Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 15:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
 Nízká teplota motoru 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
Sadra17 píše:
má tou pružinou k motoru :wink: oráceně snad dát nejde akorá ten malej nejtek musí bejt nahoře :wink:

zajímalo by mě z jakýho důvodu to tak musí být? :?:


5.12.08, 02:38
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
to je jednoduchý ta pružina ovládá otevírání termostatu a ten nejtek musí bejt nahoře kvuli ovzdušňování :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


5.12.08, 07:42
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ja len doplnim ze ide dat aj opacne ;) aspon an fave, a skodovka ma skoro taky isty domcek takze asi aj tam

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


5.12.08, 12:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
gokralik píše:
...když se ta ručička dostane tam nahoru, tak už se moc nehýbá. A to můžu jet po dálnici nebo stát v koloně a je zhruba pořád na stejném místě.


To je snad dobře, ne? :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.12.08, 12:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Šemik píše:
To je snad dobře, ne? :)


No jo, ale kdyby ta ručička byla uprostřed. Takhle je jenom kousek od červeného pole. Už jsem ho zase rozmontoval. Takže teď ho otočím tím otvůrkem s ventilkem nahoru a pokud nepříjde změna, zaměřím se na budík nebo na čidlo. Případně půjde ven ještě jednou do hrnce s teploměrem....

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


5.12.08, 13:06
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
Sadra17 píše:
to je jednoduchý ta pružina ovládá otevírání termostatu a ten nejtek musí bejt nahoře kvuli ovzdušňování :wink:

aha, díky :)


5.12.08, 15:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Ten váš "nejtek" u nás nýtek je nahoře ale pořád to dělá neplechu. :? jsem se v tom neměl vůbec hrabat a dát před chladič karton. Třeba se to ještě nějak odvzdušní nebo si to sedne a pak uvidím.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


5.12.08, 15:35
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Zkus tu teplotu změřit nějak jinak.

A ono je normální že teplota je nyní vyšší když tamten termostat nedovíral.. :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.12.08, 16:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Šemik píše:
Zkus tu teplotu změřit nějak jinak.

A ono je normální že teplota je nyní vyšší když tamten termostat nedovíral.. :)


Ale zas tak vysoko to není normální. Jasně vezmu jiné čidlo a jiný budík a zkusím nějakou kombinaci při které to bude ukazovat podle mých přání. To ještě není jisté že nedovíral, právě že vypadal celkem pěkně. Možné je všechno.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


5.12.08, 16:39
Profil

Příspěvky: 26
Příspěvek 
tak sem se o víkendu pustil do výměny termostatu.....

rozšrouboval sem šrouby a čumím jak péro z gatí....termostat tam byl obráčeně, myslím pružinou od motoru...
myslíte, že to mohl bejt důvod proč byl studenej motor???
teď jse termostat tak jak má bejt a jezdím v půlce bílýho pole, to se mi zdá dobrý.......

co vy na to???


7.12.08, 19:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja05 píše:
tak sem se o víkendu pustil do výměny termostatu.....

rozšrouboval sem šrouby a čumím jak péro z gatí....termostat tam byl obráčeně, myslím pružinou od motoru...
myslíte, že to mohl bejt důvod proč byl studenej motor???
teď jse termostat tak jak má bejt a jezdím v půlce bílýho pole, to se mi zdá dobrý.......

co vy na to???


keď je termostat opačne teplota dosť prudko kolíše, ale zásadne studený motor? neviem, dal si tam nový, alebo di dal poriadne ten čo tam bol obrátene?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


7.12.08, 19:11
Profil

Příspěvky: 26
Příspěvek 
michalkatka píše:
keď je termostat opačne teplota dosť prudko kolíše, ale zásadne studený motor? neviem, dal si tam nový, alebo di dal poriadne ten čo tam bol obrátene?


no dal jsem novej a správně :-) a myslím že už je to okay, jezdím cca v 1/3 až polovině bílýho políčka


16.12.08, 09:17
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz