|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Sekvenční vstřikování LPG- přepínání benzinxplyn
Autor |
Zpráva |
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Sekvenční vstřikování LPG- přepínání benzinxplyn
Zdravím
Zajímalo by mě, jakou máte prodlevu u sekvenčního vstřikování LPG při přepínání z benzinu na plyn v zimním období, jak velká tato prodleva je a zda je doprovázena "škubnutím" či chodem tzv. na "tři válce".
Děkuji za odpovědi- Vlastik
|
24.11.08, 08:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Čau, jezdím na LPG už několik let, ale čoveče nikdy jsem se nesetkal s pojmem sekvenční přepínání. Co to je? Já mám takové to automatické, co se přepne z benzínu na LPG při zvýšení otáček. Je to ono?
_________________ Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995
|
24.11.08, 09:46 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
pajavlk píše: Čau, jezdím na LPG už několik let, ale čoveče nikdy jsem se nesetkal s pojmem sekvenční přepínání. Co to je? Já mám takové to automatické, co se přepne z benzínu na LPG při zvýšení otáček. Je to ono?
Ahoj
Nenapsal jsem sekvenční přepínání, ale sekvenční vstřikování. Myslím, že máme stejný a nebo podobný systém, kdy po dosažení určité teploty motoru se překročením nastavené velikosti otáček systém automaticky přepne z benzinu na LPG. U mého systému je mez cca 1500 ot./min a teplota motoru je závislá od okolního prostředí. Nejsem si jistý, ale myslím že čidlo co toto ovládá je někde ve směšovači LPG.
Jde mi především o to, jaká je při přepínání při těchto zimních teplotách pod bodem mrazu prodleva (ve srovnání s létem a teplotami kolem 20 °C)
Vlastik
|
24.11.08, 10:06 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
žádná prodleva tam není, někdy trochu pocuk podle otáček a přepne až se naplní režim připravenisti to je třeba motor ohřátý, naposledy jsem jezdil v superbu 1.8 turbo a tak to nebylo vůbec znát jen cvakl ventil na nádrži miloš
|
24.11.08, 15:42 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
není tam prodleva žádná a to ani přitom, když mi auto stojí venku, ráno sednu a jedu...taky záleží, jakej máš systém, mě to ve fildě (BMM) přepíná nad 2500rpm, ale jedu, vytočim to a můžu jet třeba do 6tis na benzín, ale jak klesaj otáčky, tak to přepne (často to je při přeřazení...2jka na benál, řadim, 3jka na lpg), zato děda na MPI to přepíná při 2 tisících, takže rychlej start, překročíš 2000rpm a cvak, přepne to a dál rostou otáčky na lpg, v zimě to cuká hodně, v létě, když je zasranej filtr nebo špatný svíčky, tak to studený občas ani nejede
mám BRC a děda myslim LOVtec, ale přesně neim...zlatý moje
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
24.11.08, 18:00 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja sem delal hyudai....ted si nevzpomenu...proste SUV ctyrkolka a tam byl plyn jendine co bylo znat pri prechodu s jineho paliva tak jen to ze zacali cvakat vstriky na plyn a nebo prestali...jinak nic....motor se ani nepohnul..zadne zaskubani nic..
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
24.11.08, 20:29 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Tak to mám asi problém. Stačí toto počasí cca -3 °C a když se mi má auto přepnout na LPG, tak to skoro nejede. Držím plynový pedál a jako by do motoru nešlo žádné palivo. Cuká, drnčí a jako by jel na dva či tři válce. Dneska jsem měl prodlevu cca 4-6 sec. Pak to naskočilo a jelo už normálně. Kde by mohla být chyba???
Vlastik
|
24.11.08, 23:30 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
VLASTIK: LPG potřebuje k dobrému zplyňování aspoň 30 stupňů,a to bude teď v zimě příčina tvého problému..Doporučuju jet na benál dokud se nepohne ručička na budíku chladící kapaliny a pak teprve přepnout na plyn..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
25.11.08, 04:55 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
NOVON píše: VLASTIK: LPG potřebuje k dobrému zplyňování aspoň 30 stupňů,a to bude teď v zimě příčina tvého problému..Doporučuju jet na benál dokud se nepohne ručička na budíku chladící kapaliny a pak teprve přepnout na plyn..
Děkuji za typ, ale jak je možné, že před dvěma lety kdy byl systém zcela nový jsem takové problémy s přepínáním neměl? Co by tedy mohlo být špatně?
Vlastik
|
25.11.08, 08:32 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
VLASTIK: Kolik máš na tom plynu najeto??Možná jsou už špatné membrány v reduktoru nebo přicpaný filtr lpg..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
25.11.08, 15:34 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
máš MPI nebo co??...dej si to kurde do podpisu
přesně tohle dělá dědovi MPI, bylo to 2x za sebou na seřízení, nový membrány (doufám) a filtr a v zimě to prostě dělá furt
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
25.11.08, 16:44 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Mám fel. 1,6 Mpi sekvenční vstřikování. Na Lpg najeto cca 40 tis.km
Vlastik
|
26.11.08, 08:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|