naozaj otvorene, zatvorene naozaj zatvorene, ci su klapky zatvorene/otvorene uplne. Taktiez nie je odveci tiahla namazat.

Ak to nekuri vobec, alebo malo a prekruzkovaval si ventil kurenia, je dost mozne, ze si ho pri skladani zlozil opacne a je otvoreny, ked ma byt zatvoreny a naopak zatovreny, ked ma byt otvoreny (mne sa to podarilo).

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


19.10.08, 17:53
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
a co ta páčka stou šipkou, nějaká obtoková klapka , je páčka nahoře a klapka těsní? jinak ti jede kosa kolom radiátoru :D miloš


Hej,tiež som to takto mal - prasknuté tiahlo ovládania klapky, ktorá usmerňuje prúdenie cez/okolo radiátora...takže radiátor hrial,no vzduch šile okolo radiátora...a to zbadáš aj bez demontáže - hýbeš páčkou teplá/studená (normálne s červenou a modrou šípkou) a musí sa otvárať/tazvárať ventil kúrenia, ale ešte jedna páčka klapky sa musí hýbať - prekontroluj radšej všetky tiahlá/páčky...myslím, že tie páčky sú3+1ventil kúrenia...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


20.10.08, 10:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 135
Bydliště: Michalovce, Košický kraj, SK
Příspěvek 
hmmmm dik za ztial napisane rady ale skusal niekto rozobrat aj motorcek topenia ? ci ma vyznam menit v nom uhliky, lebo asi sa daju zohnat , aspon som to nasiel na autodilykrc.cz Myslim ze tu niekde na TW to je nejaky topic o topeni, resp. o motorceku a ze po rokoch tam slavbnu magnety a nefuka to ako zanova :-/ tak neviem ci by to aspon ciastocne vyrieslili uhliky. Tiez mi moja 120ka topi akosi poslabsie a nie ako predtym tak sa mozno do toho pustim. :wink:

_________________
Modrá škoda 120 LS r.v. 1985
Kenny9994 píše:
už v pokročilom štadiu korozie :(


20.10.08, 11:22
Profil

Příspěvky: 206
Příspěvek 
díky moc


20.10.08, 12:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
zde to vyřeší celkem rychle nový kotelník, pytel uhlí a pěkná nová lopatka

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


20.10.08, 13:40
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
taky muze byt potiz v domku termostatu, kde ta trubka vedouci na hadici topeni je zarostla, takze sudat domek a vycistit..je to min prace nez rozebirat topeni :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


20.10.08, 15:03
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Kachnis píše:
taky muze byt potiz v domku termostatu, kde ta trubka vedouci na hadici topeni je zarostla, takze sudat domek a vycistit..je to min prace nez rozebirat topeni :)


alebo hadica čo ide na kúrenie pri otvorenom kúrení to napojiť na hadicu a prepláchnuť to, ale to hrozí že niekde niečo povolí...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.10.08, 15:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1311
Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
Příspěvek 
napadá mě neteče a nepoteče....

_________________
Škoda Felicia 1.3 MPi
Fiat GP 1.9 JTD
Škoda Roomster 1,2 TSI


20.10.08, 20:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz