Autor |
Zpráva |
skodovkar
Příspěvky: 9
|
Proti zamrznutiu?
Ufff,tak takyto sialeny napad by ma nenapadol ani po 3,5 promile v krvi Ak sa ti viackrat po sebe ohreje motor na pracovnu teplotu<cca. 75-80 stupnov> tak sa ti lieh s okeny jednoducho vypari,pretoze nieje chemicky naviazany a na ziadnu chemikaliu branaciu odparovaniu liehu.Navyse ak sa ti tesnenie pod hlavou a ine sucasti nerozpadnu,tak ich minimalne 100 krat rychlejsie opotrebujes <okena isto obsahuje nejake rozpustadla na spinu a tenzity,pripadne ine pochutky> Tak na to tak rychlo zabudni ako si na to prisiel!!!!
|
18.1.06, 16:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
No tak v nouzi se dá použít i horká voda, ale pořád nechápu, jaký to má smysl?
|
19.1.06, 01:01 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Zkusil jsi někdy tu horkou vodu? Asi ne...
_________________ J.
|
19.1.06, 21:49 |
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
Co bych to zkoušel, já mám motory chlazené vzduchem nebo téměr trvalou náplní ještě od výrobce.
Ale třeba v 50. letech minulého století se to ještě u škodovek občas používalo. Fridex nebyl, líh se musel doplňovat a horká voda byla přeci zadarmo! Akorát jedna malá nevýhoda, chladič bylo nutné po jízdě vždy vypustit nebo parkovat jen ve stále vytápěných prostorech...
|
19.1.06, 23:44 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
pokud je tam jenom voda, musí se vyhodit termostat a jet se studeným motorem, stačí totiž, aby se na chvíli termostat zavřel a v ten moment je chladič zamrzlý... V padesátých letech měly motory před chladiči žaluzie, nebo rolety, aby se omezil průchod vzduchu pes něj, jinak se s tím nedalo jet...
_________________ J.
|
20.1.06, 07:44 |
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
No tak určitě to není zdaleka ideální způsob ani pro nouzové dojetí, pro stodvacítku s chladičem vepředu už vůbec ne. Ale pokud by se před chladič hodil nějaký karton nebo dečka, zamrznout by to asi normálně nemělo. U stovky bych se toho nebál...
|
20.1.06, 21:14 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
U každého auta... ten větrák, který tam stovka má, je totéž, jako když máš chladič vpředu... A skutečně nevím, co zde řešíme. Máš na benzín, na hospodu, na cigarety? Tak musíš mít i na fridex...
_________________ J.
|
20.1.06, 22:10 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Lít tam okenu nemá smysl, neb při pracovní teplotě se okena odpaří a zbyde ti tam zase akorát voda.
|
21.1.06, 19:11 |
|
|
1maty1
Příspěvky: 183 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
to vypousteni se jeste pouziva u nakldaku (apon tatikuv sef tahle denne vypousti starou liazkuaa dve avie) ale nevim jak je to s tim termostatem (asi neni)
|
27.1.06, 21:44 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Denní vypouštění vody z chladícího systému je největší nesmysl, který můžete udělat. V době fridexů to považuji za výplod skutečně chorého mozku...
_________________ J.
|
29.1.06, 11:33 |
|
|
Oldřich Starý
|
Přesně tak
Jiří Čech píše: Denní vypouštění vody z chladícího systému je největší nesmysl, který můžete udělat. V době fridexů to považuji za výplod skutečně chorého mozku...
Z vody se tam usazuje vodní kámen, a to při každé výměně. Litr Fridexu či něčeho podobného se dá sehnat okolo 60 Kč a vydrží to několik let (pokud to vypouštění neprobíhá přirozenou cestou nezávisle na vůli řidiče - pak je finančně přijatelnější lít tam denně vodu )
|
6.2.06, 12:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|