První mrazíky - Favo problem
Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja takhle musel laborovat s radiem, myslel sem ze tam natahnu jenom 1 plus od 1. pojistky ale musel sem tahnout dva - jeden z 1. pojistky na pamet a z 2. na hrani ... Pac kdyz sem to zapojil dohromady, zralo to asi 200mA
Bacha tedy na radia, alarmy, centralni zamykani atd.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.11.06, 21:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarous
Příspěvky: 69 Bydliště: kdesi kolem Prahy
|
co dál
Matthes píše: Ja takhle musel laborovat s radiem, myslel sem ze tam natahnu jenom 1 plus od 1. pojistky ale musel sem tahnout dva - jeden z 1. pojistky na pamet a z 2. na hrani ... Pac kdyz sem to zapojil dohromady, zralo to asi 200mA Bacha tedy na radia, alarmy, centralni zamykani atd.
díky, ale radio, ani alarm, ani central tam neni
|
12.11.06, 18:00 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: co dál
Nestává se ti, že ten startér chvilkama chcípá a chvilkama točí normálně? Zkus se mrknout na uhlíky - nemusí být opotřebované, můžou být třeba jenom zdeformované, takže zůstávají viset, můžou být i opotřebované. Tohle je na favoritech podle mých zkušeností dost častý problém.
|
12.11.06, 18:07 |
|
|
Jarous
Příspěvky: 69 Bydliště: kdesi kolem Prahy
|
Re: co dál
cyz píše: Nestává se ti, že ten startér chvilkama chcípá a chvilkama točí normálně? Zkus se mrknout na uhlíky - nemusí být opotřebované, můžou být třeba jenom zdeformované, takže zůstávají viset, můžou být i opotřebované. Tohle je na favoritech podle mých zkušeností dost častý problém.
Díky ,ale startík je tam novej 1kW z Feldy, opravdu je to na 99,9% jen tou baterkou, dal jsem nahradní , cvrnk a napoprvé motor v poho běží, tak nová co tam byla 3měsíce se asi opravdu těmi pojezdy nedobíjela, protože sem jí voměřil a měla 10V a naky drobný, plácl jsem jí na dobíječku a na ukazátku byla totálně bez kapacity.
|
13.11.06, 13:28 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
10V to už je opravdu hodně málo!
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
13.11.06, 13:33 |
|
|
Jarous
Příspěvky: 69 Bydliště: kdesi kolem Prahy
|
noo
Martin píše: 10V to už je opravdu hodně málo!
jo má mít někde kolem 14-16V ne? a čím to je, tvůj názor?
|
13.11.06, 14:21 |
|
|
Jarous
Příspěvky: 69 Bydliště: kdesi kolem Prahy
|
baterka
Tak na 99,999% to bylo baterkou, po výměně (klepu na dřevo) vše ok,....asi je to prostě malá vzdálenost a hodně startů, a nestiha se dobíjet
|
16.11.06, 15:43 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Tak ještě změř napětí na baterce při zapnutém motoru na volnoběh a při zapnutých třeba světlech.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
16.11.06, 15:48 |
|
|
krf
Příspěvky: 126 Bydliště: Jaromer
|
tohle mi delalo auto... teplo no problem a jakmile začala být loni zima, ani neotočilo a to ma lehkej motor (wartas). bylo to nízkým napětím baterie - sešteloval jsem regulátor a od ty doby startuju v pohodě i na 35Ah baterii os znamyho z nejaky motorky nebo co to je
_________________ brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl
|
16.11.06, 21:18 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Re: noo
Jarous píše: Martin píše: 10V to už je opravdu hodně málo! jo má mít někde kolem 14-16V ne? a čím to je, tvůj názor?
14,4V je hranice, kdy to začíná bublat...
Podle mně mohlo dojít ke zkratování jednoho článku, takže se napětí nemohlo dostat nahoru, i přes veškerou snahu alternátoru, nebublalo to v akumulátoru po delší jízdě?
Každopádně když už dojde ke zkratování článku, je to stejně na vyhození...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
16.11.06, 21:26 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Leda bys měl prastarý typ akumulátoru kde jsou desky zality dehtem a daj se samostatně vyměnit...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.11.06, 08:29 |
|
|
Jarous
Příspěvky: 69 Bydliště: kdesi kolem Prahy
|
Re: noo
Nepér píše: Jarous píše: Martin píše: 10V to už je opravdu hodně málo! jo má mít někde kolem 14-16V ne? a čím to je, tvůj názor? 14,4V je hranice, kdy to začíná bublat... Podle mně mohlo dojít ke zkratování jednoho článku, takže se napětí nemohlo dostat nahoru, i přes veškerou snahu alternátoru, nebublalo to v akumulátoru po delší jízdě? Každopádně když už dojde ke zkratování článku, je to stejně na vyhození...
Nová bezúdržbová bateri, dobil jsem a zatim jezdim, ještě zkusim změřit napětí pří těch zaplejch světlech, kolik má být V?
|
20.11.06, 11:15 |
|
|
Dan
Příspěvky: 112 Bydliště: Praha
|
Koukám,už je to teda vyřešený...ale hodně na to může mít vliv to nedobíjení...protože 6 km tam i zpět není moc...Za jak dlouho to máš projetý,15 minut?Chce to prostě víc no...
|
20.11.06, 22:57 |
|
|
Jarous
Příspěvky: 69 Bydliště: kdesi kolem Prahy
|
Dan píše: Koukám,už je to teda vyřešený...ale hodně na to může mít vliv to nedobíjení...protože 6 km tam i zpět není moc...Za jak dlouho to máš projetý,15 minut?Chce to prostě víc no...
přesně tak, uplně změřeno je to 4,8Km do práce a asi 5.1Km z práce což je prostě na 2x start a světla a občas abys viděl tak vohřátí zadního vokna ,pak je taky dost mlha, takže mlhovky.....no je to asi fakt málo, a 15minut je maximum.
|
21.11.06, 07:59 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Táta jezdí do práce taky zhruba tak dlouho a dobíjí to v pohodě. Zkoušel si už měřit to napětí na alternátoru? Třeba je špatný regulátor a máš malé napětí?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.11.06, 10:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|