|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Klöpsch Petr
Příspěvky: 8 Bydliště: Postoloprty
|
Přípravky Bishop
Chci se s Vámi podělit o zkušenosti při používáníá přípravků Bishop. Po dlouholetém studování a zkoušení jsem zakotvil u přípravků Bishop a používal všude jako "všelék". Pokud si uvědomuji zpětně, tak jsem asi nezaznamenal nějaký vliv (ano protože jsem věřil-jezdil jsem za nižší spotřebu...) až do doby, kdy jsem se pustil do úpravy motoru mého Superbu 2.0. Tato úprava byla provedena komplexně a precizně. (Vačka, hlava, svody, filtr KN, individuálně nastavený program v ŘJ- naměřené parametry na brzdě 105 kW/6000 ot. a 201 Nm/3750 ot. Auto jezdilo velice slušně, zrychlení nebyl problém pod 10 sec. max rychlost dosáhla tachometrových 230 km/h. Spotřeba se pohybovala mezi 6 až 8 litry na 100 km. Příklad na trase 1600 km do Itálie plně naložený průměr 7,8 l při průměrné rychlosti 118 km/hod na celou tuto trasu. Při úsporné eko-jízdě nebyl problém se dostat i pod 5 l. Nejnižší dosažená byla na trase Praha a zpět (140 km) 4,6 l/100 km, ale to jsem se vyloženě ploužil (pravda motor jsem nevypínal). Po úpravě mi můj upravovatel (ing.Čepek) doporučil přejít na olej 5W40. Do té doby jsem používal Longlife Castrol 0W30 dle předpisu výrobce. Po ujetí několika tisíc km začal motor kovově chrastit a po rozebrání jsem zjistil vydřené zdvihátka a vačku. A to jsem předtím několikrát aplikoval Bishopa (výplach, uvolnění kroužků a několikrát přísada do motoru). Tolik jsem věřil zázračnému přípravku, že jsem nedbal upozornění odborníka na potřebu hustšího oleje až jsem dojezdil. Po výměně vadných dílů auto opět jezdí. Přešel jsem ovšem na olej 5W40 a již je to 2 roky a stále bez problémů. Zkoušel jsem u prodejce reklamovat (zaslal jsem vydřené zdvihátka, vzorek oleje) ale po několika urgencích a slibech - mrtvý brouk. Jen chci upozornit: nevěřte přípravkům bezvýhradně.
|
4.1.09, 01:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
na horsta fuchse s jeho zázraky nevěřím, tyhle sračky jsou stejná kategorie, doufám, že už nevěříš taky, škoda jen, že celkově ta změna názoru musela vyjít dost draho, zničený motor, a spoustu peněz v těch sračkách k prdu... na druhou stranu, zrovna jako na horsta, nemám chuť věřít ani dvoulitrovýmu superbu za 4,6
|
4.1.09, 01:42 |
|
|
Klöpsch Petr
Příspěvky: 8 Bydliště: Postoloprty
|
Mám taky ještě upravenou Felicii 1.3 MPI (hlava, vačka, svody, celý výfuk od Sebringu, KN filtr, program v ŘJ) a jezdí též slušně. zrychlení pod 12 sec. tachometrových 190 km/h spotř. na couračky 6,1. na dálku v pohodě pod 5 l. 1,6 ujede v pohodě jak na zrychlení, tak na max. rychlost. A to je dost vybavená-těžká. (Klima, ABS, airbag. vyhř. sed., el. okna př. centrál na DO. , provedení GLXi, však taky v roce 1998, kdy jsem ji kupoval stála téměř 400 tis.
|
4.1.09, 01:56 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ja už neverím žiadnym takýmto prípravkom do motora...ešte tak niečo na utesnenie chl. systému...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.1.09, 09:59 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18272
|
Už jsem se lekl, že tu někdo dělá reklamu.
|
4.1.09, 10:03 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
fatal píše: Už jsem se lekl, že tu někdo dělá reklamu.
Tiež som na prvý pohľad nadobudol ten dojem...ešteže som si to prečítal
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.1.09, 10:11 |
|
|
PETR TOMALA
Příspěvky: 167 Bydliště: Ostrava
|
Kdyby to opravdu fungovalo,tak to mají výrobci olejů přímo v oleji.
Mnohem lepší je koupit kvalitní olej a dodržovat interval výměny a motor přežije naše kastle 3x!
|
4.1.09, 10:24 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Přípravky Bishop
Klöpsch Petr píše: Chci se s Vámi podělit o zkušenosti při používáníá přípravků Bishop.
Tvuj problem ale nejspíš nebyl v použití Bishopu ale v použití základního oleje, Long Life je totální propadák na upravený motory a zaručuje jeho brzkou smrt, bishop od jakživa fungoval. A ještě jsi taky nenapsal kolik měl motor najeto před započetím úprav a co spočívalo dalšího v úpravě, zda jsi měnil kruhy jinou vačku atd jestli jsi to pojal jen jako úpravu nebo i jako GO motoru
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
4.1.09, 10:51 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
Re: Přípravky Bishop
Klöpsch Petr píše: úpravě mi můj upravovatel (ing.Čepek) doporučil přejít na olej 5W40.
Zajimave, jsi prvni o kom vim, ze by mu Cepek do upraveneho motoru nedoporucil 5W50.
_________________ Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.
Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!
|
4.1.09, 11:25 |
|
|
Klöpsch Petr
Příspěvky: 8 Bydliště: Postoloprty
|
Re: Přípravky Bishop
Jen doplním, auto stále jezdí, najeto má cca 280 000 km. Používám 5W40. Bishopa jsem začal znova používat i u dalšího auta - Sup.2 1.8 Tsi BSR - 215 koní, ten už má najeto 310 000 km a motor stále bez problémů. Jeho dlouhodobá spotřeba na posledních 4500 km je 6,5 l/100 km - olej longlive 5w30 měněn cca po 20 000 km vč. Bishopa. Pokud se používá správný olej, tak přípravky zajistí dokonalou čistotu motoru - motor i po těchto kilometrech zcela čistý - bez karbonu. Vypuštěný olej je naprostý "asfalt" i po 5000 km - vypuštěn kvůli netěsnosti výpušťáku - chtěl jsem jej znova použít, ale když jsem viděl jak vypadá, dal jsem nový vč. Bishopa. Tolik moje dlouhodobá zkušenost.
|
4.11.22, 11:08 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18272
|
Re: Přípravky Bishop
Motor mám bez karbonu i když nepoužívám žádné přípravky a používám "noname" olej. Nevěřím že ta čistota motoru je nějakým přípravkem, spíše to bude detergentními vlastnostmi moderních olejů.
|
4.11.22, 20:10 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Přípravky Bishop
myslim, že doba ukázala, e tyhle srajdy fungujou.. postupně se stalo součástí všech výrobků, stejně tak jako třeba vif.. když kupeš benzín lépe aditivovanej, není v tom nicvíc než vif.. jen shellka má svoje
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
6.11.22, 13:18 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Přípravky Bishop
[quote="Klöpsch Petr"]Jen doplním,
já bych doplnil naházet do jedno pytle CR PD, oleje, bišopa a zvedání výkonu nejde,
běžný opravář hlav dobře ví že řídké oleje mají tenký mají tenký mazací film nebo blbě řečeno skoro žádný a PD prostě trpí, vačka je přetížená i vahadla, pedečka živím jen superturbem 15W40 a nemocema vydřených vaček netrpí, u hustých olejů je třeba jeden z problémů že se při vysokých otáčkách trhá mazací film a zvyšuje opotřebení,
u CR na 0W30 se nevydírá nic
u olejů co doporučuje výrobce je potřeba se taky zamyslet v jakém jsme klimatickém pásmu, auta sice mají chladiče oleje přes výměník ale !
co se týče zvedání výkonu to je každého věc, závodit v dnešním hustém provozu s nástrahamy jako meřáky nebo úsekové měřáky nevím nevím, já osobně jezdím na tempomat podle vyhlášky, přesto jsem plati nedávno 600 žarošice 57 úsekové měření, ve zvednutí výkonu vidím jen snížení měrné spotřeby, pokud jezdím do madarska na pohodu mám spotřebu 3.2 l benzinu na sto, O III 1.0 TSi
při brutálním zvednutí výkonu trpí spojka, praskají hydraulické zdvihátka, vačka, vahadla,
co se týče bišopa je tu na to jirka čech tam se dá dočíst všechnio, není to žádný blbec všechno má sečtené a problematikou se dlohodobě zabýval
|
13.11.22, 13:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|