Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.11.24, 23:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 144 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
 Aky tlak? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
hej-hej, nákladné autá, ti ale jazdia väčšinou v kuse a majú pomalobežné motory...ja beriem v tom Peugeote max. 15 000 km a 1 rok...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.1.09, 13:53
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
já se nevyjadřuju, ale PLNĚ PODPORUJU NÁZORY FATALA!!!

jo a Krisy...tys to vysvětlil zprávně....


Mattessi, přečti si prosimtě příspěvky odemě, tam sem všechno vysvětlil, že to není v létě, že to je po jízdě, že to je na EXTRA MĚKKEJCH GUMÁCH a že to je trošku jiný než seriový fako T2....nazdar a už mě neserte :lol: 8)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


4.1.09, 13:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Myslim, ze Vladik uz davno tunuje inu cast vozitka. :lol: :lol: :lol:
Uz ma trapia len dve otazky:

Ako mam fukat kolesa ked sa autom prevazaju tazke veci (blizko maximalnej nosnosti) ale naspat sa vracia prazdne (casto bez sedaciek) a to cele sa opakuje 3, ci 4 krat denne? :lol:

A myslite ze to vadi ked fukam kolesa nadranom? Predsa len je vo vzduchu skoro 100percentna vlhkost... nezhrdzaveju mi rychlejsie rafiky? :shock:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


4.1.09, 14:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
To je uplně jedno jestli jedeš tam plnej zpátky prázdnej nafoukej to na maximální předepsanej tlak pro plný zatížení a je to, s tím reznutím ráfku bych si hlavu nedělal, pokud nemáš na kompresoru odkalovák tak ti pomalu nepomůže nic páč kompresor když fouká tak se ohřeje a ohřeje i vzduch kterej vytláčí zase to pak schladne a ta voda se tam nakondenzuje v minimálním množství.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


4.1.09, 14:33
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
kwiko, musis odpoustet, a nafukovat, a to nejlepe pri na/vy/kladani jak se postupne meni zatizeni auta, nejpresnejsi mereni je za uplnku, ale musis u toho vykopat mandragoru a zapichnout psa, jinak to neni ono, pokud jde o vlhkost, musis pridat specialni vysouseci filtr (horst fuchs s gabi budou mit) na hadici, kterou to foukas


4.1.09, 14:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Vít píše:
kwiko, musis odpoustet, a nafukovat, a to nejlepe pri na/vy/kladani jak se postupne meni zatizeni auta, nejpresnejsi mereni je za uplnku, ale musis u toho vykopat mandragoru a zapichnout psa, jinak to neni ono, pokud jde o vlhkost, musis pridat specialni vysouseci filtr (horst fuchs s gabi budou mit) na hadici, kterou to foukas


:lol: nech toho nebo se zase někdo chytne a bude opět dlooooooooooouuuuuuuuuuhááááááááááá diskuze :lol:

Zapoměl jsi ještě na osmapadesátou vyšší inteligenci a říct třikrát zaklínadlo AKLA aby ti byly nakloněni ELEMENTÁLOVÉ

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


4.1.09, 14:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Těch 2,8 na Fávu je blbost a za tím si stojím, to že z někoho vypadne až na další straně diskuze, že to bylo po jízdě na dálnici sice trochu mění situaci s tím, že by to byla chudák guma, neb po jízdě tam opravdu v létě takový tlak může být, ale pak to měl napsat hned u té rady, když NORMÁLNÍ je měřit tlak před jízdou za stálé teploty. Stejně tak se dělají i vetili na sériovém autě. na závodním už je tomu jinak a tam se naopak dělají za tepla. Proto i na závodním autě a nebo na upraveném se tlak v gumách určí dle konstrukce gumy a dle použití auta. K těm hodnotém jsem došel řadou testování různého tlaku, neboť pro 130L tyhle kola nejsou v přírůčce.Pokud by byli, tak foukám dle ní, neb mám sériovou gumu. Kdybych měl polozávodní semislicky které plánuju, tak ty se zas díky tvrdému boku a měkému běhounu foukají jinak.

Ale prostě radit, že foukat Fávo na 2,8 je prostě blbost.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


4.1.09, 15:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
tu ferrari: Mám tři, neboť jeden je můj, druhý je po dědovi a třetí ten přesný je v u táty v dílně, neboť potřebuje měřit přesný tlak při výrobě. Ale to Ty asi opět nepochopíš a budeš mít potřebu si rýpnout.

to fatal: Pořád lepší bej expert z Virtu, než hlupák z Techwebu. Jinak fakt nemám slov.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


4.1.09, 15:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Co sa tyka fukania, niekto ma tu posiela do kacirskych pekiel ked fukam pickupa 2.8... NO A CO. Ked byva obcas vzadu nalozenych 6x60kg v reproduktoroch + zoslinovace... Keby to niekto prevratil, splacal by som to mafianom do konca svojho (kratkeho) zivota.

A uz som dosiel ako sa zbavim vlhkosti, budem fukat len v zime a len pri zapornych teplotach :idea:
Nepotrebujem predsa tuzingove diely :!:

Len mi musite vyratat aky tlak by som tam mal nafukat, ked bude atmosfericky tlak 1050Pa a teplota -13. Aby som mal v lete aj pri 27 stupnoch a atmosferickom tlaku 850Pa (dovolenka v Tatrach) tlak nepresahujuci vyrobcom uvedene maximum. Disk je 5,5 R13 pneu 165/70
:lol:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


4.1.09, 15:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11891
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Expert z virtu...amatér z TW? :roll:

Radši budu (jsem) amatér z TW, než nafoukaný debil z virtu, co si myslí že celý automobilový průmysl byl počat z jeho semene.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


4.1.09, 15:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
ZADRŽTE HUBY NEVYMÁCHANÝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! že Vás to baví furt do sebe rejpat :lol: Já se vám divím

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


4.1.09, 15:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Asi by trebalo tuto temu uzavriet.
Svoje nazory pozname, urazat sa nedame! :lol:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


4.1.09, 16:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
hele nic proti Vladikovi který se zeptal a tím to vlatně začal jo...ale je každého věc jak si fouká a kde a kolik a čím.... Kdo se hodlá hádat o takové ko*... tak asi nemá co na práci. Já si foukám obě auta podle sebe...návod sem kvuli tomu nikdy neotevřel. Kola se sjíždí normálně a vzhledem ke způsobu používání vozidla a jeho zátěži sem přišel na to že tak jak to dělám je to PRO MNE ideální. Nebudu radši psat kolik na čem foukám aby se někdo zas nechytl návodů...na deltě taky mám kola co v návodu nejsou minochodem. Ať si tedy fouká někdo 1,5 a někdo 3,5...jě mě to jedno pokud s tím má dobré zkušenosti... domluvil sem...howk :arrow:

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


4.1.09, 16:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5639
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Tuner#2:já už na to přišel - oni to foukají tolik proto, že z fava a feliny dělají velký ( luxusní) auta :lol: Třeba C5 se fouká předek na 2,5 :D
gokralik: s tím povídáním o machrech začal fatal, tak zklidni hormon

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


4.1.09, 17:22
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Mattesi, že ty si z toho děláš legraci!


4.1.09, 18:04
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 144 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz