Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 05:14



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 První mrazíky - Favo problem 
Autor Zpráva
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ja takhle musel laborovat s radiem, myslel sem ze tam natahnu jenom 1 plus od 1. pojistky ale musel sem tahnout dva - jeden z 1. pojistky na pamet a z 2. na hrani ... :) Pac kdyz sem to zapojil dohromady, zralo to asi 200mA

Bacha tedy na radia, alarmy, centralni zamykani atd. :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


11.11.06, 21:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 69
Bydliště: kdesi kolem Prahy
Příspěvek co dál
Matthes píše:
Ja takhle musel laborovat s radiem, myslel sem ze tam natahnu jenom 1 plus od 1. pojistky ale musel sem tahnout dva - jeden z 1. pojistky na pamet a z 2. na hrani ... :) Pac kdyz sem to zapojil dohromady, zralo to asi 200mA

Bacha tedy na radia, alarmy, centralni zamykani atd. :)


díky, ale radio, ani alarm, ani central tam neni


12.11.06, 18:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: co dál
Nestává se ti, že ten startér chvilkama chcípá a chvilkama točí normálně? Zkus se mrknout na uhlíky - nemusí být opotřebované, můžou být třeba jenom zdeformované, takže zůstávají viset, můžou být i opotřebované. Tohle je na favoritech podle mých zkušeností dost častý problém.


12.11.06, 18:07
Profil ICQ

Příspěvky: 69
Bydliště: kdesi kolem Prahy
Příspěvek Re: co dál
cyz píše:
Nestává se ti, že ten startér chvilkama chcípá a chvilkama točí normálně? Zkus se mrknout na uhlíky - nemusí být opotřebované, můžou být třeba jenom zdeformované, takže zůstávají viset, můžou být i opotřebované. Tohle je na favoritech podle mých zkušeností dost častý problém.



Díky ,ale startík je tam novej 1kW z Feldy, opravdu je to na 99,9% jen tou baterkou, dal jsem nahradní , cvrnk a napoprvé motor v poho běží, tak nová co tam byla 3měsíce se asi opravdu těmi pojezdy nedobíjela, protože sem jí voměřil a měla 10V a naky drobný, plácl jsem jí na dobíječku a na ukazátku byla totálně bez kapacity.


13.11.06, 13:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
10V to už je opravdu hodně málo!

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


13.11.06, 13:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 69
Bydliště: kdesi kolem Prahy
Příspěvek noo
Martin píše:
10V to už je opravdu hodně málo!


jo má mít někde kolem 14-16V ne? a čím to je, tvůj názor?


13.11.06, 14:21
Profil ICQ

Příspěvky: 69
Bydliště: kdesi kolem Prahy
Příspěvek baterka
Tak na 99,999% to bylo baterkou, po výměně (klepu na dřevo) vše ok,....asi je to prostě malá vzdálenost a hodně startů, a nestiha se dobíjet :-(


16.11.06, 15:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Tak ještě změř napětí na baterce při zapnutém motoru na volnoběh a při zapnutých třeba světlech.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


16.11.06, 15:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 126
Bydliště: Jaromer
Příspěvek 
tohle mi delalo auto... teplo no problem a jakmile začala být loni zima, ani neotočilo a to ma lehkej motor (wartas). bylo to nízkým napětím baterie - sešteloval jsem regulátor a od ty doby startuju v pohodě i na 35Ah baterii os znamyho z nejaky motorky nebo co to je :-)

_________________
brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl


16.11.06, 21:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Re: noo
Jarous píše:
Martin píše:
10V to už je opravdu hodně málo!


jo má mít někde kolem 14-16V ne? a čím to je, tvůj názor?


14,4V je hranice, kdy to začíná bublat...
Podle mně mohlo dojít ke zkratování jednoho článku, takže se napětí nemohlo dostat nahoru, i přes veškerou snahu alternátoru, nebublalo to v akumulátoru po delší jízdě?

Každopádně když už dojde ke zkratování článku, je to stejně na vyhození...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


16.11.06, 21:26
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Leda bys měl prastarý typ akumulátoru kde jsou desky zality dehtem a daj se samostatně vyměnit... :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


17.11.06, 08:29
Profil

Příspěvky: 69
Bydliště: kdesi kolem Prahy
Příspěvek Re: noo
Nepér píše:
Jarous píše:
Martin píše:
10V to už je opravdu hodně málo!


jo má mít někde kolem 14-16V ne? a čím to je, tvůj názor?


14,4V je hranice, kdy to začíná bublat...
Podle mně mohlo dojít ke zkratování jednoho článku, takže se napětí nemohlo dostat nahoru, i přes veškerou snahu alternátoru, nebublalo to v akumulátoru po delší jízdě?

Každopádně když už dojde ke zkratování článku, je to stejně na vyhození...


Nová bezúdržbová bateri, dobil jsem a zatim jezdim, ještě zkusim změřit napětí pří těch zaplejch světlech, kolik má být V?


20.11.06, 11:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Koukám,už je to teda vyřešený...ale hodně na to může mít vliv to nedobíjení...protože 6 km tam i zpět není moc...Za jak dlouho to máš projetý,15 minut?Chce to prostě víc no...


20.11.06, 22:57
Profil ICQ

Příspěvky: 69
Bydliště: kdesi kolem Prahy
Příspěvek 
Dan píše:
Koukám,už je to teda vyřešený...ale hodně na to může mít vliv to nedobíjení...protože 6 km tam i zpět není moc...Za jak dlouho to máš projetý,15 minut?Chce to prostě víc no...


přesně tak, uplně změřeno je to 4,8Km do práce a asi 5.1Km z práce :roll: což je prostě na 2x start a světla a občas abys viděl tak vohřátí zadního vokna ,pak je taky dost mlha, takže mlhovky.....no je to asi fakt málo, a 15minut je maximum.


21.11.06, 07:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Táta jezdí do práce taky zhruba tak dlouho a dobíjí to v pohodě. Zkoušel si už měřit to napětí na alternátoru? Třeba je špatný regulátor a máš malé napětí?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


21.11.06, 10:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz