Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 16:24



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Převodovka z filcky do fáva? Favoriťácká blbne 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
těch bočních krytů je víc, pro zavěšení převodovky a jde to různě kombinovat. když mně nepasuje ve velkoskladě vyměním, nebo když jsem dával jinou převodovku, tak mi to vyšlo ze staré a tak porůznu, ono když to tak vemete, je tam rozdíl o 10-15%, což je kolem dvou tisíc tak dvěstě otáček, které moc nepoznáte, dříve když se hodila tisícovka do stodvacítky, tak to bylo cítit, nebo pětikvalt do 105, to jela pětka jen z kopce miloš


9.11.06, 21:41
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 322
Příspěvek 
A nevíte spíš ať nezakládám nový téma čím může být tohle
a) jde mi špatně trefit pětka
b) když jedu převodovka chrastí vydává prapodivný zvuky, ale je to spíš zvuk jako chrastítko než něco špatnýho mechanickýho a zvuk se mění když na šáhnu na řadící páku a někam s ní trochu hnu (nebo je rozdíl když mam ruku a řadící páce jenom položenou nebo ne)
c) někdy jde ztuha přeřadit z dvojky nebo čtyřky - ten kus od dvojky nebo čtyřky k neutrálu jde ztuha, když hned zařadim znova tak už to jde v pohodě.
Díky :D


9.11.06, 22:13
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
dal bych druhý olej, přípravek do převodovky a jemné zacházení miloš


11.11.06, 20:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
slovaček.miloš: 105ka s pětikvaltem, pokud se použije ten s převodem 4,22 pro kyvadlovou nápravu jede naopak o něco lépe, 4ka je kratší a motor snáz vytočíš, pětka naopak dokáže větší rychlosti, protože motor při 130 netrápíš u maximálních otáček, kdy už ztrácí výkon. Nehledě na to, že spotřeba jde zhruba o litr dolu, hlavně na dálkách.

Jinak felda má opravdu jiný zavěšení než fávo, stálej převod by ale šel vyřešit použitím, výstupní hřídele a věnce diferáku z verze s požadovaným stálým převodem.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


12.11.06, 15:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
ritchma: tvoje problémy bude asi způsobovat kulisa a táhlo řazení, zkus ho nejdříve vyčistit, promazat a odstranit vůle.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


12.11.06, 15:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz