Takže jak sem říkal tak sem udělal...
Vyvařil sem koplet celej předek: nový čelo, horní rantly podběhů, vyvařeno kolem hrnců tlumičů, vybroušeno natřeno a natřenou i tim gumoasfaltem a naistalovány plastový podběhy.
Fota:
Mno a toto mi, nám s dědečkem
trvalo asi pět dní. Mno pak sem to lupnul k tátovi do garáže a natíral a natíral, až se mi to líbilo. Nacpal sem tam pak ty plastový podběhy, abych si tu práci pojistil
Jináč chtěj ještě vyměnit prahy - mam nakoupeno a připraveno.
A taky kolem zadních tlumičů to hnije- klasika, a ty tlumiče taky hnijou....safra další investice...
Jináč mam konečně svou svářečku, takže ta sviňa koroze si může vyvíteco
.
Jednou když sem jel ke kámošovi, koukam co nevidim, jeho sestřenka zrušila totálně formana z 94týho a pán jeho otec to rušil, takže jsem dostal zadáčo interiér, potahy, volant z Feldy...a tak.
Fota:
Kliky a víčko nádrže:
Mnou udělaný stropní hodiny a s duálním teploměrem
Píst z fichtla našel taky uplatnění...akorát v zimě dost první zařazení studí
Jesli ste pozorný tak ste si určutě všimli že mi chybí černá pravá clona, ten kroužek kolem spínačky, tlačítko výstražných blinkrů, střed volantu...bude, zadní plato. To zůstalo hnědý.
Ale to není vše
!
-spraveno vracení blinkrů
-novej husí krk do kufrových dveří
-nový šrouby v zadních světlech, na dveřích...znáteto, urezly a dostat je ven byla opravdu zábava...zahřál sem je pájkou a -vytlačil ven ten zbylej " šteft"
-zadní repro
-trumpety ze starý oktávky...byste to měli slyšet, sou dvě a naladěný tak, že lidi nevěří když to slyší
-nová guma co těsní kolem kufru- zatékalo jaxviňa- mráz jí předchozímu majiteli přimrazil a majitel jí roztrhal
-seštelovaný vůle ventilů
-světla: díky podělanýmu štelovaní světel sem si je musel seřídit na pevno...
-rozpěra předních tlumičů...z feldy
Mno a mé plány do budoucna? Zde:
Přes zimu švihnu auťíčko na chalupu do stodoly, vyndám ale motor. Přes zimu mu dám novou spojku, rozvody, vačku z silný stříkačky (781.136b), snížim mu hlavu o 1,1mm. Možná trošku stočim setrvák a řemenici na klice. Přetěsnim motor a tak. Motor se stane motorem
. Jesli bude čas tak přes zimu si udělam laďák. Na jaře vyměnim prahy a možná ještě teď na podzim vyvařim ty ďoury kolem zadních tlumičů. Pak bych rád tam nacpal budíky na tlak a teplotu oleje. To se hodí. Vyměnim tlumiče, snad všechny jesli budou finance. Budu makat přes zimu, tak snad budou.
Co sem nad tim motorem dumal, snížením hlavy o 1,1mm z něho udělam 136 motor, tou vačkou z fel/fav co má 254°/254° z něj udělam 137 motor ne
?
To neni ale vše, interiér jest vyměněn za LX, zadníma reprama a stropníma hodinama se blížim GLX ne? Přídou možná i hliníkový disky...
Pak jen abyste mi to moje 137GLX schválili, budu hepy
. Někdo tu má 137GR nebo tak nějak...snad se neurazí.