|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
měření relé
Jak mám proměřit jeslti relé reléuje ??
mám v ruce měřák...stojím u auta a čumím na hlavního podezřelého...co teď ???
prosím poraďte sem na tohle trochu kopyto
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
16.10.08, 20:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
To je otazka jak to je zapojeny. Muzes treba merit odpor spinanych kontaktu. Coz nedoporucuji pokud to je zapojeno v obvodu. Lepci bude merit napeti na kontaktech. Nebo proste cumet jesi spotrebic jede...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.10.08, 20:56 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
Jak píše Matthes-otázkou je,jak je relé zapojené.Je plno možností jak relé proměřit,ale nejrychlejší zjištění máš,že si pomůžeš prohozením sousedního relé.Ale pozor,musí být stejný typ.Další možnost je,relé vyndat,na kontakty 85 a 86 dát napětí /12V/ a zkoušečkou na obvod /monočlánek+žárovka,například/ musíš mít okruh na kontaktech 30 a 87.Jde to i tak,že odstraníš z relé kryt/plast,kov/ relé necháš v pojistkovnici a měříš napětí přímo na kontaktech /30,87/ proti kostře /mínus pólu/.Jak říkám,možností je několik a kolegové určitě doplní další.čus
_________________ A máš kostru? - ,,asi jo"
|
17.10.08, 05:55 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Jde i relé vytáhnout a napojit na napětí 12V. Kontakty 85 a 86. Spínací kontakty změřit ručkovým Ohmmetrem nebo pískátkem digitálního měřáku.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
18.10.08, 15:48 |
|
|
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
konkrétně jde o relé palivového čerpadla....to co je pod ECU , vedle něj sou tři pojistky taky od čerpadla...nevím přesně jak tohle relé reléuje tak nevim no...sem na tohle maslo...bojím se abych něco nezničil....když má kámoš felinu se stejným motorem a je tam stejne rele tak by asi nejjednodušší bylo je prohodit a zkusit že ?
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
26.10.08, 13:14 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Felda ma vsetky rele v poistkovke. Niektore maju v sebe aj elektroniku. Tvoje rele by malo byt uplne standartne. Tak si ho vyber z poistkovky. Napr. z vyhrievania skla.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
26.10.08, 20:43 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
sharpers píše: konkrétně jde o relé palivového čerpadla....to co je pod ECU , vedle něj sou tři pojistky taky od čerpadla...nevím přesně jak tohle relé reléuje tak nevim no...sem na tohle maslo...bojím se abych něco nezničil....když má kámoš felinu se stejným motorem a je tam stejne rele tak by asi nejjednodušší bylo je prohodit a zkusit že ?
Ano,přehodit je můžeš.Ale co řešíš?Nejde ti pumpa?Na rychlo zjistíš chod čerpadla sluchem.Po zapnutí klíčku,musí cvaknout relé a následně slyšíš jak čerpadlo vrčí.Je to ale kontrola jen tak na futro! jestli máš problém s dodávkou paliva,zkontroluj filtr u nádrže.čus
_________________ A máš kostru? - ,,asi jo"
|
28.10.08, 06:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|