Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
hej-hej, nákladné autá, ti ale jazdia väčšinou v kuse a majú pomalobežné motory...ja beriem v tom Peugeote max. 15 000 km a 1 rok...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.1.09, 13:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
já se nevyjadřuju, ale PLNĚ PODPORUJU NÁZORY FATALA!!!
jo a Krisy...tys to vysvětlil zprávně....
Mattessi, přečti si prosimtě příspěvky odemě, tam sem všechno vysvětlil, že to není v létě, že to je po jízdě, že to je na EXTRA MĚKKEJCH GUMÁCH a že to je trošku jiný než seriový fako T2....nazdar a už mě neserte
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
4.1.09, 13:54 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Myslim, ze Vladik uz davno tunuje inu cast vozitka.
Uz ma trapia len dve otazky:
Ako mam fukat kolesa ked sa autom prevazaju tazke veci (blizko maximalnej nosnosti) ale naspat sa vracia prazdne (casto bez sedaciek) a to cele sa opakuje 3, ci 4 krat denne?
A myslite ze to vadi ked fukam kolesa nadranom? Predsa len je vo vzduchu skoro 100percentna vlhkost... nezhrdzaveju mi rychlejsie rafiky?
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
4.1.09, 14:26 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
To je uplně jedno jestli jedeš tam plnej zpátky prázdnej nafoukej to na maximální předepsanej tlak pro plný zatížení a je to, s tím reznutím ráfku bych si hlavu nedělal, pokud nemáš na kompresoru odkalovák tak ti pomalu nepomůže nic páč kompresor když fouká tak se ohřeje a ohřeje i vzduch kterej vytláčí zase to pak schladne a ta voda se tam nakondenzuje v minimálním množství.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
4.1.09, 14:33 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
kwiko, musis odpoustet, a nafukovat, a to nejlepe pri na/vy/kladani jak se postupne meni zatizeni auta, nejpresnejsi mereni je za uplnku, ale musis u toho vykopat mandragoru a zapichnout psa, jinak to neni ono, pokud jde o vlhkost, musis pridat specialni vysouseci filtr (horst fuchs s gabi budou mit) na hadici, kterou to foukas
|
4.1.09, 14:33 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Vít píše: kwiko, musis odpoustet, a nafukovat, a to nejlepe pri na/vy/kladani jak se postupne meni zatizeni auta, nejpresnejsi mereni je za uplnku, ale musis u toho vykopat mandragoru a zapichnout psa, jinak to neni ono, pokud jde o vlhkost, musis pridat specialni vysouseci filtr (horst fuchs s gabi budou mit) na hadici, kterou to foukas
nech toho nebo se zase někdo chytne a bude opět dlooooooooooouuuuuuuuuuhááááááááááá diskuze
Zapoměl jsi ještě na osmapadesátou vyšší inteligenci a říct třikrát zaklínadlo AKLA aby ti byly nakloněni ELEMENTÁLOVÉ
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
4.1.09, 14:34 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Těch 2,8 na Fávu je blbost a za tím si stojím, to že z někoho vypadne až na další straně diskuze, že to bylo po jízdě na dálnici sice trochu mění situaci s tím, že by to byla chudák guma, neb po jízdě tam opravdu v létě takový tlak může být, ale pak to měl napsat hned u té rady, když NORMÁLNÍ je měřit tlak před jízdou za stálé teploty. Stejně tak se dělají i vetili na sériovém autě. na závodním už je tomu jinak a tam se naopak dělají za tepla. Proto i na závodním autě a nebo na upraveném se tlak v gumách určí dle konstrukce gumy a dle použití auta. K těm hodnotém jsem došel řadou testování různého tlaku, neboť pro 130L tyhle kola nejsou v přírůčce.Pokud by byli, tak foukám dle ní, neb mám sériovou gumu. Kdybych měl polozávodní semislicky které plánuju, tak ty se zas díky tvrdému boku a měkému běhounu foukají jinak.
Ale prostě radit, že foukat Fávo na 2,8 je prostě blbost.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
4.1.09, 15:15 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
tu ferrari: Mám tři, neboť jeden je můj, druhý je po dědovi a třetí ten přesný je v u táty v dílně, neboť potřebuje měřit přesný tlak při výrobě. Ale to Ty asi opět nepochopíš a budeš mít potřebu si rýpnout.
to fatal: Pořád lepší bej expert z Virtu, než hlupák z Techwebu. Jinak fakt nemám slov.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
4.1.09, 15:15 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Co sa tyka fukania, niekto ma tu posiela do kacirskych pekiel ked fukam pickupa 2.8... NO A CO. Ked byva obcas vzadu nalozenych 6x60kg v reproduktoroch + zoslinovace... Keby to niekto prevratil, splacal by som to mafianom do konca svojho (kratkeho) zivota.
A uz som dosiel ako sa zbavim vlhkosti, budem fukat len v zime a len pri zapornych teplotach
Nepotrebujem predsa tuzingove diely
Len mi musite vyratat aky tlak by som tam mal nafukat, ked bude atmosfericky tlak 1050Pa a teplota -13. Aby som mal v lete aj pri 27 stupnoch a atmosferickom tlaku 850Pa (dovolenka v Tatrach) tlak nepresahujuci vyrobcom uvedene maximum. Disk je 5,5 R13 pneu 165/70
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
4.1.09, 15:28 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11891 Bydliště: Český Těšín
|
Expert z virtu...amatér z TW?
Radši budu (jsem) amatér z TW, než nafoukaný debil z virtu, co si myslí že celý automobilový průmysl byl počat z jeho semene.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
4.1.09, 15:47 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
ZADRŽTE HUBY NEVYMÁCHANÝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! že Vás to baví furt do sebe rejpat Já se vám divím
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
4.1.09, 15:54 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Asi by trebalo tuto temu uzavriet.
Svoje nazory pozname, urazat sa nedame!
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
4.1.09, 16:06 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
hele nic proti Vladikovi který se zeptal a tím to vlatně začal jo...ale je každého věc jak si fouká a kde a kolik a čím.... Kdo se hodlá hádat o takové ko*... tak asi nemá co na práci. Já si foukám obě auta podle sebe...návod sem kvuli tomu nikdy neotevřel. Kola se sjíždí normálně a vzhledem ke způsobu používání vozidla a jeho zátěži sem přišel na to že tak jak to dělám je to PRO MNE ideální. Nebudu radši psat kolik na čem foukám aby se někdo zas nechytl návodů...na deltě taky mám kola co v návodu nejsou minochodem. Ať si tedy fouká někdo 1,5 a někdo 3,5...jě mě to jedno pokud s tím má dobré zkušenosti... domluvil sem...howk
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
4.1.09, 16:15 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
Tuner#2:já už na to přišel - oni to foukají tolik proto, že z fava a feliny dělají velký ( luxusní) auta Třeba C5 se fouká předek na 2,5
gokralik: s tím povídáním o machrech začal fatal, tak zklidni hormon
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
4.1.09, 17:22 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Mattesi, že ty si z toho děláš legraci!
|
4.1.09, 18:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|